Úsvit

256 21 1
                                    

Monika

Byla jsem s Bellou na prohlídce lesa. Dnešní události mi na klidu nepřidaly a potřebovala jsem si pročistit hlavu. Bella byla tak hodná, že mě doprovodila. Ticho lesa působilo blahodárně na mé nervy. Lehla jsem si na malý palouček a zavřela jsem oči. Užívala jsem si lehká pohlazení od trávy, která mě obklopovala. Vnímala jsem krásnou vůni květin a byla jsem alespoň na chvíli šťastná. Vždyť jako živel země, jsem byla právem nejšťastnější na zemi.

Esme

Carlisleovi jsme přinesli dvě srny. Samozřejmě jsem ho našla v jeho ordinaci. Stál u prosklenné zdi a sledoval pohyb slunce. Jeho kůže zařila jako vybroušený diamant. Usmála jsem se tomu. Srny jsem tiše položila a přešla jsem k němu. Byl tak zahloubaný ve svých myšlenkách, že si mě ani nevšiml. ,,Ahoj." Zašeptala jsem mu do ucha. Jeho paže se mi obtočila kolem mého pasu a přitiskl si mě před sebe. Hlavu mi zabořil do vlasů. ,,Jaký byl lov?" ,,Dlouhý." Mluvili jsme tiše. Mé reakci na jeho otázku se Carlisle lehce usmál. ,,Něco jsme ti přinesli." Usmála jsem se já a vymanila jsem se z jeho sevření. Pomalu se za mnou otočil. Vzala jsem těla těch dvou srn a podala jsme mu je. ,,Musíš pít." Lehce si je ode mě vzal a zakousl se první srně do krku. Vypil ji během chviličky a pak se pustil do druhé. ,,Asi jsme ti měli přinést o něco víc." Přerušil mě jeho prst na rtech. ,,Ne, to stačí." Usmál se. Objala jsem ho. On si mě přitáhl blíže k sobě a líbal mě do vlasů. ,,Nasytila jsi se." ,,Ano, něco jsem vypila." Přiznala jsem trochu mimo, neboť mě právě uchvacovala jeho vůně. ,,Jak je Lence?" ,,Dostane se z toho. Její srdce už tluče silněji a i od tváří se jí pomalu vrací barva." Slyšela jsem radost v jeho slovech. A i mě jeho slova pozvedla náladu.

,,To je dobře." Zašeptala jsem mu do košile. ,,A kde jsou ostatní?" ,,Bella se šla s Monikou někam projít, Alice, Jasper a Rose zůstali někde venku a Edward s Emmettem jsou ve svých pokojích." Odpověděla jsme mu. Chvíli pak bylo ticho. Užívali jsme si přítomnosti toho druhého. ,,Nemám ti dojít napustit vanu?" Vzhledem k tomu, že upíři nemohli spát, tak jim náhradu tohoto druhu relaxace nahrazovala relaxace ve vaně s teplou vodou. ,,Leda, že by jsi se ke mně připojila." Usmál se. ,,Proč ne?" Úsměv jsem mu oplatila a rychlým krokem jsem se vydala do naší koupelny, kde jsem začala napouštět vanu.

Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat