⇨ Deň "D" ⇦

595 16 1
                                    

Tris

,,Áno mami! Neboj! Môžeš ma pustiť!" povedala malá Lucy a ja som ju zastrčila.

,,Mama! Ja sa bicyklujem!" zvískla naradostene Lucy.

Zajtra má 6 rokov a Luk má 7. Áno narodili sa v rovnaký deň len Lucy o rok neskôr. Je to náhoda,ale som za to rada. Pripravíme im oslavu. Ah! Ani sa mi ich nechce opustiť. No raz musím. Ale zatiaľ im nejdem nič hovoriť. Nikolas o všetkom vie. Vie o mojich nočných morách,teda vlastne to nie sú nočné mory,ale budúcnosť. Nechce sa mi tomu veriť.

,,Mami?!" z premýšľania ma vytrhla Lucy,ktorá ku mne bežala.

,,Tá teta o tebe hovorí,že si divná!"

,,Pšššt! Zlatko poď už dnu! Určite ti je už zima." žmurkla som na ňu a odišla domov.

Ešte jej nechcem povedať,že vie čítať myšlienky. Je na to príliš malá. Zistili sme to pred rokom. U Luka sme zistili,že vie pohybovať predmety bez dotyku. Ešte tomu nechápu,ale raz im to budem musieť vysvetliť. Ah!

,,Zlatkooo sme domaaa!" zakričala som na celý dom a keď sa ani po dlhšej chvíli nikto neozýval vyšla som hore po schodoch a nakukla do Lukovej izby.

Spal tam Nikolas s Lukom. Boli takí rozkošní. Povzdychla som si a zakryla ich až po uši. Rozhodla som sa,že pôjdem dať spať aj Lucy.

,,Mami?" ozvala sa z polospánku Lucy.

,,Áno zlatko?"

,,Kúpiš mi na narodeniny poníka?" zasmiala som sa a odhrnula jej vlasy z očí.

,,Na to si ešte moc malá! A teraz už spinkaj." iba sa pomrvila a zaspala.

Usmiala som sa a odišla. Práve vtedy vyšiel aj Nikolas. Chytil ma za ruku a usmial sa. Pritiahol si ma bližšie a objal.

,,Hmmm rozmýšľala som,že keď už máme zomrieť,mali by sme sa postarať o budúcnosť detí. Nechcem aby kvôli mne trpeli."

,,Mmm asi áno. A nie je to kvôli tebe. Ty si bola vždy odvážna a sebavedomá žena. Nemôžeš zato,že si ťa vyvolili. A navyše si vyvolili aj mňa takže sme v tom spolu láska. Together Forever." pobozkal ma a ja som sa usmiala.

,,Milujem ťa!" pošepkala som a Nikolas ma začal hladiť po chrbte.

,,Niko?!"

,,Áno?"

,,Bojím sa o Lucy. Jej schopnosti sa objavili až príliš skoro. A najhoršie je,že tých schopností bude pribúdať. Bojím sa,že ju nájdu. Temný si nedajú pokoj dokým ju nenájdu."

,,Luk na tom nieje o nič lepšie. Ale jemu už schopnoti nebudú pribúdať. Ale jeho schopnosť rastie. Dnes na mňa zhodil hrnček s vodou,lebo on nechcel malinový ale jahodový sirup!" zamračil sa a ja som sa rozosmiala.

,,Ideme kuknúť film?"

,,Jasné poď!"

o 10 rokov neskôr

,,Všetko najlepšieee!" vykríkli sme,keď Lucy s Lukom vošli dnu.

Lucy mala ako zvyčajne široký úsmev a každého vyobímala. Naši oslávenci sfúkli sviečky.

,,Čas na darčeky!" skríkla som a do obývačky sa dovalila Lucy s Lukom.

Prvý otvorili ten od Vendy a Lukasa. Lucy dostala prsteň v tvare krídel a Luk dostal mikinu s napisom na chrbte I'm boss. Zasmiala som sa a hodila pobavený pohľad na Lukasa. Od Beky a Chrisa dostala Lucy obrovského macka s modrou mašlou na krku. A Luk dostal luk a šípy. Vždy ho bavila streľba z luku. Pozrela som sa na Beku a Chrisa.

,,To ste nemuseli!" povedala som prekvapene.

,,Ale my sme chceli!" žmurkla na mňa Beka a ja som sa zasmiala.

Od Nikolasa dostala Lucy kopačky a dres s číslom 6. Lucy vždy bavil šport. Rada behá,hrá futbal,tancuje,kreslí... skrátka celá ja. Luk od neho dostal knihu. Tá kniha bola o stvoreniach ako napríklad my. Upíri, poloupíri, temný anjeli, vlkodlaci,... nikdy som neverila,že také stvorenia existujú. Luk sa zaujímal o takéto stvorenia. No a nakoniec môj darček. Nie je veľký,ale je od srdca.

,,Viem,že nie je veľký,ale dúfam,že sa bude páčiť." otvorila som krabičku a v nej boli dva náramky s príveskami. Bol to kruh,ktorý bol rozdelený. Jednú časť mal Luk a druhú Lucy. V jednom kruhu bol nápis Little sister a v druhom Big brother. Zapla som im ho a oni sa rozosmiali. Keď sa blížil večer všetci sa pobrali spať.

,,Deň "D" prišiel." povedala som Nikolasovi a dívala som sa von oknom.

Chytil ma za rameno a ja som sa postavila.

,,Môžme ísť." povedal Nikolas a ja som prikývla.

Kalysso II. ✔Where stories live. Discover now