Obřad, hostina a překvapení

305 30 1
                                    

Lenka

Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a ruku v ruce s Patrikem jsme došli k oltáři. Esme s Carlislem za námi opatrně proběhli a posadili se na svá místa. Oddávající začal sáhodlouhou řeč o manželství. Všichni v tichosti poslouchali. Pak došlo na naše manželské sliby a náš první novomanželský polibek. Po obřadu jsme s Patrikem zmizeli do našeho pokoje a ostatní se přesunuli k pohoštění. Překlékla jsem se do světle modrých šatů a vlasy jsem si spletla do copu. Patrik na sebe hodil džíny a modrou košili.
Pak jsem se přidali k ostatním svatebčanům. Všichni nám gratulovali. Mezi prvními byli samozřejmě členové naší rodiny. Vzhledem k tomu, že tu bylo i několik našich lidských přátel, tak jsme si s nimi dali dort. A pak nás čekal odjezd na svatební cestu. Esme a Carlisle nám darovali malý ostrov v tichém oceánu. A tam jsme taky měli vyrazit. Jenže když jsem zaběhla do pokoje pro kufry, tak se předemnou vytvořil portál a jím prošel král pohádkové říše se svojí paní a s vrchním čarodějem. ,,Dobrý den Vaše Veličenstva." Pozdravila jsem je a uklonila se, jak přikazovala etiketa. ,,Dobrý den Lenko." Promluvil ke mně Hyacint. ,,Stalo se něco?" Zeptala jsem se po chvíli trapného ticha. ,,Víte Lenko, vaší povinností je nejenom svolávat koncil, ale také řešit problémy, které vznikají v různých zemí, pokud to s vaší zemí má něco společného." Moc jsem jeho řeči nerozuměla, ale nechtěla jsem, aby mi vše sáhodlouze vysvětloval a tak jsem se ho zeptala. ,,Dobře, tak co Vás trápí a proč jste nás vyhledali?" Po této otázce se ve dveřích objevil Patrik. ,,Leni auto už je." Nedořekl, protože si právě všiml našich nečekaných hostů. ,,Dobrý den Vaše Veličenstva." ,,Dobrý den." Pokynuli mu Anastázie a Hyacint.

Hyacint

V pokoji se po chvíli objevil i Patrik. S Anastázií a Vigem jsme ho pozdravili a pokračovali v jednání, kvůli kterému jsem sem přijeli. ,,Takže vyhledali jsme Vás, protože z našeho království utekl nebezpečný zločinec. Jmenuje se Rumburak a je to čaroděj druhé kategorie." ,,Promiňte Vaše Veličenstvo, že Vám skáči do řeči, ale jak to souvisí s námi?" Zrovna když jsem jí chtěl odpovědět, objevil se v pokoji nějaký muž. A protože nepřišel dveřmi, ale oknem, tak si nás nevšiml. ,,Hele ségra, auto čeká a svatebčani se chtějí rozloučit, takže šupky dupky, vezmi si kufry a honem dolů." Řekl a přehodil si Lenku přes rameno.

Lenka

,,Emmette, pusť mě." Chtěla jsem mluvit dál, ale Emmett mě nenechal. ,,Neodporovat, jednám na příkaz Esme. A Patriku, tebe si pro někoho poslat." Přehodil si pak i Patrika přes rameno a seběhl s námi upíří rychlostí dolů k autu. Posadil nás do auta. ,,Emmette." Vylezla jsem zase z toho auta. ,,Nahoře máme nečekanou královskou návštěvu." ,,Já se ti o ní postarám." Usmál se Emmett a než jsem stačila cokoli říct, tak zmizel v útrobých domů. ,,Co si to dovolujete? Pusť te nás, jednáte s královským majestátem." Křičel Hyacint, zatímco jeho, Viga a Anastázii snášel Emmett dolů za námi k autu. ,,Emmette, říká ti něco dvorská etiketa?" Řekla jsem a dělalo mi docela potíže, abych nevyprskla smíchy. Emmett jen pokrčil rameny a já se pak obrátila na Hyacinta s ostatními. ,,Tak ještě jste mi neřekl, jak vaše informace souvisí s námi." Navázala jsem na předchozí rozhovor.

Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat