Esme
Domů jsme přišli okolo půl deváté. ,,Půjdu se učit." Řekla Lenka a zamířila si to nahoru. Uprostřed schodů ji zastavila Alice. ,,Zítra se do školy nejde. Bude slunečno." Oznámila nám Alice a pak se podívala na Lenku. ,,To sis vážně myslela, že nám o té svatbě řekneš, až na poslední chvíli?" Lenka jen sklopila hlavu. Pak jí Alice vzala za ruku a odvedla jí do obýváku, kde už na ni všichni čekali. Já jsem je následovala. U dveří se ke mně připojil Carlisle. Vzal mě za ruku a dovedl mě k pohovce. Společně jsme se na ni posadili. Kromě nás na ní seděl i Jasper a Monča. Al si sedla Jazzovi k nohám a Patrik si stoupnul k Lence.
Carlisle
Alice nás všechny schromáždila v obývacím pokoji. Jediné co nám řekla, bylo to, že nám Lenka s Patrikem něco chtějí říct. S Esme jsme se posadili na pohovku a pak jsme čekali, co nám Patrik s Lenkou řeknou. ,,Takže rodino, chtěli bychom vám něco oznámit." Řekl Patrik a objemul Lenku okolo ramen. Ta se na nás podívala. ,,Před dvěma dny jsem Lenku požádal o ruku." Pokračoval Patrik. ,,A já jsem souhlasila." Dokončila to Lenka a oba se na nás usmáli. ,,Gratulujeme." Ozvalo se ze všech stran.
Lenka
Oznámili jsme zbytku rodiny, že se budeme brát. Všichni nám moc gratulovali, jen Alice byla taková zaražená. ,,Alice, děje se něco?" ,,Proč mě nechcete nechat zařídit vaší svatbu?" Všichni kromě nás a Alice se začali hrozně smát. Pohlédla jsem na Patrika. Ten na mě mrkl. ,,Děkuju, děkuju." Přiběhla k nám Alice a začala okolo mě poskakovat. ,,Máte už stanovený termín?" Zeptala se mě. ,,No ještě jsme o tom nemluvili." Řekla jsem jí. Chvíli na mě koukala a pak zmizela nahoře. ,,Kam šla?" Zeptal se Patrik. ,,Uvidíš." Odpověděl mu Edward a potutelně se usmíval. Al se objevila do minuty. Vrazila Patrikovi krabičku do ruky a pak se otočila na mně. ,,Měla by jsi ho nosit." Řekla rázně.
Patrik
Navlékl jsem Lence prsten. Byl z bílého zlata, uprostřed měl krásný modrý safír a okolo toho safíru byli do kolečka nasázeny malé diamanty. Bylo jich dvacet. Všechny ženy, kromě Esme se k ní nahrnuli, aby si prsten prohlédli. Esme s Carlislem se na chvilku vytratili. Alice, Rose a Bella si vzali Lenku do parády a šli vybírat svatební šaty. Já s Emmettem a Jazzem jsme se šli dívat na basebolový zápas, Edward se vydal na lov.
Esme
S Carlislem jsme si odskočili na lov a po lovu jsme se vraceli domů. ,,Carlisle." Zašeptala jsem jeho jméno a zastavila jsem se. ,,Esme děje se něco?" ,,Ne nic, jen mě Lenka o něco požádala." ,,A o co tě požádala." Přiblížil se ke mně. ,,Mám se tě zeptat, jestli by jsi Lenku dovedl k oltáři." ,,To je samozřejmé, ale proč se mě nezeptala sama?" Nechápal. ,,Usmála jsem se. ,,Kdybys nesouhlasil, tak jsem měla za úkol tě přesvědčit." ,,Hm, možná bych se mohl nechat chvíli přesvědčovat." Řekl a svými rty se dotkl těch mých. Mé rty se přitiskli na ty jeho. Dlouho jsme se líbali.