Kailey
M-am privit inca o data in oglinda si un zambet cam diabolic mi-a aparut pe chip. Mama o sa innebuneasca cand o sa ma vada imbracata. A cerut sa ma imbrac elegant. Tricoul alb si pantalonii scurti albi, cu dantela, care-i dadeau aspectul de fusta, erau eleganti, dar eu am asortat la acestea o camasa in carouri rosie cu alb si converse albe. Imi place sa ma imbrac elegant si feminin si sa port tocuri, dar fac asta doar ca sa o enervez pe mama. Chiar daca voiam sa merg la strangerea asta de fonduri, stiind ca trupa acea o sa cante, cand am auzit ca ea ma obliga, m-am gandit sa nu-i fac pe plac.
Mi-am luat geanta in care mi-am bagat telefonul, apoi am coborat. Ken si tata asteptau pe canapea. Tata era imbracat la costum cu cravata, iar Kennedy cu blugi negri si o camasa bleu. Au facut ochii mari cand m-au vazut, dar nu au zis nimic. Eu le-am zambint nevinovat. In secunda urmatoare am auzit pasi de la etaj, apoi vocea nervoasa a mamei:
-Kailey!tipa ea la mine.
M-am intors cu fata spre scari si am vazut-o. Poate ma enerveaza ea, dar un singuru lucru pot sa admir la ea. Arata asa de bine pentru varsta ei. Rochia stramta pana deasupra genunchiului ii venea perfect. Partea de sus era alba, iar de la brau in jos era neagra. M-am dat doi pasi in spate, iar ea si-a facut aparitia in fata mea. M-a privit din cap pana in picioare, apoi s-a incruntat.
-Ce este cu imbracamintea aceasta? Ti-am cerut sa te imbraci elegant. Adica tocuri sau macar balerini... dar nu tenesi. Si cu camasa aceasta ce este? Du-te si schimbate!
-Nu, ii raspund eu cu tupeu incrucisandu-mi bratele la piept. Pot sa ma imbrac cum vreau.
-Kailey, daca asta e planul tau prin care nu vrei sa mergi la strangerea de fonduri, sa stii ca nu o sa-ti reuseasca. Fa-ma si pe mine odata fericita si respecta-mi codul vestimentar.
-Iubito, aud vocea tatei. Nu mai aveam timp. Trebuie sa ajungem in 10 minute.
Am auzit-o cum a oftat zgomotos si si-a intors privirea spre tata. Apoi s-a uitat din nou la mine.
-Ti se adauga o saptamana de pedeaspsa pentru asta, spune ea nervoasa.
Am vrut sa protestez, dar am simtit mainile cuiva pe umerii mei. Am intors putin capul, intalnindu-i privirea lui tata.
-Sa nu incepi sa protestezi. Acum hai sa mergem.
Mama a iesit prima pe usa, apoi Ken, iar tata m-a impins de la spate. Femeia asta ma dispera in ultimul hal. Pentru ca nu i-am respectat codul vestimentar, trebuie sa-mi mareasca pedeapsa? Nu e corect. Acum sper sa nu o apuce nebunelile si sa nu ma mai lase la petrecerea de primavara, ca atunci chiar ca fac urat. Calmeaza-te Kailey, nu vrei sa inrautatesti lucrurile mai rau decat sunt.
M-am urcat in masina pe locul din spate, iar tata a pornit. Am ajuns in mai putin de 10 minute in fata centrului de copii. Am intrat pe usile mari, apoi ne-am indreptat spre curtea din spate. Am ramas masca cand am vazut ce frumos era amenajata. Era o scena amplasata, mese lungi cu tot felul de gustari si mese rotunde si inalte fara scaune. Mama a plecat repede sa verifice ultimele detalii, iar eu am ramas cu tata si Ken.
-Mama ta are dreptate Kailey, ma trezeste vocea tatei. Stiu ca ai facut asta doar ca sa te razbuni pe ea pentru ca te-a tarat aici... dar acest eveniment e special pentru ea. A facut totul de la 0. Tie ti-ar placea sa vina cineva la petrecerea de primavara imbracat in trenning?
CITEȘTI
Fii puternica
RomanceAnii au trecut, iar Kaitlyn s-a schimbat. Nu mai e ea cea care lasa privirea in pamant, acum ea ii ajuta pe altii sa-si tina capul sus. Si pe copiii ei i-a invatat la fel, sa aiba incredere in ei. Uneori, poate au prea multa incredere in ei; nu mai...