Kailey
Dupa o privire cu foarte mult subinteles, mama si-a luat la revedere de la mine. Ma asteptam sa fie mai greu; ar fi fost mai greu daca o rugam eu. Dar Charlie imediat a convins-o sa ma lase sa-mi petrec week-end-ul la Princeton. Starea de extaz, cand mama mi-a spus ca ma lasa, nu poate fi descrisa in cuvinte. Aproape am sufocat-o si daramat-o pe jos cand am imbratisat-o si cred ca a surzit putin de cat de tare i-am tipat „multumesc". La fel si cu tata, dar el oricum e mai ingaduitor si stiam ca o sa ma lase.
Si iata-ma, dupa un drum de o ora cu mers regulamenatar, nu ca data trecuta, in fata caminului lui Charlie. Nu stiam unde are apartamentul cel nou asa ca a propus sa ne intalnim aici. Ma bucura ca mama mi-a dat masina ei, pentru ca Ken nu a vrut sa renunte tot week-end-ul la masina noastra. Cica avea planuri cu Lexi. Oricum imi place mai mult masina mamei, pentru ca nu ma simt ca intr-o cutie de pantofi in ea.
Aveam privirea atintita pe usile de la intrare, asteptand sa iasa din minut in minut. Si cand a iesit, mai aveam putin si treceam prin portiera masinii. Am alergat spre el si am ignorat total ca avea bagaje in mana. I-am sarit in brate, incolacindu-i mainile in jurul gatului, iar picioarele in jurul abdomenului. L-am strans cu putere, fiindu-mi extrem de dor de el. Acesta a lasat bagajele sa cada pe jos si mi-a incolacit si el spatele, strangandu-ma si mai mult.
-Nu-ti inchipui cat de fericita sunt in acest moment ca te vad. Mi-a fost extrem de dor de tine, spun eu departandu-ma putin si privindu-l in ochi.
-Si mie mi-a fost dor de tine, rautate mica.
M-am uitat confuza la el. Nu era un mod prea frumos sa ma intampine. Vazandu-mi chipul intrebator a inceput sa rada usor. M-am incruntat spre el.
-Ti-am zis ca trebuie sa-ti gasesc un nou nume de alint. Deci am revenit la alintul pe care obisnuiam sa-l spun la inceputul prieteniei noastre. Rautate mica.
-Sunt rea?intreb eu bosuflandu-ma.
-Hmm... uneori. Dar imi place. Sper sa fii rea si diseara, in apartament, in pat, spune el pe o voce senzuala care mi-a provocat un gol in stomac.
Gandeste Kailey! Gandeste! Da-i o replica bine meritata. Am ridicat o spranceana spre el si mi-am stapanit zambetul. Cred ca rosisem, dar nu-mi pasa in acest moment. Nu am zis nimic si am preferat sa-mi apropii buzele de ale lui. Dorinta mea, aceea de a fi un sarut bland, a esuat amarnic. Cum i-am simtit gustul, care-mi lipsise in aceste zile afurisite, i-am bagat mainile in par tragandu-l mai aproape de mine. Limba lui mi-a invadat gura, tachinand-o pe a mea si ademenind-o intr-un joc periculos. I-am prins buza de jos intre dinti, muscand-o incet, apoi sugand-o si mangaind-o cu varful limbii. Am zambit cand am auzit un geamat din partea lui Charlie si am simtit cum s-a incordat.
-Of, of, ce ma fac eu cu tine. Mereu asa de nerabdatoare, imi spune acesta peste buzele mele. Cred ca rautate mica, ti se potriveste de minune.
-Ai dreptate, murmur eu pupandu-i delicat buzele.
Am auzit un sunet de exasperare si pentru o secunda m-am gandit ca Olivia e undeva in spatele meu. Ea folosea de obicei acest sunet cand ma sarutam prea mult cu Bryan. M-am uitat peste umarul lui Charlie si am putut sa vad acei ochi verzi si un zambet larg pe chipul acela rotund.
-In sfarsit imi vad perechea pe care cupidonul din mine a descoperit-o. Sunteti adorabili, spune ea cu entuziasm in voce.
Ma gandeam ca mai avea putin si sarea in sus de bucurie batand din palme. M-am dat jos din bratele lui Charlie, iar Alexa si Jake s-au apropiat de noi. Imbratisarea Alexei m-a luat prin surprindere, dar mi-a placut. Jake m-a salutat zambindu-mi si facandu-mi cu ochiul.
CITEȘTI
Fii puternica
RomanceAnii au trecut, iar Kaitlyn s-a schimbat. Nu mai e ea cea care lasa privirea in pamant, acum ea ii ajuta pe altii sa-si tina capul sus. Si pe copiii ei i-a invatat la fel, sa aiba incredere in ei. Uneori, poate au prea multa incredere in ei; nu mai...