Chapter 13

19.7K 841 1
                                    

Bang! Bang! Kedekang! Kedekang!

"Good job,Lea. 10/10! Full marks." Kata Ryan sambil meraih pinggang Lea. Lea menurunkan tangan kirinya yang sedang memegang pistol itu. Jake datang menghampiri.

"Jarak kaki perlu dijaga,Ace. Keseimbangan juga bagi mengelakkan kekurangan ketepatan sasaran tembakkan." Ujar Jake. Mukanya tiada sedikit pun senyuman. Lea mencebikkan bibir.

"I've got 10/10,okey. Is it not enough,yet?" Tanya Lea dengan bibirnya muncung sedepa. Tidak puas hati apabila usahanya seperti tidak diendahkan.

"Itu score untuk objek yang tak beregerak. Latest score for moveng object? 2/10. That's what u proud of?" Tanya Jake tegas. Lea menundukkan wajahnya. Jake yang menyedari perubahan tersebut segera memanggi Darween.

"Aween! Your sister's sulking because of me!" Ujarnya. Darween terus datang menghampiri mereka. Matanya beralih kearah Lea yang sedang menundukkan wajahnya.

"Aria? Jake buat apa? Bagitahu abang." Pujuknya lembut.

"Aku marah dia sebab bangga dengan result tembakkan dia kat objek yang tak bergerak. Kalau moving object,haram. 2/10 je dia dapat." Jake beritahu selamba. Lea memukul bahu Jake.Darween hanya tergelak kecil melihat keletah adiknya Dan sahabatnya itu.

"Dah la. Come. Kita pergi makan. My treat." Ajak Ryan pula. Mereka sama-sama bergerak ke kedai makan berdekatan.

"Abang nak Aria jumpa kawan abang yang lagi seorang. Sekejap lagi dia sampai." Lea hanya mengangguk. Tak lama kemudian seorang lelaki menghampiri meja mereka.
"Raf! Sampai pun kau. Berjanggut aku tunggu. Haa. Ni la adik aku. Kau panggil la dia Ace. Sebab Jake suka panggil dia begitu." Raf mengangguk lalu memandang Lea.

#1 Masih Mahu Berahsia?|✔|Where stories live. Discover now