Carlisle
Zazvonil zvonek. Patrik šel otevřít. ,,Ahoj Lukáši. Ahoj Katko." Ozvalo se ode dveří a my ostatní co jsme zůstali v kuchyni jsme vztali ze židlí. Po chvilce se ve dveřích objevili Lukáš, Katka a Patrik. Katka byla malá blondýnka. Mohla měřit asi tak sto sedmdesát centimetrů. Její oči byli tmavé a hluboké. Na sobě měla džínové kraťasy a žluté tričko bez rukávů. Lukáš byl tak o hlavu vyšší, než Katka. Jeho vlasy měli tmavě hnědou barvu a jeho oči byli zelené. Na sobě měl džíny a černé triko s krátkým rukávem. Všichni tři se přesunuli ode dveří ke mně a k Esme. ,,Katko, Lukáši tohle je Carlisle Cullen a jeho žena Esme." Představil nás Patrik. ,,Moc mě těší pane Cullene. Já jsem Lukáš Novotný a tohle je moje snoubenka Kateřina Martinová." Potřásli jsme si rukou.
Esme
Patrik nás postupně všechny představil a hned na začátku jsme se domluvili, že si všichni budeme tykat. Pak jsme se všichni přesunuli do obývacího pokoje. Já a Carlisle jsme se posadili do jednoho křesla a Lenka s Patrikem do toho druhého. Katka a Lukáš se posadili na pohovku, stejně jako Jasper a Alice. Emmett, Rose a Edward s Bellou si přinesli židle z kuchyně. Povídali jsme si o všem možném. Zjistili jsme, že Katka má vlastní vlasový salón, a že v něm pracuje i jako kadeřnice. Lukáš byl zedníkem. Byli to velmi zajímaví lidé. Chodili spolu skoro osm let, než ji před měsícem požádal Lukáš o ruku. Také jsme se dozvěděli, že Lenka a Patrik spolu chodí už deset let. Povídali jsme si už skoro hodinu, když tu jsme zaslechli obrovskou ránu. Hrozně jsem se lekla. Carlisle mi položil ruce na ramena. Tím mě vždy trochu uklidnil a Emmett a Jasper se šli podívat, co se to tam stalo. Během minutky byli zpátky a Edwardovi se na tváři objevil výraz, který dával na srozuměnou, že se děje něco strašného.
Edward
,,Volturiovi. Jakto, že nás našli tak brzy. Co budeme dělat? Jsou tu lidé." Hlavou mi výřily tyhle myšlenky. ,,Jsou tu Volturiovi." Slyšel jsem Jasperův hlas. ,,Co budeme dělat?" Uslyšel jsem Esmin ustrašený hlas a viděl nechápavé pohledy Katky a Lukáše. Najednou Patrik vstal. ,,Nemůžeme už jen utíkat, musíme bojovat." Podíval se na Lenku a ta kývla. ,,Teď se nelekněte." Řekl směrem ke Katce a Lukášovi. ,,Víte, že nejsme obyčejní lidé, že máme jistou moc. A tu teď budeme muset použít. Ale pamatujte si, že vám neublížíme. Ať se stane cokoliv."
Esme
Patrik domluvil zrovna ve chvíli, kdy do dveří vcházel Aro spolu s mnoha dalšími upíry. Carlisle se postavil do předu stejně jako Lenka a Patrik. Mě si Carlisle posunul za sebe a ostatní se za námi seřadili tak aby jsme dokonale kryli Katku a Lukáše. ,,Jsem rád, že tě zase vidím." Usmál se slizsky na Lenku. ,,To samé nemohu prohlásit já o tobě." Odpověděla mu se znatelným pohrdáním. Usmál se znovu a pak pokračoval. ,,Pořád jsi nepřehodnotila svůj názor na mou nabídku miláčku." Teď už se neudržel Patrik. ,,Neříkejte jí miláčku." Zahřměl na něj, až sebou Aro trochu cukl.