Vošla som do izby a zrazu na mňa vyskočil Luk.
,,Zlez ty idiot! Vážiš o dvadsať kilo viac!" kričala som naňho.
,,Hej! To bolelo!" zasmial sa a ja som prevrátila očami.
,,To je tvoja vec!"
,,Čo si taká podráždená! Máš krámy či čo!?"
,,Nie! A niesom podráždená! Taká som vždy!"
,,No veď toto!" uškrnul sa a odišiel.
Celý týždeň sa vliekol. V škole som sadela vzadu. U nás v triede boli 3 baby vrátane mňa. Môj rozvrh na dnes je Dejepis, Matika, Anglina, Slovenčina,Telesná (nwm čo sa na vojenskej škole učí,takže som si to vymyslela. Prosím nezabite ma. Tiež som len človek). Zrazu ku mne niekto prišiel.
,,Ahoj kráska! Čo povieš Ty-Ja-Večera." nadvihol obočie a ukázal svoje biele zuby.
,,Naser-Si!" nasilu som sa usmiala a zakývala mu.
,,uuuuu" ozval sa za ním nijaký chalan a začal sa rehotať.
,,Je ti niečo smiešne?! Teraz neviem či sa smeješ na tom aký idiot je tvoj kamoš alebo ty!" povedala som kamennou tvárou a zrazu sa ozval zvonček. Všetci si šli sadnúť. Deň sa vliekol a ja som si myslela,že sa nikdy neskončí. Crrrr. Posledná hodina konečneee! Dnes sme mali behať. Pohodička. Mali sme behať dovtedy dokým budeme vládať. A potom nám zapíšu kolečka a rozdelia do dvoch skupín. Rozcvičovala som sa a postavila som sa na štart. Vedľa mňa aj za mňa sa postavili všetci ostatný. Bežíme 15 minút a čo najviac koliečok. Fuuuuu. Vydýchla som a potom sa znova zhlboka nadýchla. Učiteľ nás odštartoval. Držala som si tempo a nedívala sa na ostatných. Všetci ma začali obiehať. Po piatich minútach som ich obehla ja. Neprestávala som bežať. Zostala som ja a ešte dvaja chlapci. Jeden bol vysoký hnedovlasý a modrooký. Ako ocko. A druhý bol ten chalan čo sa začal rehotať v triede. Všetci ostatný to už vzdali.
,,30 sekúnd." zakričal učiteľ a ja som zabrala.
Dohnala som tých dvoch a snažila sa zo všetkých síl. Pľúca ma pálili a ja už som nevládala,ale neprestala som.
,,Stoop!" opäť zakričal a ja som stopla.
Vydýchavala som sa. Pľúca som mala v jednom ohni.
,,Takže teraz budeme čítať mená,ktoré sú v tej rýchlejšej skupine. Tí ostatný budú v pomalšej jasne!?" zadíval sa na nás a my sme prikývli.
,,Takže...Vinst, Leward, Nest, Rowel, Coast, Brown, Parker a Woodová. Ostatný sú v druhej skupine. Ku mne bude chodiť prvá skupina. A teraz rozchod!" zahlásil učiteľ a my sme odišli.
Hmmm takže som jediná baba. To je "super".
Asi si vravíte prečo Woodová,keď Woodová bola mama. Nechala som si jej priezvisko a Luk si nechal ockovo. Asi tomu nechápete,ale je to jediné čo ma s ňou spája.
Prezliekla som sa a pobrala sa preč. Hmmm čo je dnes za deň? Yeeeesss. Piatoooook. Hmm ten týždeň bol strašný. Každý sa mi vyhýba a úprimne,je mi to jedno. Nenávidím spoločnosť. Otvorila som dvere a vyzula sa. Zrazu mi pípla správa.
BigBro: Dnes pridem o štvrtej. A mám pre teba prekvapko.
LilSis: Takže ma chceš znova nasrať. Pekne od teba. Už sa nemôžem dočkať.
Položila som mobil a presunula sa do kuchyne. Z chladničky som si zobrala jogurt a sadla si na kuchynskú linku. Keď ho dojedla šla som do kúpelne. Dala som si dole parochňu. Moje vlasy boli fialové. Ah! Rozčesala som si vlasy a dala ich do drdolu. Prečesala som aj parochňu a znova si ju nasadila. Zrazu niekto zaklopal. Neplánujem otvoriť.
,,Nemáš vlastné kľúče alebo čo?!" znova klopanie.
,,Strč sa bro!" zakričala som a to už zaštrngali kľúče v zámku.
Vyvalila som sa do izby na posteľ. Som zvedavá čo ten pako zase vyviedol.
,,Sestrička aj ja ťa ľúbim." zakričal z chodby a ja som pretočila očami.
No aké prekvapko si mi prichystal milý braček? Poslala som mu myšlienku a ani som sa nenazdala už do izby vtrhol môj milovaný braček aj s jeho tupými kamošmi.
,,Prekvapenie! Dnes tu prespia!" ukázal na chalanom,ktorý boli vysmiaty ako slniečko na hnoji.
,,Keď myslíš!" odpovedala som a nevenovala im ani pohľad.
,,Počkať! Ty nemáš pripomienky? Sestrička nemáš horúčku?" starostlivo mi priložil ruku na čelo.
,,Predstav si!... Dnes ma uštipol radioaktívny jednorožec a zo mňa sa teraz stáva morská panna!" povedala som naoko zúfale,ale potom som opäť nasadila kamenný výraz.
Všetci sa začali smiať. Ja som sa postavila a namierila si to do kuchyne. Oni sa rozvalili na gauči. Kde akože budú spať? spýtala som sa Luka. V našej izbe. Doniesli si aj spacaky. To čo mi povedal ma naštvalo. Ja nebudem spať s hentými...v jednej izbe. Vybehla som z kuchyne a postavila sa pred Luka.
,,Ani náhodou! Gauč je tiež voľný!" povedala som Lukovi čo najtichšie.
,,Ty by si bola taká zlatá a vyspala sa na gauči? Ooo ďakujem sister!"
,,Ale... ah fajn,ale nemysli si,že si vyhral. Ja sa pomstím!" poslednú vetu som zvýraznila aby ma všetci počuli.
,,Uuuu už sa bojím." povedal sarkasticky jeden chalan a ja som nespúšťala zrak z Luka.
,,Ako chceš!" nasilu som sa usmiala a odkráčala.
Večer som sa zložila na gauči a tvárila sa,že spím. Keď som sa uistila,že všetci spia vyliezla som. A moja pomsta sa môže začať.
YOU ARE READING
Kalysso II. ✔
ActionPokračovanie príbehu Kalysso. Lucy s Lukom rastú a Tris s Nikolasom vedia, že ich čas sa pomaly blíži. Keď sa stane tá osudná vec, Lucy sa úplne zmení. Z usmievavého dievčatka sa stane večne namrzená a nahnevaná slečna. Ale predsa len si k jej srdcu...