Prolog

4.9K 155 3
                                    

Kaitlyn

Cine ar fi crezut? Cine ar fi crezut ca pot sa ajung aici? Varianta mea de 16 ani, nici nu ar fi indraznit sa viseze la aceasta viata. Dar uneori, cand iti pierzi speranta, apare cineva care te ajuta sa te regasesti si iti da puterea sa traiesti in continuare.

Kevin. Iubitul meu sot, a aparut la momentul potrivit. El a fost raza mea de soare, care mi-a luminat viata. Eu eram ca o floare, iar el lumina de care aveam nevoie. Daca pleca de langa mine, eu ma ofileam. A fost mereu alaturi de mine, pana in ziua de azi. El e sufletul meu pereche, fara de care nu as putea exista.

Mereu mi-am dorit sa am o familie si am primit una. Am un sot iubitor si doi copii minunati. Pentru acestia doi traiesc si muncesc. Vreau sa le ofer tot ce-i mai bun pe lume si mi-as da viata pentru ei. Un baiat si o fata. Visul meu de cand sunt copil.


Kailey

Multa lume ar zice ca sunt fitoasa si superficiala, dar eu nu ma cred asa. Eu sunt eu, o fata care face ce vrea ea si spune ce gandeste. Mereu mi-a placut sa spun verde in fata si sa nu ma ascund. Imi iubesc viata si persoanele care fac parte din ea. Aproape. Nu pot sa zic ca-mi urasc fratele, dar as fi preferat sa fiu singura la parinti. Nu din cauza ca ma simt mai putin iubita sau chestii de genul, pentru ca sunt „printesa lu' tata", iar cineva mi-a soptit ca mama mereu si-a dorit o fata. Dar acea fiinta ma urmareste pretutindeni si inca nu stiu daca o face ca sa ma enerveze pe mine sau pentru ca e pus de mama. Mama are si nu prea are incredere in mine. Adevarul e ca ne contrazicem, dar sa fim seriosi, ea nu stie cum se traieste in ziua de astazi.

Am o gramada de prieteni si ma simt bine inconjurata de oameni. Am fost nascuta ca sa fiu in centrul atentiei. Si in familia mea, tot eu sunt in centrul atentiei. Si sunt cea mai mare... sper. Parintii nu vor sa-mi spuna daca eu m-am nascut prima sau fratele meu geaman. „Ca sa nu va credeti superior unul altuia", este motivul mamei. Si inca un motiv de contrazicere cu mama mea.






Fii puternicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum