(II) Capitolul 11

1.5K 91 0
                                    

Kailey

Mi-am tras patura peste cap ca lumina sa nu-mi mai intre prin crapatura dintre pleoape. Aseara am uitat sa trag draperia, ma gandesc eu. Aseara! Marturisirea lui Lexi. M-am ridicat rapid in fund si ma uitam speriata in stanga si in dreapta. Eram in camera mea. Mi-am privit corpul si am vazut ca inca mai aveam hainele de aseara pe mine. Stiu ca dupa ce a plecat Lexi, Charlie m-a dus in camera. M-am pus in pat, inca speriata si socata de ce auzisem. Tremuram. Ma gandeam numai la faptul ca puteam sa ajung si eu ca Lexi. Charlie a incercat sa ma calmeze, strangandu-ma la pieptul lui si mangaiandu-ma. Si cred ca am adormit.

M-am trantit inapoi cu capul pe perna si m-am intins. Mai voiam sa dorm.

-Scularea frumoasa din padurea adormita, aud o voce si tresar.

M-am ridicat si l-am vazut pe Charlie stand rezemat de tocul usii de la baie. Mi-a zambit, apoi s-a apropiat de mine. S-a asezat langa mine pe pat si mi-a luat mana intr-a lui.

-Ai dormit cu mine?il intreb eu.

-Da. Mama ta a venit in camera si a zis sa raman cu tine.

-Trebuie sa le spunem.

-Da. Hai ridica-te si sa mergem la micul dejun.

Mi-a prins fata intre palme, iar eu am strans buzele, pentru ca nu voiam sa ma sarute. Aveam un gust naspa in gura. Dar acesta m-a pupat pe nas, apoi m-a tras ca sa ma dau jos din pat. Mi-am luat niste haine mai comode din dulap, apoi am mers la baie sa-mi fac rutina. M-am schimbat in niste pantaloni de trenning si un tricou, de data asta fara decolteu.

Am iesit din baie, iar Charlie era inca in pat la mine, intins pe spate. M-am dus spre el si m-am pus peste el si i-am zambit jucaus. I-am atins buzele, vrand sa-l sarut, dar acesta a zis rapid:

-Eu zic sa-i anuntam mai intai, inainte sa afle de unii siguri.

Mi-a oferit totusi un pupic pe buze, apoi m-a indemnat sa ma ridic. Am facut intocmai, apoi am plecat amandoi spre bucatarie. Mama si tata erau deja acolo, iar mama pregatea micul dejun. I-am salutat, apoi am vrut sa ma asez.

-Kailey, du-te si cheama-l pe fratele tau. Sper ca s-a trezit, spune mama.

-Ma duc eu, spune Charlie si pleaca.

Intr-un fel voiam sa-i multumesc, pentru ca m-a scutit de un drum pana la etaj, dar in acelasi timp, m-a lasat singura in cusca cu lei; parintii mei. Am privit farfuria din fata mea, vrand sa evit ochii alor mei. Aproape imi venea sa fug ca sa-l trezesc eu pe Ken.

-Kailey, aud vocea lui tata. Bryan...

-Nu mi-a facut nimic, il intrerup eu inainte sa puna toata intrebarea. Nu am facut nimic cu el. Daca-mi facea asa ceva, eu nu taceam ca si Lexi.

-Ma bucur sa aud asta, ofteaza tata.

Charlie si Ken au intrat in bucatarie si s-au asezat la masa. De data asta Charlie se pusese langa mine. M-am uitat la Ken, care era cam adormit. Nici nu stiu cand a venit aseara. Am inceput sa mananc ce imi pusese mama in farfurie. Imi era cat de cat foame, dar nu ma puteam concentra pe mancare. Gandurile imi fugeau la cum sa-i anunt pe ai mei de relatia cu Charlie.

-Cand pleci Charlie?intreaba mama.

Am inghitit in sec. Azi pleca. Nu voiam sa plece. Mi-am intors privirea spre el, iar el deja ma privea cu o expresie trista.

Fii puternicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum