PRZEPRASZAMPRZEPRASZAMPRZEPRASZAM! ZNOWU ZANIEDBAŁAM ZIAMA, ZA CO CHOLERNIE (BYŁAM U SPOWIEDZI ALE SHH XD) PRZEPRASZAM 😢
POPRAWIĘ SIĘ.
MAŁE WYHAŚNIONKA -
ZIAMA NIE BYŁO, PONIEWAŻ:
*MIAŁAM BRAK WENY ;-;
*BYŁAM NA WYJEŹDZIE W KRAKOWIE (SPOTKAŁAM SIĘ Z MARTYSIĄ *-* <3)
*I KOMPLETNIE NIE POTRAFIŁAM SIĘ ZA TO ZABRAĆ 😢TERAZ ZAPRASZAM NA ROZDZIAŁ :*
*
Dziesięć dni później
W życiu Liama i Zayna bardzo dużo się zmieniło. Payne nie pozwalał chłopakowi wychodzić samemu z domu, co mulatowi niebardzo przeszkadzało. W sumie pokochał troskliwość Liama, to było na swój sposób urocze i Zayn nie mógł narzekać. Payne opiekował się Zaynem codziennie. Naprawdę codziennie. Robił mu śniadania do łóżka, podawał obiad, przygotowywał kąpiel z bąbelkami, którą zazwyczaj brali razem i był po prostu na każde jego skinienie.
A Zayn? Jemu to odpowiadało. Jak on to mówił "zawsze marzyłem, żeby mieć swojego murzyna. Co prawda to ja jestem czarny, ale wciąż to ty mi usługujesz". Payne wtedy mrużył na niego oczy, wydymał uroczo (wedlug Zayna) wargi i udawał obrazę. Wystarczył buziak w policzek, aby na jego twarz powrócił promienny uśmiech.
Oczywiście tak słodziaśnie było do czasu. Chłopcy zaczęli co raz częściej się kłócić, czasami dochodziło do rękoczynów, jak popchnięcie na ścianę lub wykręcenie ręki (przeważnie robił to Liam, Zayn nie miał na tyle siły). Na początku gdy się godzili, lądowali na kanapie i wymieniali się serią pocałunków.
Z czasem zaczęło się to zmieniać. Liam wyniósł się z łóżka, teraz śpi na niewygodnej kanapie w ich pokoju (nadal kochał Zayna i nie pozwoliłby mu spać na tym niewygodnym czymś). Harry, Louis i Niall widzieli, że z nimi jest co raz gorzej, Tomlinson zauważył zmianę w zachowaniu przyjaciela, chłopak przygasł, nie uśmiechał się już tak często.Liam też nie był szczęśliwy, to była jego wina, on prowokował kłótnie i nawet jeśli tak nie było, on to sobie wmawiał. Harry próbował z nim rozmawiać, na marnę.
Niall nie wiedział co robić. Nie znał chłopców tak dobrze, więc siedział cicho.
*
Takie beznadziejne coś ;-;
Komentujcie czy coś? :3
Love you all xx
A TUTAJ NASZ PIĘKNY LOUIS WILLIAM TOMLINSON. WYPIERALAJ PAN NA MODELA, DZIĘKUJĘ, DOBRANOC.