Not An Update(Author Note)

9.5K 282 20
                                    

Yeah I know you guys kinda upset? Or not? Okay but yeah it's not an update. Ya know saya lagi sedih sebab apa yang dah ditulis semua TERPADAM HABIS SEMUA!! Rasa macam nak menangis je dah lah tengah happy happy je tulis tiba-tiba my phone gone crazy and off sendiri.

But dont worry gais, I gonna update ASAP in within this week. But I'm afraid it is a bad ending :'( ......

OKAY JOKE JOKE ofcourse laa HAPPY ENDING FOR ALL OF THESE BEAUTIFUL READERS I HAVE. But yeah, saya tak mampu nak memnuhi permintaan semua orang nak ending dia siapa dengan siap. Harap sangat semua suka dengan ending yang telah ditetapkan!!! Kalau berani, cubalah teka siapa dengan siapa akhir sekali hehe...ada bran? Hahhaha..

So.... I'm not sure how to say it because I've said like in million times and still wanna say cuz why not!!! THANK YOU SANGAAT SANGAATTT KEPADA SEMUA YANG TELAH BACA CERITA NI, WALAUPUN YANG BACA BABA 1 JE PUN JADI LAH, I VERI APPRECIATE IT. ESPECIALLY YANG SENTIASA VOTE DAN COMMENT! Kepada yang comment tu, ramai yang comment suruh update cepat tu, sangat menggerakkan saya haha! Lagi-lagi yang comment yang sweet gitu, OMG I LOVE YOU GUYS LAH SENANG CERITA! Dan tak lupa jugak yang PM saya saging that they really love my story, very much thank you! And still, just pm me if you wanna talk, kalau ada yang saya reply lambat tu,...hehee saya tak online mohon faham. Dont worry, I still gonna reply walau lambat macam mana pun ;')

I've been through a lot while making this story. And believe it or not, THIS STORY IS ALREADY A YEAR! LETS PARTEYYY!! Okok control your self peeps.

So once again, SORRY !!! As soon as saya siap je tulis perkataan terakhir tu, saya akan terus up to date. Okey! Pinky promise! Lots of love guys <3

•••••••••••••••••••••••


Miss Penyabar Dan Mr PendinginWhere stories live. Discover now