⇨ Skús ma donútiť ⇦

225 13 0
                                    

,,Aaaaaaa!" zajačala som a vyskočila na rovné nohy.

Dezorientovane som sa točila okolo svojej osi, zatiaľ čo sa na mne niekto dobre zabával. Keď som sa prestala točiť, uvedomila som si, že som celá mokrá a vedľa postele sa v kŕčoch od smiechu krčí Pedro (lovec) s tým neznámym z lesa. Oni ma obliali? Sú oni normálny? Šak ja sa im pomstím. Zamračila som sa a oni sa naďalej rehorali.

,,Ha ha ha! Fakt vtipné! Však pomsta bude sladká!" zdvihla som na nich prst a naštvane odpochodovala do kúpelne.

Opláchla som si tvár a pozrela sa do zrkadla. Vypadala som otrasne, ale to asi každé ráno. Vyšla som z kúpelne a vyhodila tých dvoch orangutanov z mojej izby. Prezliekla som sa do čistých vecí. Obliekla som si karovanú košeľu, biele kraťasy, čierne tričko s nápisom Black is my happy colour a k tomu si obula obyčajné biele plátenky. Košeľu som si zaviazala okolo pasu a zišla dole.

Keď som videla koľko je hodín, skoro som vyletela z kože

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keď som videla koľko je hodín, skoro som vyletela z kože.

,,Prečo ma, vy idioti, budíte o šiestej ráno?!" skríkla som na celú kuchyňu a všetky oči sa otočili na mňa.

Ups! To sú už všetci hore?! Hah! Ak si myslia, že pôjdem s tým chalanom niekde na druhý koniec Zeme, tak to sa príšerne mýlia. Nikdy tam nepôjdem dobrovoľne.

,,Ja som ti hovoril, že dnes budeš skoro vstávať. Zachvíľu pre nás prídu." povedal škodoradostne ten chalan.

Ako ho ja nenávidím. Je mi čím ďalej tým viac nesympatický. A to som ho len spoznala len nedávno. Teraz som si spomenula na jednu vec. Keď hovorí, že prídu pre NÁS, myslel tým mňa a jeho alebo mňa, jeho, Pedra, Luka, Eda, Matta a Isabel? Hmmm...vlastne mi je to u riti, aj tak nikam nejdem.

,,Hh! Tak na to zabudni!" z chladničky som si vybrala jogurt a začala som ho pomaly jesť.

,,Zlatko už som ti povedal, že ja som sa ťa nepýtal." povedal dôležito a ja som len pretočila očami.

,,Skús ma donútiť!" uškrnula som a vyhodila kelímok do koša.

Práve vtedy niekto zazvonil. Vyšla som na chodbu a otvorila dvere. V nich stáli dvaja chalani. Obidvaja boli vysoký a svalnatý. Obidvaja mali hnedé vlasy. Jeden z nich mal krásne modré oči a druhý ich mal zelené.

 Jeden z nich mal krásne modré oči a druhý ich mal zelené

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wau! Ešte som nevidela človeka so zelenými očami. Premerala som si ich očami a potom sa otočila na päte a namierila si to ku schodom.

,,Pedrooo návšteva!" zakričala som naňho.

,,Takže už nie som Rex?" zakričal mi naspäť Pedro a počula som ako sa zdvíha zo stoličky, pretože nepríjemne zaškrípala.

,,Rex si bol včera!" posledný krát som naňho zaziapala a vyšla po schodoch.

Ešte predtým ako som za sebou zabuchla dvere na mojej izby som počula ako na mňa Pedro kričí.

,,Nezabudni sa zbaliť!"

,,Snívaj ďalej!" odkričala som mu a zabuchla dvere na izbe.

Preistotu som aj zamkla. Veď nikdy neviete. Rozvalila som sa na posteli a pustila si pesničky. Prvá bola od Kat Dahlia- I Think I'm in love. Niekto mi začal búchať na dvere.

,,Lucy otvor!" podľa hlasu usudzujem, že Pedro.

Hudbu som si dala hlasnejšie. A začala spievať.

,,I Think I'm in Love again... I think i'm in love again... I didn't think it could be true... Let alone that it would be you... I think i'm in loooove again!" spievala som na plné hrdlo.

,,No ták Lucy!" znova sa ozval Pedro.

,,I think i'm in looove again..." buchot prestal.

Spokojne som sa usmiala. Dobrá práca Lucy. V duchu som sa pochválila. Chvíľu som tancovala po izbe a snažila sa napodobniť hlas speváčky. Bola som šťastná. Chudáci tí čo sedia v obývačke. Rozkrikovala som sa hádam na celý les.

,,I think i'm in love... I think i'm in looove again..." síce tá pesnička so mnou nesúvisela, ale má úžasny rytmus.

Asi by som mala zaistiť okno, lebo nikdy neviem. Už sa mi ten chalan pár krát dostal do izby. Síce neviem ako sa mu to podarilo, ale aj ja sa to chcem naučiť. Ešte chvíľu som tam tancovala a dupala ako šialená, len aby som ich naštvala. No čo už som zlomyseľná. Ale začalo sa mi dať cikať. Zavrela som sa v kúpelni a dokonca aj na záchode somsi spievala. Hmmm...možno som vážne trochu hrabnutá. No dobre... trochu viac. Opláchla som si ruky a vrtela zadkom. Hmm zvláštne ako rýchlo som sa zotavila. Myslím, že ten sen mi vážne pomol. Teraz viem, že Drew je stále so mnou. Pozrela som sa do zrkadla. Moje vlasy boli sivé, ale zrazu sa zmenili na dúhové a moje oči nabrali pôvodnú farbu. Usmiala som sa na seba v zrkadle a pobrala sa späť do izby. Ale vo dverách som sa zarazila...

Kalysso II. ✔Where stories live. Discover now