Když se probudím, jsem v domku sama. Nebo alespoň myslím že jo. Zapátrám v éteru po myslích. Jednu vycítím. Je přímo přede mnou. Udiveně uskočím. Chvíli trvá, než mi dojde, že ta mysl je Shayova.
,,Shayi!" vykřiknu vyděšeně. Slyším Shayův smích a najednou se přede mnou objeví. ,,Vyděsil si mě!" řeknu naštvaně.
,,Chtěl jsem zjistit, jestli to umíš" odpovídá s úsměvem.
,,Co?" ptám se pořád trochu nakvašeně.
,,Zjistit, že tu jsem. A že se umíš vyděsit" směje se dál. Nechápu jeho pozitivní náladu. Vždyť dnes zemřeli jeho muži. Nebo... Kdy vlastně?
,,Jak dlouho jsem prospala?" vyzvídám už s trochu přátelštějším tónem.
,,Asi tři dny" říká. Tři dny? A to se mi podařilo jako jak.
,,To není možné." odpovídám nevěřícně.
,,Je" oponuje mi. ,,Brin sem poslala Kylea. A Kyle je uspávač. Dokáže uspat až třicet lidí najednou. Takže uspat jednu puberťačku pro něj nebylo zase tak těžké." na tváři mu hraje pabavený úsměv. V tu chvíli vyletím jak čert z krabičky.
,,A to si představujete jak?! Já tu Brin zabiju!" řvu na něj.
,,Musíš si stoupnout do fronty. První já" říká Shay.
,,Jak jako ty?" ptám se ostře.
,,Šla bojovat, i když to má zakázaný. A teď už ji nemůžu tři dny najít." odpovídá už vážněji. A pak, že já jsem neposlušná. To si vypije.
,,Proč si přišel?" ptám se.
,,Dnes začínáš s tréninkem" kouká na mě.
,,A kdo mě bude trénovat?" taky na něj hledím
,,Já" říká, jako by to byla ta nejjasnější věc na světě. ,,Pojď. Začínáme." řekne a vede mě ven. Dojdeme na nějakou louku. ,,Tak si dej pro začátek deset koleček okolo louky" lektoruje mě. Ok, to zní jednoduše. Jenže opak je pravdou. Shay zmizí a podkopává mi nohy, strká do mě, kde se dá. Když konečně doběhnu jsem celá udýchaná.
,,Co to bylo?!" zuřím.
,,Trénink" odpoví klidně. Vraždím ho pohledem. ,,Tak a teď přestoupíme k něčemu těžšímu" když uvidí můj úsměšek, zamračí se. Něco těžšího? To jde? pomyslím si.
ČTEŠ
Zlodějka mysli
ParanormalProč dokážu doříct jakoukoli větu za kohokoli jiného? Proč když jsem ve skupině hodně lidí, nerozpoznám své myšlenky? Proč vím NAPROSTO VŠECHNO co si dotyčný okolo mě myslí? To nikdo neví. #10 Paranormální - 15.12. 2016 #2 Para...