Koncil II. část

344 33 2
                                    

Hyacint

Přišla nám pozvánka na koncil. Rychle jsem našel svou choť a svého vrchního čaroděje pana Viga. Společně jsme se vydali na cestu. Pomocí prstenu otevřel Vigo portál a přenesl nás do neviditelné říše. Jaké překvapení pro nás bylo, že jsme místo Olivie uviděli v její pracovně nějakou dívku a chlapce. Kromě nás se tady objevil i Petr III., to byl ochránce lidského reálného světa a také víla Susio, která vládla světu víl. Po nás se objevili i ostatní. Promluvil jsem jako první. ,,Dobrý den jsme Hyacint I. král říše pohádek. Mohli byjste nám prosím říci, kde bychom našli Olivii.

Lenka

Takže tento muž byl král Hyacint. Patrik se neměl k odpovědi a tak jsem odpověděla já. ,,Je mi to líto, ale Olivie včera zemřela." Místností to zašumělo a můj pohled klesl k zemi. ,,Mohli byjste nám prosím prozradit co se stalo?" Zeptal se opět Hyacint. Vzpomínky na včerejšek mi vehnaly slzy do očí. Padla jsem na kolena. ,,Leni." Patrik se okamžitě sehnul ke mně a přitiskl si mě do jeho objetí. Ostatní nás jen se zájmem pozorovali. ,,Ššš to bude dobré. Leni uklidni se. Kvůli mě, kvůli Olivii. Notak." Snažil se se mnou mluvit, snažil se mi pomoci se vzpamatovat.

Patrik

Podařilo se mi Lenku trochu utišit. ,,Promiňte je toho na ní trochu moc. Olivie jí totiž zemřela v náručí. Je to pro ni ještě hodně bolestivé." Vysvětlil jsem jim to a Lenku jsem odvedl do křesla. Hrozně se rozklepala. ,,Je ti zima?" Neodpověděla mi jen se stále třásla. ,,Leni co je ti." Zase nic. ,,Leni, Leni." Zatřásl jsem s ní. Ale pořád nic. A pak najednou omdlela. ,,Sakra Leni co mi to děláš?" Vzal jsem jí do náručí. ,,Carlisle." Vykřikl jsem dost hlasitě, aby to mohl slyšet. Objevil se ve dveřích během dvou minut. ,,Co se děje Patriku?" Podal jsem mu Lenku do nářuče. ,,Postarej se o ni prosím tě." Jen přikývl a zmizel. ,,Omlouvám se, bylo toho na ni moc. Já jsem Patrik a ta dívka je Lenka. Včera došlo k boji, ve kterém Olivie zemřela. Předala nám černou a zelenou knihu i povinnosti koncilu. Téhle říši budeme vládnout mi, ale David je správce paláce." Vysvětlil jsem jim novou situaci.

Anastázie

,,Ten kluk a ta dívka, že by měli vládnout? Vždyť jsou tak mladí. Nemohou mít dostatečné schopnosti. To prostě nemohou zvládnout." Přemýšlela jsem. Z těchto myšlenek mě vyrušil hlas mého drahého chotě. ,,Já jsem Hyacint I. a tohle je její veličestvo královna Anastázie. A tohle je náš dvorní čaroděj pan Vigo." Představil nás. Pak se představili i ostatní. ,,Svolali jsme vás, abychom vám sdělili tuto novinku. Takže pro dnešek je tohle vše. Moc nás těšilo, že jsme vás poznali." Rozloučil se s námi Patrik. Ostatní odešli, ale já jsem Hyacinta a Viga zastavila. Chtěla jsem si s nimi promluvit. ,,Promiň te pane Patriku." Promluvila jsem na něj. ,,Prosím, jenom Patriku vaše veličenstvo." ,,Dobře Patriku, vy si opravdu myslíte, že to zvládnete. Tohle není úkol pro mladé a slabé ochránce." ,,Promiňte vaše veličenstvo, ale já nepatřím k ochráncům. Já jsem oživlý živel vody a co se týče Lenky, ona je oživlý živel ohně. Nejsme slabý a naše mládí nám nebrání ve správném úsudku." Ukončil svou řeč a odešel.


Cullenovi a oživlé živlyKde žijí příběhy. Začni objevovat