Takže,kde začať. Sú štyria vrátane môjho brata. S kým začnem? Hmmm najprv ten chalan čo sa mi smial. Takžeeee... z kúpelne som vzala pastu a nastrela mu ju na hlavu a na tvár. Druhému som nakreslila na čelo napísala centrofixou Lucy is boss a na hlavu mu naliala med. Ďalšiemu som vystrihla na gaťoch dieru na zadku. A na tričko mu nakreslila fixami nápis I am gay. A nakoniec moj braček. Zobrala som rúžový sprej na vlasy,ktorý som kúpila presne pre takéto príležitosti a nastriekala mu ním vlasy. Dosť si navlasoch zakladá,o to je to väčšia sranda. A potom som mu dala na oči špirálu a na ústa rúž. Je z teba pekná princeznička bráško. Ráno som sa zobudila skoro aby som stihla ten cirkus. Všetkých z nich som si ešte odfotila. Preistotu. Potom som sa pobrala do kúpelne a dala si sprchu. Tentoraz som mala dúhove vlasy. Ah! Prečo nemôžem byť normálna ako každý. Obtočila som si uterák okolo tela a vysušila si vlasy a urobila drdol. Nasadila som si parochňu a vtom mi zavibroval mobil.
Nighter: Ale ale...neschovávaj si tie tvoje krásne vlasky Darling.
Luckeyly: Kto si? Čo si? Odkiaľ ma poznáš? A o čom točíš?
Nighter: Hhh nie si až moc zvedavá? Som tvoja nočná mora Darling. ;)
Luckeyly: Daj sa liečiť ty psychopat!
Zablokovala som mobil a vyšla z kúpelne. A sakra! Ja tu nemám veci na prezlečenie. Ah! Potichu som otvorila dvere a snažila sa potichu otvoriť skriňu. Zobrala som si veci a chcela odísť.
,,Dobré ráno!" povedal mi Luk a všetci na mňa pozreli.
Stála som tam len v uteráku. A pozerala na nich. Mala som čo robiť aby som sa neprezradila.
,,Č-čo to...?" zrazu sa chytil ten chalan omedovanej hlavy.
Všetci vyskočili na nohy a pozerali sa na seba. Potom sa rozbehli do kúpelne.
,,Lucy ja ťa zabijem!" zakričal mi Luk z kúpelne.
,,Ja som vravela,že sa pomstím!"
,,Mmm máš môj rešpekt." povedal ten chalan s pastou na hlave.
,,Ale toto ti len tak neprejde." zahlásil Luk a zamkol sa v kúpelni.
Chvíľu som tam len tak stála,ale potom som išla do izby sa prezliecť. Preistotu som sa zamkla. Keď som vyšla bolo tu ticho. Až moc veľké. Vykročila som z izby a spoza rohu na mňa vyskočil opastovaný a omedovaný chalan. Chytili ma za ruky aj nohy. Ťahali ma do kúpelne. Začala som panikáriť. Vedela som,že ma chcú hodiť do vane. Čo ak mi spadne parochňa. Luk pomoc prosím! Vyslala som "núdzový signál" a začala sa mykať.
,,Žiadne také princezná! Toto si vyžerieš!" povedal opastovaný chalan.
No tak Luk do riti! Stále nič. Srdce mi búchalo ako o život. Prišli do kúpelne a hodili ma do vane s vodou. Rýchlo som si pridržala parochňu,ale udrela som sa do boku aj do stehna. Auuu! Rýchlo som sa vynorila a pri vani stále všetci chalani aj Luk. Stále som si držala parochňu. Rozzúrene som vyšla von a nevnímala ako sa všetci rehocú. Šla som sa prezliecť. Pri prezliekaní som si všimla,že sa mi črtá na boku aj na stehne modrina. Idioti! Au! Pri každom prudkom pohybe ma to bolí. Zamkla som sa do izby a nemienila výjsť. Ľahla som si na posteľ a snažila sa upokojiť.
Nighter: Nemrač sa! Budeš mať vrásky.
Luckeyly: A čo teba do toho! Nechaj ma na pokoji! Stalker!
Odložila som mobil a ľahla si. Víkend prešiel rýchlo. Na Luka som stále nasratá. Momentálne idem do školy. Deň ubehol vážne rýchlo. Mierila som do jedálne,keď vtom ma niekto zastavil.
,,Kam si myslíš,že ideš princezná?" ozval sa nechutný slizký hlas.
Bol to ten chalan čo ma pozval na večeru a ja som ho pred všetkými odpálkovala.
,,A čo teba do toho?" zamračila som sa a prekrížila si ruky na prsiach.
,,Niekto sa tu hrá na drsnú čo?..." chytil mi tvár do rúk a odsotil ma na zem.
,, ...si nikto! Moja zlatá!" kopol mi do brucha,ale ja som nevidala ani hlásku.
Zhodila som si z chrbta tašku a nahodila vražedný pohľad.
,,Už nikdy...sa ma nedotýkaj!" povedala som cez zaťaté zuby a snažila sa upokojiť.
,,Lebo čo?!" znova do mňa sotil,ale to už som sa neudržala.
Vrhla som sa naňho a zvalila ho na zem. Vrazila som mu do nosa a okamžite sa mu spustila krv. Párkrát som ho ešte udrela. Potom ma začali jeho poskokovia od neho odťahovať. Chytili mi ruky a pritlačili ma k stene. Ten chalan sa postavil a držal si nos.
,,Ty suka!" začal ma mlátiť.
,,Hej!" zakričal na nich riaditeľ.
,,Zdrhajme!" všetci sa rozbehli preč.
,,Slečna Woodová poďte so mnou!" zavelil riaditeľ a ja som ho následovala.
,,Dúfam,že si uvedomujete,že ste porušili školský poriadok. Mesiac budete upratovať pánske šatne a teraz...odchod!" povedal riaditeľ a ja som sa postavila a odkráčala.
Vonku som si nasadila slnečné okuliare a pešo som sa vybrala na intrák. Zrazu som počula výstrel.
YOU ARE READING
Kalysso II. ✔
ActionPokračovanie príbehu Kalysso. Lucy s Lukom rastú a Tris s Nikolasom vedia, že ich čas sa pomaly blíži. Keď sa stane tá osudná vec, Lucy sa úplne zmení. Z usmievavého dievčatka sa stane večne namrzená a nahnevaná slečna. Ale predsa len si k jej srdcu...