Capitolul 15

1.7K 118 10
                                    

Kailey

            Tremuram la propriu. Tot corpul imi tremura. Mereu avea acest efect asupra mea. Fiecare sarut al lui ma lasa fara aer si ma facea sa ma cutremur in imbratisarea lui. Aveam senzatia ca ma preling pe jos, dar si ca plutesc si nu mai simt pamantul sub picioare. M-am desprins din sarut si am tras o gura mare de aer. Plamanii mei tipau dupa aer. Bryan mi-a zambit si m-a strans mai mult la pieptul sau.

            -Intr-o zi o sa ma omori, spun eu incet. Prin sufocare!ridic eu tonul.

            Un ranjet i-a scapat lui Bryan, apoi m-a privit drept in ochi. Si-a apropiat buzele de ale mele, la doar cativa milimetri. Ii simteam respiratia, care se intersecta cu a mea.

            -Niciodata iubito. O sa te obisnuiesti, spune el furandu-mi un pupic. Acum hai du-te, pana nu te bag in masina si te duc acasa la mine. M-ai innebunit toata seara cu miscarile tale de dans, iar rochia asta se ridica mereu, spune el punandu-mi mana pe picioare, imediat sub rochie.

            Un zambet satisfacut mi-a aparut pe chip. I-am facut cu ochiul, apoi m-am desprins din imbratisarea lui. Am deschis usa casei si am intrat. Cand sa o inchid, mi-am bagat capul prin crapatura dintre usa si zid.

            -Am facut-o intentionat, spun eu scotandu-i limba, apoi inchid repede.

            M-am intors cu spatele la usa, rezemandu-ma de aceasta. Vorbele lui mi se derulau in minte, iar o senzatie ciudata mi s-a format in stomac. Nu voiam inca sa trec mai departe cu el, pentru ca era prea repede. Eram de o saptamana impreuna, dar cuvintele lui care bat apropouri, imi formeaza un gol in stomac. Si cand a venit la cina. Modul in care corpul meu statuse peste al lui, iar mainile lui imi mangaiau pielea goala.

            Toate aceste ganduri au fost sterse din mintea mea, cand am ridicat privirea si am intalnit doi ochi albastri. Nodul acela in gat a aparut din nou si am simtit cum picioarele mi s-au inmuiat. Mi-am pus repede mainile pe usa, pastrandu-mi echilibrul, ca sa nu cad. Ma simteam mica sub privirea lui atenta. Parca ma miscorasem de 10 ori, iar el ma privea de sus.

            -A venit printesa, aud vocea fratelui meu.

            Acesta a aparut in spatele lui Charlie. Am simtit cum aerul imi intra din nou in corp si imi revin la normal. M-am pus din nou pe picioare, dar mi-am dat tocurile jos. M-am uitat din nou spre Charlie si acum ma simteam si mai mica.

            -Hai Charlie. Nu suntem de nasul printesei.

            Cei doi au urcat pe scari. Ma uitam in urma lor si ma simteam parasita. Nici nu apucasem sa spun vreun cuvant.

            -Sa nu crezi nimic din ce ti-a zis Ken despre mine, tip eu in urma lor.

            Charlie a intors capul spre mine si un zambet i-a aparut pe buze. Mi-a facut cu ochiul si am simtit din nou cum imi pierd echilibrul. O doamne, ce se intampla cu mine? Am intors capul intr-o parte si am vazut-o pe mama. Acesta mi-a zambit si mi-a facut semn sa merg la ea. M-am indreptat spre bucatarie si m-am asezat pe un scaun. Mama si tata ma priveau amandoi intr-un mod ciudat. Eu eram obosita si voiam sa merg sa-mi fac un dus si sa ma culc.

            -Te-ai distrat?ma intreaba tata.

            -Da. De aceea sunt foarte obosita. Si transpirata, spun eu si stramb din nas.

            -Pana sa mergi sus, vrem sa vorbim ceva cu tine, spune mama.

            -Mai intai, o intrerup eu, ce cauta Charlie aici?

Fii puternicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum