Kailey
Imi placea sa fiu departe de casa, departe de familie, macar pentru o scurta perioada. Ma simteam deconectata de la Kailey cea de zi cu zi. Ma bucuram ca am ramas in Princeton cu Charlie. Chiar nu voiam sa ma intorc in Philly, sa stiu ca sunt aproape de Bryan sau sa primesc intrebari nesfarsite de la parinti. Si Olivia... ma mintise. Trei zile ea ma mintise. Daca chiar nu voia sa-mi spuna ea, ar fi trebuit sa-l determine pe Bryan sa-mi spuna de luni dimineata. Ma cutremur ca am fost atinsa de el, dupa ce a atins-o pe acea fufa cu care s-a tavalit.
Dar nu mai vreau sa ma gandesc la Bryan si la ce mi-a facut. Dupa atata plans, sunt satula si vreau sa ma deconectez de la acele ganduri. Vreau sa rad si sa glumesc cu prietenii lui Charlie, care s-au adunat la noi in camera ca sa vada fata de liceu care a dat buzna in camin. Cel mai probabil se asteptau sa vada cine stie ce tipa timida, care sa se ascunda sub patura, dar eu nu sunt asa. Nu sunt timida, excluzand datile de la inceputul prieteniei cu Charlie.
Alexa
Jake
-Si inca nu-mi vine sa cred ca ai intrat peste el in dus, spune Alexa razand cand Jake i-a povestit intrarea mea brusca in baie.Alexa statea langa Jake, iar acesta ii tinea mana pe genunchi. Tipa avea niste ochi verzi asa de frumosi. Nu erau la fel de infioratori ca cei ai lui Lexi si ai mamei sale. Aceasta s-a lipit si mai mult de Jake si am avut instinctul de-a-mi da ochii peste cap, dar m-am abtinut. Dar tipul care statea pe un scaun, langa birou nu s-a abtinut.
-Aveam nevoie sa-l vad inainte ca mama sa vina cu fortele speciale sa ma ia de aici, spun eu razand. Dar nu am vazut nimic, ma apar eu cand vad un zambet plin de intelesuri pe buzele tipei.
Am simtit cum Charlie s-a incordat si am intors privirea spre el. La fel a facut si el. Acei ochii... parca ii ardeau, dar nu de furie. Nu-mi dadeam seama ce e, dar mi-a facut tot trupul sa mi se cutremure. Imi simteam pielea dintr-o data incinsa. Mi-am departat putin buzele, luand o gura mai mare de aer, pentru ca aveam impresia ca ma sufoc.
CITEȘTI
Fii puternica
RomanceAnii au trecut, iar Kaitlyn s-a schimbat. Nu mai e ea cea care lasa privirea in pamant, acum ea ii ajuta pe altii sa-si tina capul sus. Si pe copiii ei i-a invatat la fel, sa aiba incredere in ei. Uneori, poate au prea multa incredere in ei; nu mai...