(II) Capitolul 9

1.6K 97 3
                                    

Kailey

            Daca dupa doua zile jumatate in care nu l-am vazut, m-am simt in halul de acum, nu stiu ce o sa se intample cand o sa fie cinci zile... sau poate mai mult. Acele 2 zile jumatate puteau sa se transforme intr-o zi jumatate, daca ar fi ales sa vina ieri. Trebuia sa vina ieri, dar pe ultima suta de metri, nu stiu ce coleg de facultate l-a chemat la o bere in cinstea zilei lui de nastere.

            Cand mi-a zis, i-am inchis telefonul. I-am inchis in nas si nu i-am mai raspuns la mesaje sau apeluri. Voiam sa vina, sa-l strang in brate, sa-l sarut, sa ma joc in parul lui. Voiam asa de multe, dar nu s-a intamplat. Si azi cine stie cand o sa vina. Ma asteptam ca dupa criza mea de ieri, cu nebagatul in seama, o sa vina in Philly. Dar nu a fost asa. Si-a petrecut seara in nu stiu ce bar, cu cine stie ce persoane... cu cine stie ce fete.

            Am ridicat privirea si mi-am intalnit expresia in oglinda de la baie. Am clipit des, dandu-mi seama ce gand imi trecuse prin minte. Gelozia mi-a acaparat in secunda urmatoare corpul. Fete. El o sa fie acolo, in camin, la fel de fel de petreceri, inconjurat de diferite fete. Fete de varsta lui, nu asa mici ca mine. Nu suport idea ca el sa fie in jurul lor. Il vreau langa mine.

            M-am uitat in jurul meu pentru a gasi un lucru pe care pot sa-l arunc. Voiam sa arunc ceva. Voiam sa lovesc ceva. Sau pe cineva. Pe acele fete care o sa fie mereu in jurul lui. Ah! Nu suport aceasta idee!tip in gandul meu. Am apucat primul lucru care mi-a venit la mana si am aruncat in perete cu el. Imediat farfurioara suport pentru sapun, facuta din ceramica, s-a spart, iar ramasitele au cazut pe jos.

M-am pus pe jos, in genunchi, acoperindu-mi fata cu palmele. Incercam sa-mi imaginez ca acea sapuniera fusese capul unei fete. Dar nu era de ajuns. Erau mai multe. Dar eu nu am mai multe sapuniere. Si in acelasi timp, nu vreau sa vina mama daca mai aude multe zgomote. M-am tarat pana la cioburi si am inceput sa le adun de pe jos.

            -Sa-mi bag, aproape tip eu si scap cioburile adunate din nou pe jos.

            Mi-am privit mana stanga cum sangereaza. Ma taiasem cu un ciob, aproape de centrul palmei, langa degetul mare. Nu ma durea. Ma ustura putin, dar nu ma durea. Priveam acea taietura si sangele care iesea din ea, scurgandu-se pe mana, apoi pe gresie.

            Am auzit o usa deschizandu-se. Usa de la camera mea. Apoi pasi, care se indreptau spre baie. Am auzit un ciocanit usor in usa si pentru o secunda mi-am tinut respiratia. Nu voiam sa intre nimeni peste mine. Cine stie ce ar fi crezut cand m-ar fi vazut pe jos si cu mana insangerata.

            -Kailey...

            Numele meu. Vocea lui. Am sarit ca arsa si m-am indreptat spre usa. Am deschis rapid, aproape crezand ca o sa o scot din balamele. Si am sarit in bratele lui cu picioarele in jurul soldurilor. Mi-am incolacit mana dreapta dupa gatul lui, iar cea stanga am indepartat-o putin ca sa nu-l murdaresc de sange. Acesta mi-a strans corpul la pieptul lui cu putere.

            Nu stiu cat am stat in pozitia asta, dar nu m-as mai fi departat. Imi placea sa stau lipita de el, sa-i simt mainile in jurul meu, sa-i simt parfumul, sa-l simt pe el. Dintr-o data acesta s-a incordat si a tresarit. Si-a slabit stransoarea si m-a lasat cu picioarele pe pamant.

            -De ce e sange pe jos?intreaba el speriat.

            -M-am taiat intr-un ciob, spun eu si ii arat palma.

            M-a tras imediat spre chiuveta si mi-a bagat mana sub jetul de apa. M-am strambat putin cand apa a facut contact cu rana mea. Nu era prea mare, dar sa fiu a naiba ca mult sange curgea din ea. Dupa ce a curatat tot lichidul rosu, mi-a apasat cu degetele lui peste rana ca sa nu mai curga nimic.

Fii puternicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum