Kailey
Privisem imaginile cu atentie, dar ceva tot nu-mi explicam. O priveam pe mama cum il saruta pe tata. Pana acum mereu cand ii vedeam mi se parea scarbos sau ciudat. Adica aveau o varsta, nu mai sunt adolescenti. Dar acum mi se par asa de draguti. Tata i-a facut o surpriza foarte frumoasa mamei. Cand sunt impreuna emit ceva special si nu pot sa-mi dau seama ce. Se potrivesc de minune.
-E si meritul meu, sare cu gura unchiul Dylan.
Mama s-a ridicat si s-a dus si l-a imbratisat. Nu stiu cum mama poate sa se inteleaga asa de bine cu fratii ei. Adica am vazut acum pozele si pareau sa se inteleaga si in adolescenta. Nici nu stiu daca am vreo poza cu Ken din ultimii 3-4 ani.
Dar totusi, mie nu mi se leaga ceva in minte. M-am ridicat in picioare, iar toate privirile s-au indreptat pe mine. Am privit-o pe mama, apoi pe tata.
-Voi doi sunteti impreuna inca din liceu?intreb eu.
-Nu stiai?spun la unison Olivia, Kennedy si Leah.
-Da, imi raspunde mama zambind.
M-am uitat la fratele si prietenele mele. De unde sa stiu acest detaliu? Nu stau sa o intreb pe mama despre relatiile ei. Stiu ca tata e tata si asta conteaza. Chiar nu-mi pasa cu cine a fost inainte de el.
-Vai de tine, spune Olivia. Cum sa nu stii ca parintii tai sunt impreuna inca din liceu?
-Nu stiam si punct. Mama, tata e prima relatie?o intreb eu.
-Da, spun parintii mei la unison, iar tata o cuprinde de dupa umeri pe mama.
-Pe bune? Doar cu tata ai experimentat toate chestile de cuplu? Mi se pare ciudat, spun eu si ma trantesc inapoi in scaun.
-Totul ti se pare ciudat, dar nu crezi ca tu esti aia ciudata?comenteaza Kennedy.
Am intors privirea spre el si m-am incruntat. Am vrut sa-i zic vreo doua, dar vocea tatei m-a intrerupt:
-Imi amintesc de un anume Andrew. Ceva in vacanta din Miami... si apoi o aparitie neasteptata in Philly.
Am facut ochii mari la cele auzite. Conform pozelor, pe care le-am privit cu atentie, mama fusese in Miami dupa ce-l cunoscuse pe tata, iar aparitia neasteptata in Philly, deci cel mai probabil era cu tata. Mama il inselase pe tata? Am privit-o pe aceasta si am vazut cum obrajii i s-au colorat intr-o noanta stearsa de rosu. Hmm, deja pare interesant.
-Mama, l-ai inselat pe tata?intreb eu uimita.
-Nu!se apara ea imediat si se incrunta. Nu am inselat pe nimeni. In Miami, eram despartita de el, iar a doua oara, el m-a sarutat pe mine.
-Si te-ai imbatat ca sa incerci sa uiti, murmura Arina, apoi pufneste in ras.
Mama s-a intors spre ea si i-a dat un cot in coaste. Aceasta continua sa rada, facandu-l si pe Dylan sa pufneasca. Mama s-a imbatat in adolescenta. Deja e foarte interesant si chiar vreau sa aflu mai multe. Pe mine ma miroase mereu dupa ce vin de la o petrecere, ca sa nu cumva sa beau, iar ea se imbata.
-Si ai uitat?intreaba Dylan. S-a intamplat la fel ca la ziua mea, cu sarutul cu Kevin?
Oh, Dumnezeule, acum fac legatura. Poza in care mama aparea cu tata si bautura in mana. Acea era de la ziua lui Dylan ca am recunoscut hainele. Mama se imbatase si atunci si de abia il cunostea pe tata.
CITEȘTI
Fii puternica
RomanceAnii au trecut, iar Kaitlyn s-a schimbat. Nu mai e ea cea care lasa privirea in pamant, acum ea ii ajuta pe altii sa-si tina capul sus. Si pe copiii ei i-a invatat la fel, sa aiba incredere in ei. Uneori, poate au prea multa incredere in ei; nu mai...