Fajn! Musím niečo vymyslieť. Mám to! Jedna z mojich schopností je spôsobovať bolesť. Len sa musím poriadne sústrediť.
Myslela som na Matta a mierila na jeho hlavu. Vysielala som tlak. Jediný dôvod prečo využívam moje schopnosti len prípadoch núdze je, že mi to uberá energiu. Tlak som zosilňovala. Vtom sa Matt odiahol a chytil si spánky.
,,Aaaa!" zajačal na celú izbu a ja som sa iba v podrsenke rozbehla ku dverám.
Rozbehla som sa dole schodmi. Schody som brala po dvoch. Rozbehla som sa do obývačky,kde všetci chalani sedeli a smiali sa. Už som bola skoro dole,keď som sa potkla a zletela zo schodov. Kotúľala som sa dole a rukami chránila hlavu.
,,Do riti!" zakričala som keď som dopadla.
,,Kriste! Čo sa ti stalo?" kľakol si ku mne Luk.
,,A čo je do riti toto?" zamračil sa a ukázal na cucflek na krku.
,,Auuu! Matt ma zamkol v izbe a..."
,,Matt!?" zajačal Ed hore.
,,On ťa nebude počuť!" povedala som a postavila sa.
,,A to už ako?!" Ed nadvihol obočie.
,,Skrátka nebude!" povedala som a sadla si na gauč.
,,Do p...fuuu Luk? Podáš mi ľad?" poprosila som Luka a on sa rozbehol do kuchyne.
Po chvíli prišiel Matt dole a držal sa za hlavu.
,,Matt?! To čo malo akože znamenať?" vybehol naňho Ed a Harry s Drewom sa len prizerali.
,,Nechaj to tak!" vložila som sa do toho ja a všetci sa na mňa udivene pozerali.
,,Ale..." začal,ale ja som mu nedovolila pokračovať.
,,Neboj ani on nevyšiel bez ujmy." povedala som a položila si ľad na krk.
Všetci na mňa stále pozerali rovnako prekvapene.
,,Ah! Nechajte to tak! Stačí vám vedieť, že týždeň bude mať migrény,takže by som neodporúčala aby trénoval." povedala som úplne pokojne.
,,Tak fajn! Pozreme si dnes večer film?" navrhol Harry aby zmenil tému a všetci sme prikývli.
Ja som sa šľa zatiaľ prezliecť. Nachvíľu som si dala dole parochňu a prezliekla sa. Moje vlasy boli dúhové.
Zrazu niekto vtrhol do izby. Rýchlo som hľadala niečo čím by som si zakryla hlavu.
,,Sorry,nevedel som...heh nespomínam si,že by si si prefarbila vlasy!" uchechtol sa Drew a oprel sa o zárubňu dverí.
Rýchlo som si nasadila parochňu a zastrčila všetky farebné pramene.
,,Nemusíš ich skrývať! Podľa mňa sú skvelé!" povedal a opäť mi strhol parochňu z hlavy.
,,Hej! Okamžite mi to vráť!" rozbehla som sa za ním.
Prečo sa do všetkého stará? Zbehli sme dole,kde už všetci sedeli.
,,Vráť mi to ty idiot!" zakričala som a všetci sa na mňa otočili.
Vlasy mi menili farbu na čierno-červenú.
,,Wau! Tebe vlasy menia farbu?" všetci otvorili ústa a ja som sa cítila trápne.
Vlasy sa mi zafarbili na červeno-oranžovú.
,,Ježiši nečumte sa tak! A ty mi vráť tú parochňu!" načiahla som sa po nej,ale ten debil ju vyhodil von oknom.
,,Si normálny? Preplo ti?" vlasy sa mi opäť zafarbili na červeno-čiernu.
,,No ták Luk! Veď mi pomôž!" zakričala som na Luka,ktorý to iba nemo sledoval.
,,Sorry sestrička,ale aj ja si myslím,že máš lepšie svoje vlasy!" zdvihol ruky akokeby sa vzdával a odvrátil zrak.
,,Fajn! Ale jedna sprostá poznámka na moje vlasy a sľubujem,že sa nedožij
ete rána!" povedala som rozhodne a rozvalila sa na pohovku.
,,Idem pre popcorn. Vy zatiaľ vyberte film." zahlásil Drew a odišiel do kuchyne.
,,Taaakže čo si chcete pozrieť?" spýtal sa Ed a kľakol si k DVD-čkam.
,,Horor!" ozvalo sa jednohlasne.
,,Nieee!" povedala som a zamračila sa.,,Niekto je tu pokakaný!" povedal Drew a položil popcorn na stôl.
,,Ja niesom pokakaná! Len skratka nechcem pozerať horor." odula som spodnú peru a prekrížila si ruky na prsiach.
,,Smola sister! Si prehlasovaná!" povedal Luk a uškrnul sa.
Vzdychla som si a uvelebila som sa v kresle.
Nie,že by som sa bála hororov,ale skrátka sa mi potom nedá zaspať. No dobre uznávam trochu sa bojím.
Film začal a všetci kukali bez pohnutia. V strede filmu som už mačkala operadlo na kresle. Snažila som sa vyzerať tak aby si nemysleli,že sa bojím. Na konci filmu som začala zaspávať. Zachvíľu som sa ponorila do tmy. Zobudilo ma šušťanie vedľa kresla. Tep sa mi zrýchlil. Otvorila som oči a tam stál nijaký tieň s nožom v ruke,nevidela som lebo bola tma.
,,Aaaaaaaaaaaaaaaaaa!" zvrieskla som a vyletela z kresla ako strela.
Namierila som si to do kuchyne. Schúlila som sa pod stôl a triasla sa.
,,Prosím zober si Drewa alebo Luka!" povedala som trasúcim hlasom.
YOU ARE READING
Kalysso II. ✔
ActionPokračovanie príbehu Kalysso. Lucy s Lukom rastú a Tris s Nikolasom vedia, že ich čas sa pomaly blíži. Keď sa stane tá osudná vec, Lucy sa úplne zmení. Z usmievavého dievčatka sa stane večne namrzená a nahnevaná slečna. Ale predsa len si k jej srdcu...