☆Epilóg☆

329 26 7
                                    

O dva roky neskôr

,,Ale no ták! To je moja pizza. Zober si vlastnú pizzu." povie Tori Austinovi a majetnícky si zoberie pizzu do rúk.

,,Ale ja už svoju nemám. Veď zlatko prosím!" zaprosíka Austin a ja to už nevydržím a rozrehocem sa.

,,Ty sa radšej nesmej! Ten tvoj priateľ ti tiež kradne pizzu." povie Tori a ja sa rýchlo otočím na Ruprta.

,,Hej! No ták Ruprt! Veď ty máš ešte svoju." poviem a chránim si svoju pizzu.

,,Ale tá tvoja je lepšia. A nevolaj ma Ruprt, už som ti to hovoril." povie urazene a ja len pretočím očami.

,,Faaajn...zober si moju a daj mi tvoju. A prepáč, ale už som si zvykla." nevinne sa usmejem a pobozkám ho.

Pustím sa do Ruprtovej pizze a ani za desať minút už ju mám zjedenú.

,,Ty vole! Tak rýchlo som ešte babu nevidel jesť. Kam to sakra dávaš?!" povedal Rupr...teda Nick a ja som sa len uškrnula.

Nooo na vysvetlenie. Od tej udalosti ubehli už dva roky. Pred rokom som sa dala dokopy s Ruprtom...teda s Nickom, ale moc sa toho nezmenilo. Stále do seba rýpeme a robíme si zo seba srandu, ale je nám dobre. Austin a Tori sú spolu šťastní a dosť často chodíme spolu von. Skrátka sme super parta. Luk sa zasnúbil s Isabel a pozvali ma na ich svadbu. Hádajte čo?! Budem družičkaaa! Začala som sa stretávať s Jackom a trochu ma naučil bojové techniky a tak podobne. S Leeom sa tiež stretávam a dokonca som sa dozvedela, že svoju priateľku Nessy požiadal o ruku. S Pedrom si píšeme a sem tam zájdeme aj von. So zelenoočkom, teda s Marcom som zakopala vojnovú sekeru potom ako som mu zachránila život. A tak si ja žijem. Zatiaľ som šťastná. Ale nikdy neviete čo sa stane. Mne sa z roka na rok zmenil život. A preto si užívam každú chvíľku, ktorú strávim šťastná. Často chodím na cintorín za maminou a ocinom. Taktiež za Drewom a Harrym. Postavila som im malý kríž aby som na nich mala pamiatku. No a to je koniec. Alebo začiatok?!

 Alebo začiatok?!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ďakujeeeem!!! 😘 A je to tu! Konieeec! Dúfam, že sa vám príbeh páčil, a že nebudete na mňa nahnevaný

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ďakujeeeem!!! 😘 A je to tu! Konieeec! Dúfam, že sa vám príbeh páčil, a že nebudete na mňa nahnevaný. Ale každopádne sa vám chcem mooooc moc moc poďakovať. Za každý vote, veľmi si to vážim 😚 Aaaa hlavne chcem poďakovať RenQaMalSmejko, Lenka_Lenor, Anattalie, erika0035, _exploiterka_11, LuciaPaick. A samozrejme všeeeetkym, ktorí tento príbeh čítajú. 😘

Kalysso II. ✔Where stories live. Discover now