Epilog

1.6K 105 25
                                    

Kailey

            Inima imi batea foarte rapid si nu aveam putere sa spun niciun cuvant. Nici nu stiam ce as putea sa spun. Dar nici el nu zicea nimic. Era asa de liniste, chiar daca muzica se auzea si cateva susoteli de la cei din jur. Il priveam drept in ochi. Buzele acelea pline erau deschise intr-un zambet micut. Voiam sa le sarut. Voiam sa-l simt mai de aproape.

            Muzica s-a oprit si asa a ramas. Si cei din jur au tacut. Dar s-a auzit vocea scazuta a lui Bryan:

            -Mergem intr-un loc mai retras?

            Nici nu am procesat intrebarea ca am raspuns afirmativ. Acesta m-a apucat de mana, tragandu-ma spre o usa. Era un separeu al restaurantului. A deschis usa si m-a lasat pe mine sa intru prima. A inchis usa in urma lui, apoi m-a privit atent. Pana la urma de ce venise? Cine-l chemase? Voiam ca in seara asta sa uit de el, pentru ca plansesem destul.

            -De ce ai venit? Sa ma lasi si aici cu ochii in soare? Sa-mi dai si aici seen la mesaje?intreb eu cu tupeu si ironie.

            S-a uitat surprins la mine. Sigur nu se astepta sa-l iau asa de tare. Poate sufeream eu dupa el, dar asta nu inseamna ca ma las calcata in picioare de el. Deja eram foarte nervoasa pe el ca nu-mi raspundea la mesaje. Putea sa-mi spuna sa-l las naiba in pace si sa nu ma mai chinui degeaba.

            -Am vorbit cu Charlie, spune el serios.

            Cand am auzit am incremenit. Mi-a pierit tot graiul, iar tupeul din mine se evapora. Ce naiba vorbise cu Charlie? Ce-i spusese Charlie lui Bryan?

            -Mi-a zis ca intre voi nu a fost nimic mai mult, doar acele 3 saruturi. Si a zis ca in ciuda faptului ca te place, eu am ajuns primul la tine si nu vrea sa se bage intre noi. Si-a cerut scuze pentru acele saruturi si a zis ca nu se va mai intampla. Din cate am inteles, amandoi ati hotarat sa ramaneti doar prieteni.

            -Da, spun eu cu voce slaba. El va pleca in Princeton, New Jersey. Olivia l-a intrebat la spital de ce nu lupta pentru mine... a zis ca nu vrea relatie la distanta si stie ca eu am sentimente pentru tine. Tu vei fi mereu aici, iar el acolo.

            -Ii e frica ca l-ai insela?intreaba el ranjind.

            -Nu l-am intrebat. Dar nu vreau nici eu o relatie la distanta. Plus ca am sentimente puternice pentru tine. Am nevoie de prietenia lui Charlie, nu de iubirea lui.

            -Si de la mine de ce ai nevoie?

            -Sa ma ierti. Si sa ai incredere in mine ca nu te voi mai insela. Dar sa nu ma pui sa renunt la Charlie. Amandoi ti-am afirmat ca intre noi e doar o prietenie. Plus ca mama il considera ca un fiu, deci nu pot sa stau departe de el. Te rog...

            Il priveam drept in ochi. Tot ce-i spusesem a fost sincer si venit din inima. Bryan era diferit de Charlie. Stiam ca cu Charlie pot sa am o prietenie in ciuda sentimentelor purtate unu altuia. S-ar fi transformat intr-o iubire de frate-sora. Dar cu Bryan nu puteam sa fiu o simpla prietena, amica. Erau mult mai puternice sentimentele si fusesem impreuna. Eu sunt de parere ca nu poti sa ramai prieten cu o persoana care ti-a fost iubit.

            Bryan s-a apropiat de mine. Mi-a pus mainile pe talie. Nu rupsese contactul vizual. Daca nu dadea un raspuns mai repede cred ca muream. Nu mai rezistam tensiunii care era in corpul meu.

