⇨ Plán B ⇦

306 15 0
                                    

Pohotovo som chytila môj nôž,ktorý mávam za opaskom. Áno! Nosím so sebou nôž. Nikdy neviete čo sa môže stať. Rýchlo som sa obzrela a uvidela chlapa v čierno obleku a so zbraňou v ruke. Mieril na mňa. Skrčil som sa a hodila sa za prvý strom,ktorý bol nablízku. Počula som streľbu. Blížil sa ku mne. Čo odo mňa do riti chce?! Bol už úplne pri mne keď mu došiel zásobník. Využila som situáciu a spoza stromu som naňho skočila. Keď som si uvedomila kto to je. Neváhala som ani chvíľu a nôž mu zabodla do srdca. Bol to temný anjel. Odvtedy čo rodičia zomreli,naštudovala som si čo-to z Lukovej knihy. Anjel sa vyparil a ja som si vydýchla. Poobzerala som sa okolo seba. Nikto tu nebol. Som v suchu. Vybrala som sa na intrak. Luk už bol na izbe.

,,Čo sa ti preboha stalo?!" vybehol na mňa Luk a ja som si všimla,že mi ten vychcaný chalan,čo ma dnes zmlátil,natrhol obočie a rozrazil peru.

,,Ale nič to mi len..." nestihla som dopovedať,lebo niekto zaklopal na dvere.

Ty niekoho čakáš? Nadvihla som obočie. Nie. Zostal zaskočený stáť na mieste. Vydala som sa k dverám. Pomaly som otvorila dvere.

,,Pros..." ani som nedopovedala a dovnútra sa nahrnuli nijaký chlapy.

Jeden bol vysoký,hnedé vlasy,ktoré vypadali ako vra hniezdo včie ,hnedé oči. Druhý mal hnedé vlasy vyčesané do hora,oči mal zvláštnej farby, nevedela som to rozoznať,bol celkom vysoký,trochu vyšší odo mňa. Mal na uchu náušnicu. Nikdy som to nepochopila.

,,Jasné! Poďte ďalej!" povedala som podráždene a zavrela za nimi dvere.

,,Ty si Luk?" povedal ten s tým vrabčím hniezdom.

,,Áno! Potrebujete niečo?"

,,A ty si Lucy! Však?!" uškrnul sa divnoočko a úplne ignoroval Lukovu otázku.

,,Čo teba do toho?!" oprela som sa o komodu v obývačke a ruky som si prekrížila na prsiach.

,,Všetko! Pôjdete s nami!" povedal divnoočko a díval sa na mňa.

,,Ani ma nehne!" zavrčala som a pozrela sa na Luka.

Hádam nechceš ísť s nimi?! Poslala som myšlinku Lukovi a on sa na mňa zadíval. Čo ak je to niečo súrne?! zamračila som sa nad touto myšlienkou a oponovala mu. Čo ak sú to nijaký psychopati a chcú nás rozpárať a vypchať? poslala som mu ďalšiu myšlienku a on sa začal rehotať.

,,Čo je?! Čo ak je to pravda?!" zavrčala som a uvedomila si,že tí dvaja na nás čumia s úškrnom.

,,Niečo vtipné?! Ja s vami nikam nejdem! Takže sa rovno môžte vrátiť tam odkiaľ ste prišli!" zaziapala som na nich a bola dosť vytočená.

,,Šéf hovoril,že to s tebou bude zložité!" vzdychol si chalan s vrabčím hniezdom.

,,No ták Lucy! Čo ak je to dôležité!?" zapojil sa Luk.

,,Nie!"

Tak im prečítaj myšlienky! A presveč sa sama! Ani som si to neuvedomila a vyhŕkla.

,,Vieš,že mi je potom zle a točí sa mi hlava!" vyhŕkla som a inštinktívne som si zakrila rukou ústa.

,,Tedaaa...no to je jedno aj tak s vami nikam nejdem!" zahlásila som a chcela to zahovoriť.

,,Tak fajn. Plán B!" povedal chalan s vrabčím hniezdom a pozeral sa na divnoočka.

,,Ah! Fajn!" vzdychol si.

,,Následuj nás!" povedal chalan s vrabčím hniezdom Lukovi.

Zrazu ma chytili a zviazali mi ruky. Mykala som sa a divnoočka kopla do nohy.

,,Kur..." nedokončil a snažil sa ma nezabiť.

,,Ja s vami nikam nejdem!" kričala som a mykala sa ešte viac.

Zviazali mi aj nohy a potom si ma divnoočko prehodil cez rameno.

,,Ja začnem kričať! Pom..." ani som sa nestihla spamätať a už mi dali na ústa šatku.

,,Hhh!" kričala som cez šatku,ale bolo mi to na dve veci.

,,Prepáč! Čo si vravela? Nepočul som!" zasmial sa divnoočko a ja som sa zamračila.

Síce ma nevidel,lebo ma mal prevesenú na ramene,ale aj tak som sa mračila.

,,Mimochom máš sexy riťku!" povedal a ja som ho s lakťom bachla do chrbta.

Idiot! Nenávidim ho! Čo si o sebe akože myslí?! Nafúkanec jeden. Vyšli sme von,kde už čakalo auto. Hodil ma na zadnú sedačku a vedľa mňa sa posadil Luk a vedľa neho chalan s vrabčím hniezdom. Za volantom sedel nijaký chlap. Luk mi dal dole z úst šatku. Ten chlap sa na mňa otočil. Mal hnedé vlasy a hnedé oči.

,,Ty si Luk však?!" povedal a pozrel sa na Luka.

,,Áno!" usmial sa Luk a ja som pretočila očami.

,,A ty budeš asi Lucy?!" nadvihol obočie a prezeral si ma.

,,No nie! Volám sa Hedviga a chcem ísť preč! Takže ja odchádzam. Ja nemienim byť zavretá v jednom aute s psychopatmi!" načiahla som sa po kľučke,ale zrazu zamkol.

Ah! Zamračila som sa.

,,Heh! Šéf neklamal." zasmial sa vodič a ja som pretočila očami.

,,Nemáte právo ma tu držať! Okamžite ma pustite!" zakričala som,ale vtedy sa auto naštartovalo.

,,Máš milú sestru!" uškrnul sa vodič na Luka.

,,Ja viem! Je strašná!" zasmial sa Luk a auto sa pohlo.

,,Zavri klapačku,lebo ti v spánku vytrhám všetky vlasy ty orangutan!" skríkla som a buchla ho lakťom do ruky.

Iba sa zasmial. Zrazu si všimol modrinu na mojej nohe,ktorú mi spravili,keď ma hodili do vane.
Čo sa ti stalo? zadíval sa na modrinu a ja som sa sarkasticky zasmiala.
To kvôli tebe ty idiot! zamračila som sa. Prečo zasa kvôli mne?! tváril sa nevinne. Lebo si nechal aby ma hodili do vane. A neboj tá modrina je omnoho menšia ako tá čo mám na boku. Ďakujem,že si mi "pomohol" braček. Odvrátila som zrak a zadívala sa von z okna.

Kalysso II. ✔Where stories live. Discover now