Capitolul 27

1.6K 107 15
                                    

Kailey

            Brusc, am devenit constienta de ceea ce se intampla cu mine. Inca aveam ochii inchisi si voiam sa adorm la loc. Auveam drept in ureche niste batai de inima si simteam cum ceva se misca sub mine. Miscari ritmice. Am deschis incet ochii, oribita la inceput de lumina din camera. Am vazut acel tricou spalacit si m-am speriat. Am avut intentia de a sari in sus, dar m-am abtinut si am ramas in aceeasi pozitie. Peste Charlie. Aveam capul pe pieptul lui in dreptul inimii, apoi atingeam cu soldul canapeaua, iar piciorul meu stang era incolacit cu piciorul lui. Ii simteam mana pe spatele meu. Degetele mele de la mana stanga erau incolacite cu ale lui, de la mana cealalta libera. Iar am adormit imbratisati, imi spun eu in minte.

            As fi vrut sa ridic capul si sa-i privesc fata, dar imi era frica ca o sa-l trezesc. Am ales sa raman cu capul pe pieptul lui, iar un zambet inexplicabil mi-a aparut pe chip. De data asta suntem si mai apropiati decat data trecuta cand am dormit impreuna. Si de fiecare data, dorm foarte bine alaturi de el. Imi ofera o anumita senzatie de protectie. Stiu ca nu are ce sa mi se intample cand sunt alaturi de el.

            Dintr-o data, am simtit ca ma sufoc de cald. Charlie emana o caldura specifica corpului, amestecata cu caldura mea si mai eram si inveliti de o patura. Dar nu era patura pe care o adusese Charlie aseara. Am ridicat capul brusc si am vazut acea patura pe cotiera de la canapea. Am tresarit imediat cand mi-am dat seama cine altcineva putea sa ne inveleasca. Mama.

            Am auzit un zgomot si am intors capul. Am facut ochii mari cand am vazut-o pe mama intrand in camera, pe usa de la balcon. A zambit spre mine si mi-a facut semn sa fac liniste. Nu puteam sa-i deslusesc acel zambet, pentru ca eram inca prea adormita. Vedeam putin in ceata, iar lumina provenita de afara nu ma ajuta prea mult.

            Am auzit un mormait si mi-am intors privirea spre Charlie. A strambat putin din nas, apoi cu greu si-a deschis ochii. S-a foit putin sub mine, mai mult ca sigur fiind amortit. Cand si-a dat seama cine e langa el... sau deasupra lui, a clipit des din ochi si pe chip i se citea uimirea.

            -Neata, spun eu incet si incerc sa-i zambesc.

            -Nu am vrut sa va trezesc, aud vocea mamei si se apropie de noi.

            Charlie s-a uitat spre ea, apoi spre mine, iar ochii aceia albastri erau acum mai mult ca deschisi. Ii sarise tot somnul. Am putut sa vad putina roseata pe chipul lui si ma abtineam sa nu rad. Data trecuta eu fusesem aia rusinata de situatie, iar acum e Charlie.

            M-am ridicat de pe Charlie, punandu-ma pe picioarele mele. M-am intins de spate, pentru ca si eu eram putin intepenita din cauza pozitiei. Saracul Charlie, cred ca o sa aiba dureri mari. S-a asezat si el in fund si si-a trecut mainile prin par, dandu-l pe spate. Mi-am prins buza de joc cu dintii, ca sa nu scot un sunet de uimire. Gestul lui ma facuse sa gem in interiorul meu. Era asa de frumos cu parul dat pe spate.

            -Cum ati dormit?intreaba mama zambind.

            M-am uitat putin chioras spre ea. Chiar nu avea nicio problema ca am dormit, din nou, cu Charlie? De data asta peste el. Mi-am intors privirea spre Charlie, care se uita si el putin confuz la mine. Eu am dormit bine, acum nu stiu despre el.

            -Eu am dormit bine, spun eu cu voce scazuta.

            -Kailey a adormit pe mine, in timp ce ne uitam la tv, si am vrut sa o duc in camera, si pana la urma am adormit si eu, spune Charlie dupa ce se gandeste putin. Imi pare rau, se scuza el si se uita la mine.

            Nu avea de ce sa-mi ceara mie scuze. Eu ma simtisem bine. Poate mamei sa-i spuna, ca sa nu fie suparata sau nervoasa sau mai stiu eu cum. Dar in acest moment, nu da semne ca ar fi nicicum.

Fii puternicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum