⇨ Chystám Pomstu! ⇦

271 14 0
                                    

Bolo to asi prvýkrát od toho incidentu čo som sa bála. Keď zrazu som počula ako sa niekto začal rehotať. Vyšla som spod stola a našla všetkých,dokonca aj Eda,ako sa váľajú po zemi. Vtedy som rýchlo vybehla do izby a tresla dverami. Bola som taká nasratá. V zrkadle som si všimla,že sa mi zapálili vlasy. Ah! Už zasa?! Vždy keď som nadmieru nahnevaná mi vzbĺknu vlasy. Nádych! Výdych! Vlasy sa mi opäť vrátili do pôvodnej polohy. Nooo asi som sa nezmienila...ale dokážem ovládať všetky štyri živly. Voda, vzduch, zem a oheň. Naučila som sa ich ovládať už dávno,teda okrem ohňa. Oheň ešte stále neviem "skrotiť". Snažila som sa o to, ale nešlo mi to. Mama mi vždy hovorievala,že to príde samo. Zatiaľ to neprišlo,takže som zvedavá kedy.

Posledný krát som vydýchla a upokojila sa. Chystám pomstu. Zo mňa si nikto nebude robiť srandu. Aj tie posledné city,ktoré som mala sa stratili. Chcú vojnu? Budú ju mať. Do tašky som si hodila potrebné veci ako napríklad nezmývateľnú fixu, ružový sprej, sekundové lepidlo, papier, lepiacu pásku, vrece na odpatky, holiaci strojček, špirálu, rúž, princeznovskú korunku (spomienka na detstvo), lak na nechty, šľahačku, zubnú pastu a med... Zaľahla som do postele a do uší si dala slúchatká. Čakala som kým všetci zaspia. Asi po troch hodinách som konečne vyliezla. Namierila som si to do Lukovej izby. Po tme mi to trvalo trochu dlhšie ako som čakala. Keď som konečne našla jeho izbu, z tašky som vybrala holiaci strojček. Vyholila som mu boky hlavy. To je preňho dostatočný trest. Potom som sa vybrala do Mattovej izby. Obidve ruky som mu natrela sekundovým lepidlo. Jednu ruku som mu prilepila na čelo a druhú som mu dala na ústa. Potom som šla k Harrymu. Jemu som dala na tvár šľahačku,na vlasy pastu a potom mu ich poliala medom. Potom som šla k Edovi. Na hlavu som mu sekundovým lepidlom nalepila princeznovskú korunku,nalakovala mu nechty na rúžovo a dala mu špirálu a rúž. A nakoniec som šla k Drewovi. Nezmazateľnou fixou som mu napísala na čelo love unicorns, vlasy mu nafarbila na rúžovo a nakoniec som na papier napísala i am gay a nalepila som mu to na chrbát. Spí totižto bez trička. A aby to lepšie držalo som mu oblepila lepiacou páskou celý chrbát. A teraz úplné vyvrcholenie. Zobrala som vrece na odpatky a zobrala im všetky veci, ale aby toho nebolo málo vyzliekla som im aj tepláky,v ktorých spali a nahádzala to všetko do vreca. Vrece som zaviazala a mierila som na dolné poschodie. Divím sa,že sa ani jeden z nich nezobudil. Raz sa mi to vypomstí, ale teraz mi je to jedno. Aaaa! Zrazu som ucítila silnú bolesť medzi lopatkami. Kľakla som si na zem. Bolesť sa stupňovala. Akokeby mi niečo trhalo kožu. Aaaaa! Bolesť utíchla a ja som si nahmatala miesto medzi lopatkami. Mala som tam jemné hrčky. Fajn! Určite to nič nieje. Pokračovala som v mojej "výprave". Môj cieľ bol jasný. Bazén. Hľadala som asi pol hodinu,kým som ho našla a potom som tam tie veci hodila. Hotovo! Vydýchla som si a namierila som si to do kuchyne. Je asi 6 hodín ráno. Spravila som si raňajky a čakala kým sa zobudia. Keď som to už nemohla vydržať, vybrala som sa hore. Stále spali. Zobrala som si zo skrine plavky a vlasy si dala do copu. Mali sivastú farbu.

Moje plavky boli dvojdielne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Moje plavky boli dvojdielne. Samozrejme boli čierne. Keď som prišla k bazénu,pozerala som sa na vrece s vecami. Vybrala som ho a prehadzovala si ho v rukách. Otvorila som dokorán okno a vyhodila ho čo najďalej. Pristálo na susednej záhrade. Zatvorila som okno a namierila si to k bazénu. Namočila som si nohu. Prekvapivo,voda bola teplá. Ešte vživote som nevidela bazén vo vnútri domu,ale všetko je raz prvýkrát. Postavila som sa na skokanský mostík a započúvala som sa.

,,Aaaaaaaaaaaaaaa!" ozval sa skoro dievčenský krik.

Takže Luk je už hore. Pomsta je sladká. Odrazila som sa skočila šipku do vody.

Kalysso II. ✔Where stories live. Discover now