Kaitlyn
M-am trezit alaturi de aceeasi persoana, ca in fiecare zi din ultimii 19 ani. Aceasi ochi albastrii imi lumineaza fiecare dimineata. Nu ma satur nici o secunda sa-i privesc. Doua buze moi imi ating fruntea si apoi imi soptesc:
-Neata, iubito.
Am ridicat privirea spre el si i-am zambit larg. Mereu cand auzeam cuvantul „iubito" din gura lui, ma inveseleam complet. Simteam ca sunt iubita si de acest lucru aveam nevoie; de dragostea lui Kevin. M-am ridicat din pat si am intrat repede in baie. Mi-am facut rutina de dimineata, apoi m-am machiat discret. Ma priveam in oglinda si observam de pe o zi pe alta trecerea anilor, dar un lucru nu se schimbase, ochii aceia ciudati, pe care acum ii mostenise si fiica mea.
Am iesit din baie, iar Kevin a intrat. Mi-am ales hainele pentru ziua de azi si m-am imbracat. O pereche de pantaloni albi, o camasa bleu si un sacou negru, iar in picioare pantofi cu toc. Mi-am ales niste bijuteri, apoi am iesit din camera. Am batut la usile camerelor copiilor ca sa fiu sigura ca s-au trezit pentru scoala.
Dupa am mers la bucatarie si m-am apucat de micul dejun. Aveam si menajera, dar venea si gatea doar de pranz si uneori seara. Kevin o angajase ca sa-mi fie mai usor, fiind mai bine de jumatate de zi la munca si nemai avand timp pentru treburile casnice.
Am simtit doua maini pe talia mea, apoi doua buze care mi-au atins delicat obrazul. Am intors putin capul, acaparandu-i buzele intr-un sarut scurt. In toti acesti ani de cand suntem impreuna, tot nu ma saturasem de saruturile lui. Erau ca un medicament pentru mine.
-Cand te sarut ma simt iar ca la 18 ani, spune el. Nu ma satur de tine.
-Ar fi o coincidenta daca as spune ca la fel sunt si eu?il intreb eu chicotind.
-Ar fi o normalitate, spune el sarutandu-ma din nou.
Am auzit niste pasi pe scari si m-am departat din sarut. M-am uitat peste umarul lui Kevin si mi-am vazut fiul. Era copia fidela a tatalui sau. Parul castaniu ciufulit si ochii albastri. Ajunsese sa fie mai inalt decat mine, mostenind inaltimea lui Kevin. Pana si fiica mea era mai inalta decat mine, deci a trebuit sa ma obisnuiesc sa port tocurilor, daca nu vreau ca eu sa par copilul in aceasta familie.
-Buna dimineata, murmura el asezandu-se la masa.
-Neata scumpule. Nu prea ai dormit azi noapte?il intreb eu.
-Nu. Am avut de invatat.
Se zice ca fetele sunt mai silitoare decat baietii, dar in familia mea, Kennedy e mai silitor si preocupat de scoala decat sora lui. Kailey e mai mult cu viata sociala si petrecerile, total diferita de mine cand eram de varsta ei.
-Kennedy, aud o voce de pe hol. Kailey a intrat in bucatarie ca vijelia. Trebuie sa mergem mai devreme la scoala, deci mananca odata.
-De ce?indraznesc eu sa intreb in timp ce-i asez farfuria in fata.
Si-a ridicat privirea spre mine, dandu-si ochii peste cap. Uram cand facea asta, dar incercam sa-mi pastrez calmul. A oftat, apoi a spus:
-Niste chesti pentru petrecerea de la scoala.
Am aprobat din cap, dar totusi eram cam nesigura. Ii dadusem cam multa libertate si cred ca profita prea mult de ea si acum nu stiu cum sa o limitez, fara sa fie scandal. Mereu ne contraziceam pe unele idei, dar ea nu intelegea ca eu ii vreau binele. Crede ca sunt impotriva a tot ce face ea. L-am mai rugat pe fratele ei sa o mai urmareasca si sa-mi spuna ce face.
CITEȘTI
Fii puternica
RomanceAnii au trecut, iar Kaitlyn s-a schimbat. Nu mai e ea cea care lasa privirea in pamant, acum ea ii ajuta pe altii sa-si tina capul sus. Si pe copiii ei i-a invatat la fel, sa aiba incredere in ei. Uneori, poate au prea multa incredere in ei; nu mai...