,,Si slepý či čo?!" okríkla som ho a on sa len naďalej vyškieral.
,,Priniesol som ti veci na spanie!" hodil mi kraťasy a tielko a odišiel.
Bože ten Drew je taký magor. Navliekla som sa do "pyžama" a šla späť do izby. Drew tam už nebol,tak som si ľahla. Dnes bol vážne náročný deň. Ah! Ja tu nechcem bývať. A stále nechápem o akom tréningu furt točia. Pri týchto myšlienkach som aj zaspala.
Ráno som sa zobudila,ale nechcelo sa mi otvárať oči. No nakoniec som sa premohla.
,,Pre boha! Ste normálny? Čo tu vlastne robíte?" skríkla som po nich,lebo všetci traja stáli pri posteli a čumili sa na mňa.
,,Nooo chceli sme ťa zobudiť na raňajky,lebo zachvíľu začne tréning,aleee..." povedal Harry a poškrabal sa na zátylku.
,, ...vypadala si tak pokojne,tak sme ťa nechceli budiť." dopovedal Matt a Drew sa len vyškieral.
,,Koľko tu už stojíte?" spýtala som sa a posadila sa.
,,Nooo..." začali sa vykrúcať.
,,15 minút." povedal Ed opretý o zárubňu dverí.
,,Robíte si srandu? Okamžite odpáľte!" ukázala som sa dvere a oni sa šuchtavým krokom odpratali preč.
Vyskočila som z postele rýchlosťou svetla,ale to som asi nemala robiť,lebo sa mi zatočila hlava. Chytila som sa stoličky pri písacom stole a všimla si že na stoličke sú veci na tréning. Vošla som do kúpelne a zamkla sa. Pre istotu. Prezliekla som sa a rozčesala si vlasy a aj parochňu. Parochňu som zviazala do gumičky ako normálne vlasy aby mi nezavadzala pri boji. Keď som si prehliadla veci skoro ma tam vyplo.
,,Robíte si srandu?" povedala som pozerajúc na mňa v zrkadle.
Vrch tvorilo obyčajné čierne tielko a spodok kraťase,ktoré boli také krátke,že mi z nich skoro trčal zadok. Niekto zaklopal na dvere.
,,Poď sa naraňajkovať,inak budeš na tréningu hladná." povedal Ed a počula som ako odišiel z izby.
Vyšla som von a nazula si klasické, nízke,čierne plátenky. Napravila som si kraťasy a odišla do kuchyne. Bola o poschodie nižšie,takže ak sa nestratím som dobrá. Zišla som dolu a rozhodovala sa či pôjdem do prava a či do ľava. Do prava. Počula som smiech,takže som šla správne. Prešla som cez obrovskú obývačku až som sa dostala do kuchyne. Sadla som si na barovú stoličku a začala jesť pripravené cereálie s mliekom.
,,Dnes budeš mať hodinu s Harrym. Naučí ťa základy sebaobrany a nabudúce si dáte súboj. Luk bude mať hodinu s Mattom,ktorý ho naučí útok." povedal Ed a my s Lukom sme prikývli.
Dojedla som a misku som dala do drezu. Ucítila som ako sa na mňa čumia. A mala som pravdu. Stiahla som si kraťasy a otočila sa. Všetci rýchlo odvrátili zrak a tvárili sa,že sa o niečom rozprávajú.
,,Aspoň zatvorte ústa pri to očumovaní! Nabudúce si vyberám veci ja!" zamračila som sa a spolu s Harrym odišla do telocvične.
,,My budeme trénovať tu a Luk s Mattom vo vedľajšej miestnosti." prikývla som a postavila sa oproti nemu.
,,Takže pri obrane je dôležité nespanikáriť!" začal a ukazoval mi nijaké ubranné postoje a chvaty.
Hodina ubehla vcelku rýchlo,ale dosť ma znervózňoval krik z miestnosti kde trénovali Matt s Lukom. Keď sme konečne skončili,zobrala som si veci (uterák a vodu) a namierila si to vedľa. Rozrazila som dvere a postavila sa do dverí.
,,Nabudúce buďte aspoň potichšie!" zvrieskla som a odkráčala preč.
Dosť ma serú. Celú hodinu som počula len "Nie! Urob to takto!" alebo "Áno! Ale toto musí byť takto!" alebo "Nie! Ruku musíš dať vyššie!"...Viete ako mi to liezlo na nervy?! Vôbec sa pritom nedalo sústrediť. Ako nieže by mi prekážalo,keď niekomu niečo vytknete,ale on to ziapal na celú telocvičňu. A to boli vo vedľajšej miestnosti!
Rozrazila som dvere na mojej izbe...teda mojej a Drewovej a rozvalila sa na posteľ. Arrr! Na hlavu som si dala podlavok a zakričala. Všimla som si,že môj kufor je už tu. Zrazu niekto vošiel do izby.
,,Ale no princezná! Nepristane ti keď sa hneváš!" povedal Matt a zavrel dvere,všimla som si,že zamkol.
,,Čo tu chceš?"
,,Prišiel som si len pokecať! A možno aj niečo viac." žmurkol na mňa a mne sa zrýchlil tep.
Prosím až nechce robiť to čo si myslím. Párkrát som zažmurkala a zamračila sa.
,,Okamžite odpáľ,lebo začnem kričať!" on sa zasmial a sadol si na posteľ.
,,Poslúš si! Všetci sú dole! Nikto ťa nebude počuť!" uškrnul sa a začal ma hladiť na stehne.
Potom sa ku mne naklonil a chytil mi ruky.
,,Pusti ma!" začala som sa mykať.
,,Ani ma nehne princezná!" uškrnul sa a pritlačil ma na posteľ.
Ležala som na posteli a on nado mnou. Pritom mi držal ruky. Začal ma bozkávať na krk.
,,Bože ty si taká sexy!" pošepkal mi do ucha a mne nabehli zimomriavky.
Mykala som sa a kopala,ale nič nepomáhalo. Nie! Nebojím som sa,ale nechcem prísť o panenstvo s nijakým nadržaným orangutanom.
Luk! Prosím pomoc! Vyslala som myšlienku a vzápetí ma neskutočne rozbolela hlava. Sykla som od bolesti a on sa zasmial.
,,Smola princezná! Nikto ti nepomôže! Ale neboj nebude to bolieť. Moc." uškrnul sa a jedným ťahom mi roztrhal tričko.
Využila som chvíľu,keď ma pustil a kopla ho do rozkroku. Skríkol od bolesti.
,,Ty suka!" zakričal a ja som rýchlo odomkla dvere,ale nestihla som ich otvoriť.
Matt ma už ťahal preč. Vypadal byť nasratý.
,,Fajn! Ja som to chcel podobrom! Ale keď inak nedáš!" zvalil ma na posteľ a priľahol ma.
Prisal sa mi na krk a urobil mi poriadny cucflek.
,,Au ty idiot! Pusti ma!" mykala som sa.
YOU ARE READING
Kalysso II. ✔
ActionPokračovanie príbehu Kalysso. Lucy s Lukom rastú a Tris s Nikolasom vedia, že ich čas sa pomaly blíži. Keď sa stane tá osudná vec, Lucy sa úplne zmení. Z usmievavého dievčatka sa stane večne namrzená a nahnevaná slečna. Ale predsa len si k jej srdcu...