            Si s-a eliberat imediat cum i-am simtit buzele peste ale mele. Mi-am dus mainile dupa gat lui, prinzandu-i parul intre degete. Printr-o miscare brusca, acesta m-a ridicat determinandu-ma sa ma incolacesc in jurul abdomenului sau. M-a lipit de peretele din spate, presandu-ma cu corpul sau. Nu ma saruta, dar gurile noastre erau lipite, respirand impreuna.            

            -Iubita mea, spune el, iar cuvintele lui imi fac inima sa tresara.

            Si a inceput sa ma sarute. In modul lui obisnuit care-mi placea la nebunie. Doar 4 zile am stat despartiti, dar pentru mine s-au simtit ca si 4 luni. Timpul a trecut asa de greu fara el. Iar acum parca am recupera cele 4 zile pierdute. Sarutul e asa de intens si disperat, parca acesta fiind elixirul vietii vesnice si fericite.

            S-a departat putin, doar pentru a lua amandoi o gura de aer, de care aveam nevoie. Mi-am coborat mainile pe obrajii lui. Un zambet mi-a aparut imediat pe chip. Iubeam sa-i vad ochii asa de aproape. Acei ochi verzi care m-au intaratat mereu. Si care m-au facut feiricita. De care m-am indragostit.

            -Te iubesc, ii soptesc eu.

            -Si eu te iubesc, Kailey, spune el apoi isi continua tratamentul asupra buzelor mele.


Kaitlyn

            Mi-am vazut fiica iesind pe acea usa, iar in spatele ei Bryan. Chiar daca era departare intre noi, i-am observat zambetul de pe chip si degetele impleticite cu ale lui Bryan. Am fost uimita pentru o secunda, dar apoi uimirea s-a transformat in bucurie. In ultimele zile mi-am vazut fiica trista, suparata si plansa. Era dureros si pentru mine, nestiind cum sa o ajut.

            Charlie, Olivia, Luke si Leah s-au indreptat repede spre cei doi. Kailey si Bryan le-au aratat la cei 4 mainile lor incolacite, iar Olivia si Leah au tresarit de fericire. Au imbratisat-o pe Kailey. Luke le-a zis si el ceva celor doi. Apoi Kailey si-a intors privirea spre Charlie. Si-a desprins mana dintr-a lui Bryan si l-a imbratisat strans pe acesta. Charlie i-a raspuns imediat la imbratisare, iar eu nu intelegeam ce se intampla. Cand s-au departat, Bryan a dat mana cu Charlie si si-au zambit unui altuia. Deci se pare totusi ca nu se risca un razboi intre cei doi. Ma bucura acest lucru.

            -Se pare ca Kailey a facut alegerea, aud vocea lui Kevin langa mine.

            ­­-Asa se pare. Si norocosul e Bryan.

            -Nici Charlie nu e prea departe. A primit o imbratisare.

            -Si-a ales un prieten si un iubit. Si a facut o alegere buna, spun eu. Nu ma asteptam sa se intample asa de repede aceasta alegere. Kailey era distrusa din cauza suferintei. Dar s-a ridicat repede. E o fata puternica.

            -Seamana cu mama ei, spune Kevin apoi imi acapareaza gura intr-un sarut.

            Avea dreptate, amandoua suntem puternice.


Sunt sigura ca in acest moment o sa-mi iau o gramada de injuraturi. Talentul meu e acela de a termina o carte BRUSC. Si asa am facut si acum. Va rog nu ma urati. Stiu ca exista doua tabere, una care-l sustine pe Bryan si alta pe Charlie. Cei din echipa C sa nu fie suparati, va rog eu. Si eu il prefer mai mult pe Charlie, decat Bryan, dar m-am gandit la Kailey. Daca-l alegea pe Charlie s-ar fi interpretat ca e "roata de rezerva". Dar totusi au ramas prieteni.

Va multumesc ca ati citit si sper ca v-a placut. Astept o mica parere din partea voastra. Va pup si sunteti cei mai minunati cititori.

Fii puternicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum