(II) Capitolul 14

1.7K 95 1
                                    

Kailey

            Am simtit un fior trecandu-mi pe spate. Mici cerculete imaginare imi erau desenate pe spate de un deget. Mi-am simtit toata pielea ca de gaina si m-am cutremurat sub patura. Mi-am bagat fata in perna maraind somnoroasa. Am auzit un chicot, apoi am simtit doua buze pe umarul meu gol. Am simtit cum parul imi e dat de pe spate, apoi buzele mi-au depus saruturi delicate pana la coloana vertebrala. Au urcat apoi spre gat, iar cand mi-au atins ceafa mi-am ridicat capul dandu-l pe spate.

            -N-ai mila de mine? Vreau sa dorm, ma plang eu.

            -Scuze, dar nu m-am mai putut abtine, aud vocea lui Charlie langa urechea mea. Oricat de mult ridicam patura pe tine, tu o dadeai la o parte. Iar corpul tau gol e prea apetisant. Si chiar ai venit la mine ca sa dormi tot week-end-ul?intreaba el ironic.

            -Patul asta e prea confortabil, spun eu si ma intind mai bine. Cat e ceasul?

            -Indeajuns de mult, incat exista posibilitatea ca Alexa si Jake sa ne bata din minut in minut la usa. Trebuia sa nu le dau adresa, spune el oftand prelung si trantindu-se langa mine pe pat.

            Am inceput sa rad usor. Am deschis in sfarsit ochii si am intalnit acel albastru care mi-a luminat instantaneu ziua. Mi-a zambit usor si mi-a atins obrazul cu mana, mangaindu-ma. S-a apropiat de buzele mele dandu-mi un pupic.

            -Am ceva pentru tine, spune el.

            Imediat pe chip mi-a aparut nerabdarea si curiozitatea. Ochii mi se deschisesera la maxim si nu mai era pic de oboseala in corpul meu. Charlie a ras usor cand mi-a vazut schimbarea brusca. S-a ridicat de langa mine, iar eu m-am pus in sezut, tinandu-mi patura peste sanii goi. A plecat din acea camera si nu l-am mai vazut. L-am auzit cum a deschis valizele, care ramasesera in hol. Dupa ce au plecat cei doi aseara, nu am stat sa despachetam.

            -Aseara nu prea aveai nevoie de el, il aud pe Charlie strigand. Dar acum cam ai nevoie. De fapt, depinde de cum te simti tu mai bine.

            -Hai azi, ma milogesc eu.

            A intrat in dormitor si tinea ceva  impachetat in hartie colorata in mana. S-a urcat pe pat langa mine si mi-a intins pachetul. L-am luat in mana si am vazut ca era moale. L-am privit pentru o secunda intrebatoare, iar el mi-a zambit facandu-mi semn sa-l deschid. Am rupt rapid ambalajul, un material alb ivindu-se. Am ridicat acel ceva si am vazut ca era un tricou.

            -E tricoul pe care l-ai purtat la camin, imi spune Charlie.

            L-am desfacut de tot si am ramas cu gura cascata. Am clipit des, nevenindu-mi sa cred, iar mici lacrimi mi-au aparut in coltul ochilor. Am atins cu degetele literele de pe tricou, vrand sa vad daca chiar e real. Era real. Doua cuvinte, scrise cu litere frumoase si rotunjite, „Rautate mica".

            -Iti place?ma intreaba Charlie.

            Nu i-am raspuns. L-am tras repede peste cap, acoperidu-mi jumatate de corp. L-am auzit oftand si am chicotit incet. Mi-am intors privirea spre el si i-am zambit. L-am impins pe spate, apoi l-am incalecat si m-am aplecat sa-l sarut. Nu-mi pasa ca nu eram spalata pe dinti. Nu-mi pasa de nimic. Imi pasa doar de el, care-mi oferise un cadou minunat si voiam sa-i multumesc cu un sarut. I-am simtit mainile pe spatele meu, coborand in jos si am tresarit cand mi-a prins fesele in palme. Le-a strans, incat m-a facut sa gem in gura lui. I-am putut simti zambetul pe buzele mele si m-am departat putin.

            -Vreau si boxerii, spun eu serios.

            -Cred ca-ti bati joc de mine.

Fii puternicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum