Trénink

396 36 1
                                    

Carlisle

Jen co jsme dokončili všechny lektvary, přinesla nám Lenka pásky, do kterých jsme lektvary uschovali. Nakonec jsme jich měli dvanáct. Během minutky jsme si nandali do opasků všechny naše lektvary a pak nás Lenka přenesla za Patrikem a Monikou do trénovací místnosti. ,,Ahoj tak jak jste pokročili?" Zeptala se Lenka. Patrik k ní přišel a letmo se políbili. ,,Monča je velmi šikovná. Dneska už se naučila vytvořit půdní kouli a kamennou pěst." ,,Paráda." Zaradovala se Lenka. ,,A co ty vaše lektvary?" Zeptal se Patrik. ,,Jsou hotové." Odpověděl jsem mu.

Lenka

Rozhodla jsem se, že Cullenům ukážu, jak jejich lektvary fungují. ,,Cullenovi." Otočila jsem se na ně. ,,Teď si vyzkoušíte, jak vaše lektvary budou fungovat." Postavila jsem se před Jaspera. ,,Jazzi vyndej si lektvar neviditelnosti." Udělal to co jsem mu nařídila. ,,Vypij ho." ,,Leni jsem upír, jestli jsi zapomněla." Ohradil se Jasper. ,,Neboj se a udělej co jsem řekla." Odpověděla jsem mu a on i přes všechen odpor, ho vypil. Jakmile polknul poslední doušek, tak zmizel. ,,Jazzi." Vykřikla Alice zoufale. A pak se strašně lekla a uskočila. Došlo mi, že se ji Jazz snažil uklidnit. ,,Al klid tohle byl jenom Jazz. Vy ho sice nevidíte, ale on vás ano." Al se tedy uklidnila. ,,Jazzi vyslov tsonletidiv." Po chvilce se Jasper zjevil. ,,Co to bylo?" Zeptal se. ,,To je slovo viditelnost pozpátku. Tenhle lektvar působí hodinu, proto když chceš přerušit jeho účinek, musíš tohle vyslovit." Usmála jsem se na něj.

Patrik

Když se Jazz objevil, vyzvala Esme aby před ní předstoupila. Esme tak učinila. ,,Esme vezmi si prosím výbušný lektvar." Esme udělala co po ní Lenka chtěla. Pak se Lenka postavila o kousek dál od Esme a nařídila jí. ,,Hoď ho předemně." ,,Zbláznila jsi se?" Křikl jsem na ní. ,,Vím co dělám." Odpověděla mi. ,,Leni to po mně nechtěj." Prosila ji Esme. ,,Esme, až potkáš nepřítele, musíš se umět bránit. Může se stát, že tím nepřítelem budu já." ,,Cože." Vykřikla Esme hlas zlomený pláčem. ,,To by bylo na dlouho, prostě ho hoď." Esme ho tedy hodila. Ozvala se ohromná rána a místnost byla najednou plná kouře. ,,Leni." Slyšel jsem Esmin výkřik. ,,Esme." Byl zase slyšet Carlisleův hlas. Když kouř ustoupil všiml jsem si, že Lenka leží na zemi. Přiběhl jsem k ní.

Carlisle

Hledal jsem v tom kouři Esme. Chvilku mi to trvalo, ale našel jsem jí. Klečela na zemi a plakala. Schoval jsem ji do své náruče. Pak jsem se podíval před sebe. Kouř už trochu ustoupil a tak jsem už konečně viděl alespoň trochu před sebe. Všiml jsem si Patrika a Lenky. Patrik Lenku podpíral a šli pomalu k nám. ,,Leni jsi v pořádku." Křikl jsem na ní, protože se mi nechtělo pryč od Esme. ,,Jo jen jsem zapomněla, jakou má ten lektvar sílu. Usmála se na mě. Pak jsem se porozhlédl po ostatních. Všichni byli skrčeni na zemi, prostá reakce, ale nikomu nic nebylo. Nejdřív jsem Esme trochu uklidnil a pak jsme otevřeli všechna okna, abychom vyvětrali. Během téhlé práce sem přiběhla Olivie. ,,Proboha co to tady vyvádíte?" Křičela. Pak si všimla Lenky, co se ještě vzpamatovávala na lavičce. ,,Leni proboha co je ti?" Začala jančit. ,,Nic, nic klid Olivie. Jen jsme zkoušeli výbušný lektvar." Snažila se jí uklidnit Lenka.



Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat