78

382 50 9
                                    

Okej, były komentarze, że wyglądam na 16, 17 lat, ale najbardziej zdziwiło mnie, że komuś wyglądam na 20 O.O

Mam 16 lat (w sierpniu 17).

Miłego czytania, misie x

Zayn zagwizdał pod nosem, gotując makaron na obiad. Ruszał biodrami w rytm piosenki "Rockabye", która właśnie leciała w radiu. Podśpiewywał sobie słowa, aż niespodziewanie poczuł dłonie na biodrach. Krzyknął cicho i odwrócił się z zamiarem uderzenia 'napastnika'.

- Jezus Maria, Liam! Wystraszyłeś mnie. - złapał się za serce i zgromił męża spojrzeniem.

Liam zaśmiał się, lecz natychmiast zasłonił usta ręką.

- Twoja mina w takich momentach zawsze jest bezcenna, skarbie. - parsknął.

- Nie nabijaj się ze mnie. - fuknął i kopnął Liama w kostkę. Widząc cień bólu na twarzy mężczyzny, usatysfakcjonowany odwrócił się do kuchenki. Zamieszał makaron, a następnie zaczął grzać do tego sos.

- Głupi jesteś. - usłyszeli rozbawiony głos syna z korytarza. - Dlaczego wyrwałeś temu panu kwiaty?

- Bo były ostatnimi najładniejszymi. - wzruszył ramionami. - Nie mogę ci przecież dać byle jakich kwiatów. Muszą być najpiękniejsze.

- Idiota. - Nate prychnął i pocałował Jasona w policzek. - Ale dziękuję, są bardzo ładne.

Pisanie idzie mi co raz gorzej XD

Pati x

Nightmare *Ziam*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz