⇨ Patrí sa odzdraviť! ⇦

237 14 0
                                    

Ako sa sem sakra dostal?! Veď som predsa zamkla a okno boko zatvorené!

Nahlas som prehltla a začala cúvať. Brandon sa postavil z postele a zvodne sa usmial. Narazila som do steny. Snažila som sa nahmatať kľučku od dverí na kúpelni. Schytila som ju a trhla ňou. Vbehla som dnu a chcela zavrieť, ale skôr ako som to stihla urobiť, tam strčil nohu Brandon. Začala som panikáriť. Srdce mi búšilo ako o život. Čo teraz?! Btandon rozrazil dvere a ja som opäť začala inštinktívne cúvať. Približoval sa a ja som stálr cúvala. Čo teraz?! Čo teraz? Čo teraz?! Zrazu som sa šmykla na mokrej podlahe. Letela som dolu a hlavu si tresla o roh vane. Au! Do hlavy mi vystrelila ostrá bolesť. Brandon bol okamžite pri mne. Jednou rukou som si držala hlavu a druhou silno stískala uterák. Začali sa mi zatvárať oči.

Brandon

Nie! Sakra! Už zasa! To dievča snáď priťahuje nehody. Zobral som ju do náručia a hneď ako som sa dotkol jej pokožky prešla mnou vlna elektriny. Čo sa to so mnou deje?! Vzal som ju do náručia a preniesol na posteľ. Doniesol som ľad a priložil jej ho k hlave. Druhú ruku som položil na posteľ. Keď som jej priložil ľad na ranu zamračila sa a stisla mi ruku. Hmmm...zvláštne. Akoby bola hore a v bezvedomí naraz. Alebo sú to len reflexy? Kto vie! Chvíľu som sa na ňu díval a rozmýšľal akú mám teraz moc. Ale myšlienky mi prebiehali stále k jej telu, ktoré je zabalené len v uteráku. Také neuveriteľne sexy telo. Ah! Potriasol som hlavou a snažil sa myslieť na to, čo budem s ňou teraz robiť. Žeby napadnem ďalšiu upírsku pevnosť? Alebo napadne vlkolakov? Hmmm alebo získam vládu len pre seba? A budem vládnuť, spolu s ňou po boku. Každú noc budem zaspávať pri nej...ach! Zasa! Nie! Musím s tým prestať. Teraz je prvoradé dostať vladu len a len pre seba, ale ako to urobiť? Deana odstavím ľahko, veď tá jeho čarodejnica je túpa ako poleno. Leonard nemá nikoho, takže toho sa zbavím tiež ľahko. Ale čo Austin? Tá jeho čarodejnica je dosť tvrdý oriešok. I keď na Lucy nemá. Lucy sa bránila viac ako som čakal a vôbec sa ma nebojí. Normálne sa ešte proti mne aj postaví. A keď som zabil toho kňaza, keď šla s tou Austinovou čarodejnicou do auta sa prezlie... počkať! To je ono! Ona sa s ňou teraz spriatelí, a keď to bude najmenej čakať, tak Austina aj s tou jeho čarodejnicou pekne potopím. A ja budem vládnuť sám. Celý svet sa bude báť vysloviť čo i len moje meno. Budem najmocnejší na celom svete.

Ráno

Lucy

Au! V hlave mi treští akoby som tam mala tisíce zvonov. Snažím sa rozpamätať, čo sa včera stalo. Hmmm...svadba, zabitie kňaza, tanec, narážky, domov, kúleľna...jasné! Už si spomínam. Počkať! Vytreštila som oči a poobzerala sa okolo seba. Nikdy nikoho! Fuuu! Vydýchla som si. Keď zrazu som si uvedomila, že už na sebe nemám uterák, ale čisté veci. Nie, nie, nie. Prosiiiim až to nie je pravda. Dúfam, že ma prezliekala Bella a nie...Brandon. To by som asi neprežila.

Posadila som sa a snažila sa postaviť. Treštilo mi v hlave ako po opici. Postavila som sa a prišla k dverám. Stále boli zamknuté. Počkať! Tak ako sa sem sakra dostal?! Ah! To ma musí niekto naučiť. Zišla som dole kde už bol Brandon aj s raňajkami na stole.

,,Dobré ráno princezná! Ako si sa vyspala?" zahlásil a ja som musela byť červená až za ušami, pretože som si spomenula na včerajšok.

Mykla som plecami a sadla si na barovú stoličku. Bolo mi trápne. Ale čo už.

,,Patrí sa odzdraviť!" povedal naooko naštvane a ja son si iba vzdychla.

,,Dobré!" povedala som mierne chrapľavým hlasom.

,,Ah! Asi mi roztrhne hlavu." zakňučala som a hlavu si oprela o stôl.

Počula som ako sa Brandon zasmial, a tak som naňho hodila vražedný pohľad. Ale potom som si na niečo spomenula, a tak som sa vystrela.

,,Brandon?" začala som sa vŕtať v mojich raňajkách.

,,Áno princezná?" povedal a uškrnul sa.

Arggg musí mi hovoriť 'princezná'? Je to také...strašne, keď to povie on.

,,Bola tu včera večer Bella alebo niekto z personálu?" spýtala som sa s pohľadom upretým na raňajky, ktoré mám pred sebou.

,,Nie. Dal som im voľno, aby sme mali súkromie." povedal a tváril sa nechápavo.

Ale po chvíli asi pochopil o čo mi ide a tak sa doširoka zaškeril. Divila som sa, že ešte nevybuchol smiechom.

,,Ale neboj princezná. Teraz už sa predo mnou nemusíš hanbiť. Videl som viac než dosť." žmurkol na mňa a tentoraz som bola vážne červená a6 za ušami.

Brandon sa postavil od stola a namieril si to von z jedálne, ale ešte predtým sa zastavil a pozrel sa na mňa.

,,Inak...zbaľ sa. Dnes vyrážame na dovolenku." povedal akoby mimochom a ja som naňho vypleštila oči.

Akože medové týždne?!

Kalysso II. ✔Where stories live. Discover now