(II) Capitolul 6

1.8K 102 15
                                    

Kailey

Am auzit niste voci, dar nu intelegeam ce zic. M-am strans mai bine in pat, sperand ca o sa adorm la loc. Miscandu-mi putin corpul, am simtit cearceaful rece, pe pielea mea goala. Am tresarit imediat si am deschis larg ochii. In fata mi-a aparut un perete alb, care nu era al camerei mele si nici al casei mele. Mi-am intors putin capul si l-am vazut pe Charlie in mijlocul camerei, apoi pe Jake cautand ceva in dulap. Mi-am tras patura mai mult pana in gat, dandu-mi seama ca nu am niciun obiect vestimentar pe mine.

-Neata, spun eu cu voce scazuta.

Cei doi baieti au tresarit si si-au intors privirile spre mine. Le-am zambit timid. Jake si-a abtinut rasul si m-a salutat la randul lui. Charlie s-a pus langa mine pe pat si si-a pus mana peste mine in dreptul taliei. Jake s-a grabit din a-si lua cele necesare, apoi s-a indreptat spre usa.

-Eu trebuie sa ajung la curs. Ma bucur ca te-am cunoscut Kailey. Apropo, Alexa a zis ca o sa treaca pe la voi cat de curand, spune el facand cu ochiul si apoi iese pe usa fara sa apucam sa zicem ceva.

Charlie si-a indreptat privirea spre mine si un zambet slab i-a aparut in coltul gurii. A vrut sa zica ceva, dar imediat s-a auzit sunand telefonul. Charlie l-a luat repede de pe noptiera si a oftat cand a citit numele pe ecran. A raspuns si l-a dus la ureche:

-Buna dimineata, spune el. Da, s-a trezit. O aduc eu acasa. Nu-i problema, oricum nu aveam cine stie ce ore azi. Va anuntam cand plecam.

A inchis apelul telefonic, apoi si-a intors privirea spre mine. Inca ma mir ca mama nu a venit sa ma ia de aseara. Nu stiu ce putere de convingere are Charlie asupra ei, dar trebuie sa ma invete si pe mine. M-am ridicat in fund, dar mi-am tinut patura acoperindu-mi sanii. I-am zambit lui Charlie, dar acesta era putin trist si speriat.

-Hainele tale sunt la baie, uscate. Ma ridic, ma intorc cu spatele si te poti duce, spune el pe un ton serios.

Am inghitit in sec la auzul vorbelor lui. Cred ca era panicat de ce se intamplase aseara. Voiam sa-l sarut, sa-i spun ca nu a facut nimic gresit, ca totul o sa fie bine, ca nu sunt suparata sau altceva. Dar mai intai vreau sa ma imbrac. Am dat afirmativ din cap, iar acesta s-a ridicat si s-a pus cu spatele la mine. M-am ridicat rapid si m-am strecurat pe usa de la baie, inchizand-o in urma mea. M-am privit in oglinda. Aveam parul ciufulit, dar in rest aratam chiar acceptabil. Ma gandeam ca o sa ma trezesc cu ochii umflati. Mi-am vazut hainele asezate pe acel dulapior, alaturi de un prosop si elasticul de par. Mi-am prins parul intr-un coc, apoi m-am bagat in dus. Un dus rapid era tot ce aveam nevoie ca sa ma trezesc de-a binelea. M-am sters, apoi m-am imbracat. Am luat periuta de dinti a lui Charlie si mi-am periat dintii. Mi-am desfacut parul si mi l-am prins frumos intr-o coada ridicata.

Am iesit din baie si l-am vazut pe Charlie stand in pat, cu capul in palme. M-am apropiat de el, l-am apucat de incheieturi si i-am tras mainile de pe fata. M-am asezat pe genunchii lui cu picioarele de o parte si de alta. I-am prins obrajii intre palme si l-am obligat sa ma priveasca in ochi. Acele doua safire superbe erau triste.

-Charlie, te rog. Te rog nu fi suparat sau trist.

-Imi pare rau ca nu am fost atent cu tine aseara. Doar ca m-a cam luat valul, tu erai superba si am uitat de protectie. Imi pare rau.

I-am atins buzele cu degetele ca sa-l fac sa taca. I le-am pupat usor, apoi i-am zambit timid.

-Nu e vina ta. Ti-ai dat seama totusi la timp. Eu te-am rugat sa continui. Am vrut sa te simt mai mult ca oricand, fara acel plastic intre noi. Exista pastila de a doua zi. Nu mai fi stresat. Totul e bine. M-am simtit excelent aseara, totul datorita tie. Multumesc. Multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine, inca de cand ne cunoastem. Multumesc ca mi-ai fost mereu alaturi si la bine si la rau.

Fii puternicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum