Kailey
O priveam pe acea bruneta, mult prea falsa, si ma abtineam cu greu sa nu sar in extensile ele. Mama imi povestise de cele 2 despartiri de tata care au fost din cauza unei foste iubite de-a lui. Pot sa jur ca aceasta e scorpia care si-a bagat coada unde nu trebuia. Ma mai uitam si la mama si ii vedeam expresia. Nu-i convenea absolut de loc ca aceasta femeie se afla in fata ei si a tatei. Bruneta se uita cu superioritate la mama, mai rau decat o fac eu cu alti colegi.
O sonerie s-a auzit, iar mama a tresarit. Si-a cautat telefonul in geanta si s-a uitat la apelant. S-a scuzat, apoi s-a dat cativa pasi in spate si a raspuns. Nu am putut sa aud ce vorbeste sau cu cine.
-Inca nu-mi vine sa cred ca ai ajuns asa departe cu Kaitlyn, spune Sarah. Nu va dadeam asa de multe sanse.
-Te-ai inselat, comentez eu si afisez un zambet rautacios.
Toata lumea s-a uitat spre mine. Mai mult ca sigur nu se astepta ca eu sa comentez. Bruneta s-a incruntat putin, apoi l-a privit pe tata. Poate mama era timida in adolescenta si nu avea curajul sa-i comenteze, dar eu nu sunt ca ea, iar daca ma enervez imi bag si mainile in parul ei.
-Lui Kevin ii placea distractia, iar mama ta era opusul, spune Sarah din nou privindu-ma fix in ochi.
Acei ochi verzi parca aveau puterea sa te intimideze. Dar eu nu ma lasam doborata de o privire patrunzatoare. M-am indreptat de spate si mi-am incrucisat bratele la piept.
-Poate tatei ii placea distractia, dar si mama stia sa se distreze. O cunosc mai bine decat crezi tu. Si tata a ajuns la concluzia ca o fata cuminte se distreaza doar cu el, pe cand o curva se distreaza cu mai multi, ii scuip eu cuvintele in fata.
Pentru o secunda linistea s-a asternut intre noi. Parca si uitasera sa respire. Si-a facut si mama aparitia si se uita confuza la noi toti. Eu cu un zambet victorios pe chip, iar restul mai mult decat socati.
-Acesta a fost un apropo la adresa mamei mele?intreaba Lexi.
Nu am putut sa-mi dau seama de starea ei sau de tonul voci. Nu parea nici nervoasa, dar nici bucuroasa. Mai mult mi s-a parut ca asteapta un raspuns sincer la aceasta intrebare.
-A fost un adevar la adresa mamei tale. Si sa nu existe neintelegeri, mama mea e fata cuminte, iar mama ta curva, ii raspund eu clipind des din gene si zambidnu-i.
Iar liniste si priviri socate. Mama a vrut sa zica ceva, dar a inchis gura imediat. Ma asteptam sa ma certe, dar se pare ca nu se va intampla asta. Sau poate nu de fata cu toti oameni. Am vazut cum sotul brunetei a primit un cot in coaste de la aceasta. Acesta a tresarit imediat, iar Sarah i-a aruncat o privire cam incruntata.
-Nu-ti permit sa vorbesti asa cu sotia mea, copil mucos si rasfatata, sare barbatul cu gura.
Am facut ochii mari la auzul vorbelor lui. Nu eram un copil mucos. Poate rasfatata eram, dar in niciun caz „mucoasa". Am facut un pas spre el si m-am incruntat. Era doar un grasan, mai mult ca sigur plin de bani, iar Sarah statea cu el doar pentru avere.
-Kailey, cereti scuze, spune tata fix cand ma pregateam sa-i arunc niste cuvinte acide batranului.
-Mai bine mor calcata de masina, spun eu ironica. Nu o sa-mi cer scuze pentru un adevar spus in fata. Poate mama nu a avut curajul sa te infrunte, spun eu intorcandu-ma spre Sarah, dar eu sunt altfel si pot sa te fac din 2 vorbe. Ai fost si vei ramane o scorpie care si-a bagat coada unde nu trebuia. Si totul are consecinte. Chiar si dupa aaa..., ma opresc eu gandindu-ma la cati ani trecusera, 22 de ani. Daca nu vrei sa ramai fara extensiile acelea ieftine, si sa-ti desumflu silicoanele, ai face bine sa stai departe de mama si mai ales de tata. Si Lexi, sper sa nu fii ca mama ta, adaug eu uitandu-ma spre fata din bratele lui Ken.
CITEȘTI
Fii puternica
RomanceAnii au trecut, iar Kaitlyn s-a schimbat. Nu mai e ea cea care lasa privirea in pamant, acum ea ii ajuta pe altii sa-si tina capul sus. Si pe copiii ei i-a invatat la fel, sa aiba incredere in ei. Uneori, poate au prea multa incredere in ei; nu mai...