Na Mattovej posteli ležala tá blondína. To by bolo vporiadku, ale ona mala uslzené oči a bola priviazaná k posteli. Rozbehla som sa k nej. Najsôr sa ma zľakla,ale potom sa jej vočiach zjavilo šťastie.
,,Prosím! Prosím! Pomôž mi,kým je v kúpelni!" povedala som strachom v očiach a ja som neváhala ani minútu.
Rozviazala som ju. Keď sa postavila podlomili sa jej kolená a sykla od bolesti. Pozrela sa na mňa skľúčene a ponížene. Presne som vedela čo sa stalo. Matt ju znásilnil. Zobrala som ju na chrbát a odniesla ju do mojej izby. Nebola ťažká, vážila asi toľko čo ja. Preistotu som zamkla. Keď si to všimla, vydesene na mňa pozrela.
,,Neboj! To len aby sa sem nedostal Matt." usmiala som sa a sadla si vedľa nej na posteľ.
Začala nekontroľovatelne plakať, a tak.som ju objala a začala utešovať.
,,Ja som nechcela. On ma držal nasilu!" plakala a držala sa ma akokeby sa bála,že ju opustím.
,,Ššš...už je dobre! Som tu s tebou. Už sa ti nič nestane. Nenechám aby ti znova ublížil." pohladila som ju po chrbte a ona sa na mňa pozrela a usmiala sa.
,,Ďakujem!"
,,A za čo?" zdvihla som obočie.
,,Pomohla si mi a veríš mi. Väčšina ľudí si myslí, že som len tupá blndína, ktorá chce len sex. Všetci ma odsudzujú za môj výzor." sklopila zrak a ja som sa cítila previnilo.
Je to milé dievča. Ja som skrátka súdila knihu podľa obalu. Musím to napraviť.
,,Ako sa to vlastne stalo?" spýtala som sa po chvíli mlčania.
,,No...ani neviem...šla som si pre poštu a keď som sa vrátila Matt ležal na gauči. Potom ma odtiahol sem. Ja som sa bránila a tak ma uviazal a..." hlas sa jej zlomil a opäť začala plakať.
Objala som ju. Zo skrine som jej vybrala moje tepláky a čierne tričko. Podala som jej ich a ona sa šla prezliecť. Zrazu niekto začal búchať na dvere. Zamrzla som na mieste.
,,Lucy otvor!!! Ja viem, že si tam a viem, že tam je aj Jessica!" bol to Matt a zdá sa,že bol dosť nasratý.
,,Jess!?"
,,Áno?!" ozvala sa z kúpelne.
,,Zamkni sa!"
,,Č-čo?!" povedala som strachom.
,,Zamkni sa! Okamžite!" ona sa zamkla a ja som sa postavila s šla k dverám.
,,A čo ak neotvorím!" povedala som odhodlane.
,,Tak tie dvere rozrazím!" povedal výhražne a ja som sa sarkasticky zasmiala.
,,No to iste!" z ničoho nič sa dvere rozrazili a v nich stál nasratý Matt.
,,Kde je?!" spýtal sa a vošiel do izby.
,,Neviem o čom točíš! A tie dvere opravíš!" ukázala som na dvere a ruky založila na prsiach.
,,Nerob sa blbou!" zavrčal a ja som nadvihla obočie.
Pohol sa smerom ku kúpelni. Tep sa mi zrýchlil. Siahol na kľučku, ale bolo zamknuté. Zasmial sa.
,,Vážne?! No tak Jessica otvor! Hneď!" povedal výhražne.
,,Nie!" ozvalo sa spoza dvier.
,,Ale no ták. Netvrď mi, že sa ti to nepáčilo." zákerne sa uškrnul.
,,Nechaj ju na pokoji ty nadržaná opica." zvreskla som po ňom a on sa otočil ku mne.
,,Čo si to povedala?" začal sa približovať a ja som inštinktívne cúvla.
,,Počul si!" zvráštila som čelo a on sa uškrnul.
Stále som ustupovala. Zrazu som narazila do postele a spadla na ňu. Bol už celkom blízko. Nahod sa nado mňa a perami mi začal blúdiť po krku.
