Pozerala som sa na môj prázdny kufor, ktorý mi pred chvíľou priniesol Loui. Rozmýšľala som, čo si doňho dám. Mám snáď milón šiat, molión nočných košieľ, sukne, svetre, klobúky, jedny tepláky, veľa tielok a jedno rozťahané tričko. Žiadne rifle, legíny, šiltovky, mikiny a ani kraťasy. Asi by som si nejaké kraťasy mala vypýtať od Belly. Podľa mňa ich budem potrebovať. Je dooosť teplo a ja nemám moc v láske šaty ani sukne. Samozrejme, že nemám problém si ich obliecť, ale necítim sa v nich dobre.
Postavila som sa a prišla ku skrini. Zobrala som si asi štvoro šiat, štvoro sukní, sedem tielok, pár svetrov, tepláky, rozťahané tričko, sedem nočných košieľ, spodné prádlo, klobúky, plavky, sandálky a tenisky. Snažila som sa to dať do kufra tak, aby sa mi tam zmenilo čo najviac. Na posteľ som si nachystala veci, ktoré si dnes oblečem, pretože ešte stále som v teplákoch a rozťahanom tričku. Ešte som na sebe v noci nemala tie nočné košele a ani neplánujem mať. Ja som si ich vzala len preistotu. Ah! Teraz zavrieť kufor. Chvíľu som len tak stála a hypnotizovala ten kufor, akoby mi to pomohlo. Po chvíli ma to omruelo a dalasom sa do práce. Takže normálne to nepôjde. Skúšala som snáď všetko. Dokonca som si aj na to sadla. Postavila som sa a zaprela sa lakťami do kufra. Keby sa na mňa niekto díval asi by sa ušťal od smiechu. Zrazu som na mojich bokoch ucítila niečie ruky. Nadskočila som a dopadla na kufor. Predo mnou stál Brandon a zvláštno sa na mňa díval. Akoby nemohol niečomu uveriť. Držal ma za boky a díval sa mi do očí. Potom mi jednou rukou zastrčil za ucho jeden neporiadny prameň vlasov. Nervózne som sa usmiala. Schytila som veci na prezlečenie a obišla Brandona.
,,Ja...ehm...idem s-sa prezliecť." povedala som koktavo a vbehla do kúpeľne.
Zamkla som sa a oprela sa o dvere. Obliekla som si biele šaty s límcom a čiernou mašľou na bruchu.
Keď som bola oblečená, rozčesala som si vlasy, ktoré boli fialovej farby. Ako vždy. Ale teraz boli svetlejšie ako inokedy a jeden prameň som dokonca mala biely. Dala som si obyčajný konský cop a namiesto gumičky si uviazala čiernu stuhu. Zapozerala som sa do zrkadla. Na čo asi Brandon myslel, keď sa na mňa tak díval?Brandon
Chcel som sa ísť na ňu pozrieť, pretože zachvíľu odchádzame. Ak jej všetko bude takto trvať, tak mám vážne 'šťastie'. Vošiel som do izby a videl ako je predklonená nad posteľou a snaží sa zatvoriť kufor. Hmmm, ale zadok ma sexy, musím uznať. Bolo to smiešne, ale hrozne roztomilé...tedaa myslel som...no to je jedno. Prišiel som k nej zozadu a chytil ju za boky. Ona sa strhla a pristála na kufri. V duchu som sa zasmial. Jej vlasy boli rozhádzané na každú stranu. Zapozeral som sa jej do očí. Mala krásne oči.
,,Ja...ehm...idem s-sa prezliecť." obišla ma a zamkla sa v kúpelni.
Sadol som si na posteľ a dal si tvár do dlaní. Čo sa to so mnou deje?! Tá baba mi totálne potemnila mozog. A teraz už to nie je len nejaká baba, teraz je to moja manželka. Chcel som ju prekvapiť a zobrať na dovolenku. Nikdy som to pre nikoho nerobil a pôvodne som to nechcel urobiť ani u nej, ale potrebujem si získať jej dôveru, aby mi vyšiel môj plán, získať vládu pre seba. Postavil som sa a zapol jej kufor. Vyšiel som z izby aj s kufrom dolu.
Lucy
Keď som vyšla z kúpelne, Brandon už v izbe nebol, a ani môj kufor. Vyšla som teda z izby a zišla dole po schodoch. Dole ma čakala Bella s Louim. Nazula som si čierne žabky a objala Bellu aj Louiho.
,,Drž sa!" povedala Bella a stisla mi ruku.
,.Lucy?!" ozval sa Loui a a ja som nadvihla obočie.
,,Držím palce." usmial sa a ja som mu úsmev opätovala.
Vyšla som von a nasadila si slnečné okuliare. Pri aute stál Brandon so slnečnými okuliarmi na očiach. Pozrel sa na mňa ponad slnečné okuliare a uškrnul sa. No jasné! Starý Brandon je späť. Pretočila som očami, i keď to nemohol vidieť. Brandon mi otvoril dvere na aute, aby som mohla nastúpiť. Potom obišiel auto a nasadol tiež.
,,Tak? Kam ideme?" spýtala som sa.
,,To je prekvapenie." zaškeril sa a naštartoval.
Odula som spodnú peru ako malé dieťa a zapla si pás. Brandon sa iba zasmial a venoval sa ceste.
Cestujeme už najmenej ŠTYRI hodiny. Dvakrát sme prestupovali na lietadlo a teraz ideme súkromnou loďou. Ja som rozvalená na lehátku a opaľujem sa. Myslím, že je čas ísť do tieňa, pretože cítim pečené mäso. Už som na tom slnku tak dlho, že sa stavím, že som červená ako hasičské auto.
,,Vystupujeme!" zakričal Brandon a ja som rýchlosťou blesku vyskočila na nohy a bežala z lode.
,,Fuha! To bola rýchlosť!" povedal Brandon, keď som stála vedľa neho.
Poobzerala som sa okolo seba. Pred bami bola luxusná vila. Boki sme na nejakom ostrove. Pod terasou sme mali bazén a kúsok od vily bolo more. Šli sme smerom ku vile. Keď sme sa dostali úplne k nej, Brandon otvoril dvere a ja som zostala zarazene stáť.
YOU ARE READING
Kalysso II. ✔
ActionPokračovanie príbehu Kalysso. Lucy s Lukom rastú a Tris s Nikolasom vedia, že ich čas sa pomaly blíži. Keď sa stane tá osudná vec, Lucy sa úplne zmení. Z usmievavého dievčatka sa stane večne namrzená a nahnevaná slečna. Ale predsa len si k jej srdcu...