Carlisle
Doběhli jsme na malou krásnou louku. Emmett a Lenka už tam na nás čekali. Alice rychle rozestavěla mety a Emmett nás rozdělil do týmů. Já, Alice, Rose a Edward jsme byli v jednom týmu a Esme, Bella, Jasper a Emmett byli v tom druhém. Neměl jsem radost z toho, že musím hrát proti Esme. Stejně jako tomu bylo vždycky, když nás rozděloval Emmett. Tým Emmetta šel na mety a my jsme šli odpalovat. Esme byla na první metě, Emmett na druhé, Jasper byl na třetí a Bella šla nadhazovat.
Emmett
Věděli jsme, že naším nejslabším článkem byla Esme. Při chytání to až tak nevadilo horší byli odpaly. No, ale i přes tuto malou nevýhodu jsme vyhráli šest ku čtyřem. Byla to paráda. Šel jsem pak za Lenkou. ,,Tak co? Stálo to za to se jít podívat?" ,,Jo bylo to neuvěřitelné." Řekla a oba jsme se zasmáli. Bylo vidět, že náš zápas v ní zanechal nesmazatelný dojem. Pak jsme se všichni vydali zpět domů. Tentokrát už Lenku nesl domů na zádech Carlisle, protože my ostatní jsme si skočili ještě na lov.
Esme
S Carlislem a Lenkou jsme se vydali domů. Ostatní šli ještě na lov. ,,Carlisle." Oslovila ho Lenka, když jsme doběhli domů. ,,Copak se děje Leni?" ,,Myslím, že bychom se měli zase podívat do školy. Nebyli jsme tam dlouho." ,,Víš Lenko my jsme tam nahlásili, že se budete učit doma." ,,Aha a co tvoje práce?" ,,Já jsem si vzal dovolenou." Usmál se na ní Carlisle. ,,Jestli ti to nevadí, tak by tě učil Edward." Dodal Carlisle a zkoumavě se podíval na Lenku. ,,Nevadí." Odpověděla. ,,Půjdu teď trénovat svou moc." Informovala nás a odběhla ven. ,,Příjde mi poslední dobou nějaká smutná." Podívala jsem se na Carlisle. Pohladil mě po tváři. ,,Zemřeli jí rodiče. To chce jen čas." Usmál se na mě. Pak vzal deku, co ležela vypraná přes křeslo a zabalil mě do ní.
Večer
Patrik
Zrovna jsem se chystal za Lenkou, když tu k nám přijel strejdova stará felicie. Z auta vystoupil strejda a jeho dcera, moje sestřenka Monika. Před náš dům vyšel můj otec a chvíli si se strejdou povídal. Monika zatím vyndávala nějaké dva kufry. Dál jsem je nesledoval a sešel jsem dolů. Hodil jsem na sebe starou koženou bundu a zrovna když jsem chtěl odejít se ve dveřích objevil táta s Monikou. ,,Ahoj Moni." Pozdravil jsem ji. ,,Tati jedu za Lenkou." ,,Patriku počkej. Mohl by jsi prosím vzít Moniku sebou?" ,,Jo klidně tak pojď." Usmál jsem se na ni. Vyrazili jsme oba k mému autu.
Nikdo
Monika je Patrikova sestřenka se kterou se viděl naposledy, když mu bylo pět let. Proto se k ní chová tak odtažitě.
Lenka
Byla jsem u sebe v pokoji, když jsem zaslechla Alicin hlas. ,,Leni za minutu tu bude Patrik." ,,Díky Alice." Poděkovala jsem ji za informaci a uklidila jsem si knihu, kterou jsem měla rozečtenou. Pak jsem sešla dolů a to už Patrik parkoval před domem. ,,Ahoj Lásko." Políbil mě, jen co vešel. Když se ode mně odtáhl, všimla jsem si mladé dívky za ním. Mohlo jí být asi tak jako mě. ,,Leni tohle je moje sestřenka Monika." ,,Ahoj." Pozdravila jsem jí a podala ruku. Jen co se naše ruce setkali nastal ohromný výbuch a pak už jen tma.