,,Nechaj ma ty prasa!" zajačala som a on ma pritisol k posteli tak, aby som nemohla ujsť.
,,Pomoooc!" kričala som, ale nikdr nikto.
,,Nikto ti nepomôže darling. Si len moja!" rukami zablúdil pod moje tričko.
Mykala som sa. Chcela som vytvoriť tlak ako minule,ale nevedela som sa sústrediť. Príliš som sa bála, že sa mi stane to čo Jess. Stále som na ňu myslela. Matt sa neunúval mi to tričko vyzliecť. Rovno ho roztrhol a hodil na opačný koniec miesnosti. Rukami som sa ho snažila odtlačiť, ale on mi ich dal nad hlavu a jednou rukou mi ich pritlačil k posteli. Druhou rukou mi dal dole aj kraťasy, ktoré som si po tréningu zabudla prezliecť. Začala som plakať. Bola som tam iba v spodnom prádle.
,,Nechaj ma na pokoji! Pomooooooc!" začala som sa mykať, ale nepomohlo to.
,,Iba si to zhoršuješ!" začal mi dávať dole aj podprsenku.
Prosím nie! Nie! Zrazu sa mu zavreli viečka a spadol na mňa. Zhodila som ho zo mňa a videla Jess ako Mattovi tresla po hlave vázou.
,,Ďakujem." zotrela som si slzy.
,,Ty si mi tiež pomohla!" usmiala sa a objala ma.
Zrazu sa v dverách zjavili chalani. Asi si museli pomyslieť. Vyrazené dvere, obidve sme mali opuchnuté oči od plaču, ja tu sedím iba v spodnom pradle, Matt na posteli v bezvedomí. Počkať! Ja som iba v spodnom prádle. Rulami som sa snažila zakryť čo najviac.
,,Čo sa tu dopekla stalo?!" zvrieskol Ed a zdá sa,že bol nasratý.
,,N-no..." začala Jess,ale ja som ju prerušila.
,,Hľadala som vás po celom dome,ale nevedela som vás nájsť. Keď som sa šla pozrieť do Mattovej izby bola tam Jess pripútana k posteli a veci mala porozhadzované po izbe. Pomohla som jej a šla sem. Zamkla som dvere a Jess som dala veci na prezlečenie. Zachvíľu prišiel Matt a ja som nechcela otvoriť, tak rozrazil dvere. Jess sa zamkla v kúlelni. Povedala som nech ju nechá na pokoji a on ma začal vyzliekať. Volala som o pomoc, ale vy ste tu neboli. Keď už som myslela, že sa z toho nevyhrabem, Jess Mattovi tresla po hlave vázou!" povedala som úplne pokojne a všetci mali otvorené ústa.
,,Tak my si odbehneme na pol hodinu a on stihne prefiknúť všetko čo sa hýbe!" povedal nasratý Drew a kopol do zárubne.
,,Vlastne prefikol len Jess. Viete o tom, že naňho môže podať tretné oznámenie, že sa je vkradol do domu a potom ju znásilnil?!" pozrela som na Jess a ona držala slzy na krajíčku.
Postavila som sa a objala ju. Bolo mi jej ľúto. Zažila toho viac než dosť. Natiahla som si na seba tepláky a tielko a šla aj s Jess do kuchyne. Naliala som jej vodu do pohára a položila ho pred ňu.
,,Ďakujem. Ah!" vzdychla si a napila sa.
,,Čo sa deje?"
,,J-ja neviem. Bojím sa. Bývam v tom dome sama. Čo ak sa Matt vráti?!" znova sa rozplakala.
Má pravdu. Aj ja by som sa bála. Najskôr som premýšlaľa ako to spraviť a potom mi niečo napadlo.
,,Poď so mnou!" ťahala som ju hore.
YOU ARE READING
Kalysso II. ✔
ActionPokračovanie príbehu Kalysso. Lucy s Lukom rastú a Tris s Nikolasom vedia, že ich čas sa pomaly blíži. Keď sa stane tá osudná vec, Lucy sa úplne zmení. Z usmievavého dievčatka sa stane večne namrzená a nahnevaná slečna. Ale predsa len si k jej srdcu...