⇨ Len pre info... ⇦

227 13 0
                                    

On. Mu. Zlomil. Väzy?! Chápete to? Tak on nás oddá a Brandon mu zlomí väzy?! Pred mojimi očami! Tak toto je už vážne moc. Chudák kňaz! Ten psychopatický zabijak, ktorý je mimochodom už môj manžel, zlomil väzy kňazovi! Teraz tu stojím a mám čo robiť aby som nevybuchla, ale nedarí sa mi to, pretože sa mi vlasy začínajú pomaly meniť na čierne. Áno dobre počujete, na ČIERNE. Nie na červené. Keď sa mi vlasy menia na čierne, znamená to, že ho vážne nenávidím.

Zhlboka som dýchala a Tori sa ma snažila upokojiť. Po pol hodine sa jej to podarilo a vlasy sa mi zmenili na fialové. Otvorila som oči, pretože som ich mala celý čas zavreté. Leonard sa na mňa díval zvláštnym úškrnom, ale okrem neho si ma našťastie nikto nevšimol. Nechcem aby sa na mňa čumeli. Fuuu! Všetci sa ďalej zabávali, akoby ten kňaz neležal na zemi hneď za nimi.

,,Zlatko! Poď! Ideme si zatancovať." zvolal Brandon a ja som naňho zagánila.

Aké som mu ja 'zlatko'. Nech si to svoje 'zlatko' strčí vie kam. Sadla som si na široký peň a tvárila sa, že ho nevidím. Počula som ako v sebe ostatný dusia smiech. Brandon na nich zavrčal a potom sa obrátil späť na mňa.

,,Netvár sa, že ma nepočuješ! Okamžite poď sem!" povedal cez zaťaté zuby, ale so mnou to ani nehlo.

Nech sa strčí. Ja nebudem ako psík poslúchať na slovo. Nech si zvyká, že mne NIKTO rozkazovať nebude!

Ani som sa nestihla spamätať a Brandon stál pri mne. Trhlo mnou, ale tvárila som sa stále nebojácne. Začal sa približovať a zrazu ma schmatol za ruky a pritiahol si ma k sebe. Bola som na ňom tak nalepená, že som sa divila, že ešte dýcham.

,,Teraz ma dobre počúvaj! Nebudem to opakovať dva razy." dramaticky sa odmlčal a ja som nahodila ľahostajný výraz.

Zrazu mnou prudko trhol a pritlačil si ma ešte viac ako minule. Ale teraz som už vážne nemohla dýchať.

,,Budeš ma poslúchať, inak to s tebou nedopadne najlepšie. A teraz laskavo prestaň provokovať." povedal mi blízko ucha a trochu povolil stisk.

Ja som využila príležitosť a vyšmykla sa z jeho zovretia. Postavila som sa zaňho a naklonila sa k jeho uchu.

,,A teraz počúvaj ty mňa. Teraz sme manželia takže si zvykaj na to, že to nebude podľa tvojich predstáv. Ja nebudem skákať ako ty pískaš! Rozumieš?!" dokončila som a perami sa jemne dotkla miesta za uchom.

Všimla som si, že celý stŕpol. Hah! A mám ho! Otočila som sa  na päte a kráčala smerom k tomu železnému oblúku. Zrazu ma Brandon chytil za boky, ale ja som sa naňho otočila a vyšmykla sa mu. Ale on ma chytil za ruku a pritiahol späť. Vypadalo to úplne ako tanec.

,,Ja nerobím výnimky. Budeš robiť to čo chcem a hotovo!" povedal mi blízko ucha a urobil so mnou otočku.

Ja som sa prešmykla popod jeho ruku a dostala sa zaňho.

,,Donúť ma!" uškrnula som sa a on sa na mňa vražedne pozrel.

Rýchlosťou svetla ma chytil za boky a vyhodil do vzduchu. Dopadla som do jeho náruče. Tak ale teraz, stavím sa, že sme tancovali a bojovali dohromady. Chvíľu sme sa ešte naháňali a predvádzali rôzne 'kúsky' a zdá sa, že sa na nás všetci dobre zabávali. Po desiatich minútach som začala strácať dych. Brandon so mnou zatočil a to som akosi nezvládla a poplietla si nohy. Padala som na zem, ale Brandon ma zachytil. Noha mi vystrelila do vzduchu. Brandon nasadil víťazoslávny úsmev a ja som len pretočila očami.

,,Len pre info...nechala som ťa vyhrať, pretože už to bola nuda." odfrkla som a to už Tori nevydržala a vybuchla smiechom.

Šúľala sa po zemi a po chvíli som to už ani ja nevydržala a začala sa smiať.

,,Iste! A preto si sa ma už v polovici držala ako kliešť." zaškeril sa až mu bolo vidno jamky na lícach

Oooo nie! Jamky! On má jamky?! Pokoj Lucy! Sú to len jamky! Presne! Moje podvedomie má pravdu. Veď sú to len jamky. Neskutočne roztomilé a sexy a... hou hou hou brzdi dievča! Potriasla som hlavou aby som vyhnala takéto myšlienky a pozrela som sa inam. Brandon sa ešte viac zaškeril a rýchlosťou svetla sa premiestnil ku mne. Chytil ma okolo pása a pritiahol si ma k sebe. Rukami som sa zaprela do jeho hrude, aby som vytvorila medzi nami aspoň aký taký odstup. Stále som sa pozerala na ten 'zaujímavý' peň. Zrazu sa Brandon naklonil k môjmu uchu. Cítila som jeho dych na mojom uchu. Striasla som sa a začali sa mi triasť kolená. Čo sa to so mnou deje?! No ták Lucy vzchop sa!

,,Už sa teším, keď prídeme k nám domov princezná. Škoda tých šiat, sú naozaj pekné." celá som stuhla.

Nasucho som prehltla a predstavila si ako mi Brandon strháva šaty z tela. Naraz mi prišlo strašne zle. Nie! Nemôžem sa zosypať! Nemôžem mu ukázať, že som slabá!

Odtiahol sa, ale ešte stále si ma držal pri tele. Nasadila som bojovný, sebavedomý výraz. Uškrnula som sa a zdá sa, že ho to prekvapilo.

,,Áno je ich škoda. Zajtra budú určite celé pokrčené, keďže prvé čo urobím, keď prídeme je, že zaľahnem do postele a budem spať až do dvanástej."  povedala som s hraným smútkom a odtiahla sa od neho.

Najskôr nevedel čo má povedať, ale nakoniec iba všetkým povedal, že odchádzame. Zdá sa, že bol značne vytočený, ale snažil sa to maskovať. Ah! Jeho sa dá tak ľahko vyprovokovať. Leonard nás zaviezol k Brandonovmu, teda teraz už nášmu, domu. Tori mi popriala veľa šťastia tak, aby to ostatní nepočuli. Mám jej vraj dať potom vedieť. Vošli sme dnu a auto s Leonardom, Austinom, Deanom, Katie a Tori odišlo. Vyšla som hore rýchlosťou svetla a zamkla sa v izbe. Nutne potrebujem sprchu. Celý čas v aute som bola taká nervózna, že som určite prepotila celé šaty a aj sedadlo, na ktorom som sedela. Vošla som do sprchy a zhodila zo seba šaty. Konečne! Dala som si poriadnu sprchu. Asi pol hodinu som sa sprchovala, keď som si uvedomila, že to by už aj stačilo. Obmotala som si uterák okolo tela. Vyšla som von a skoro dostala infarkt.

,,No už som si myslel, že nevylezieš."

Kalysso II. ✔Where stories live. Discover now