Probudím se v měkké posteli. Hrozně mě bolí hlava. Jenom otočit jí, znamená hroznou bolest. Přemůžu se. Na nočním stolku stojí sklenice s vodou, ibalgin a nějaká jídlo. Opatrně si sedám. Beru do ruky skleničku s vodou a ibalgin. V hrdle mám neskutečně sucho. Když konečně spolknu prášek, do místnosti vlítnou dvě dívky. Řekla bych, že Mia a Brin. Ale která je která? Přestává mě bolet hlava. Přisedne si ke mně dívka, která má krásné modré oči a tmavě hnědé vlasy. Je moc krásná.Neskutečně mi někoho připomíná. Mile se usměje.
,,Ahoj Callo. Já jsem Brin" zašvitoří vesele. ,,A tahle nevrlá je Mia. Obsluhovat s ní je hotové peklo" zašeptá spiklenecky. Tak takhle holka se mi určitě bude líbit. Jo, to by mohla být moje kamarádka.
,,Já tě slyšela Brin" propodává Mia očima Brin. Mia má vlasy v barvě slámy a nevýrazné světle hnědé oči. Pravý opak Brin. A to vůbec nemluvím o povaze. Sice je obě znám asi minutu, ale je mi jasné, že z nás s Miou nebudou nejlepší kamarádky. Měří si mě pochybovačným pohledem. ,,Myslíš že by ses laskavě mohla vrátit k práci?!" štěkne Mia směrem k Brin. Brin to ale vůbec nevyhodí z pohody.
,,Prosím tebe" směje se Brin. ,,Co je to za práci? Máme na starosti 20 domků. Hlavně ale máme na starosti tady Cal. Tak se uklidni Mio. Klidně si běž po svém. Já svých deset domků můžu udělat až si tady popovídám s naší novou kamarádkou" houkne směrem k Mie s trochu podrážděným podtónem.
,,Dobře, nazdar" odsekne Mia a je pryč.
,,Vůbec se nenechej rozhodit. Je stejně protivná na všechny" mrkne na mě. Cítím její pozitivní energii z jejích pohybů. Ale do mysli se koukat nebudu. Nechci. Udiveně si uvědomuji, že její myšlenky ani cítit nemůžu. Mám naprosté prázdno. Nebolí mě hlava. Udiveně na ní koukám. Podívá se na mě a usměje se.
,,Já jsem utišovač. Se mnou ztrácíš své schopnosti. Proto teď nic necítíš" odpoví, jako by to byla ta nejjasnější věc na světě. Překvapeně mrkám. Sedá si ke mně na postel. ,,Tomuhle městu říkáme Kouzelné. Je jen naše. Žijí tady lidi s nejrůznějšími schopnostmi. Zatím ses asi setkala jenom se mnou a Shayem." usměje se. Ten úsměv já znám.
,,Neznáme se odněkud?" zachraptím.
,,Jsem Shayova sestra" odpoví. Tak teď už mi je to jasné. Vypadá úplně jako on. ,,A Mia, kterou si viděla, je floristka. Umí ovládat rostliny. Ale to ti všechno vysvětlí Shay s Brandonem. Převleč se a pojď se mnou" říká mi. Tady jsou jako já. Rychle kývu hlavou a vrhám se na své oblečení.
ČTEŠ
Zlodějka mysli
ParanormálníProč dokážu doříct jakoukoli větu za kohokoli jiného? Proč když jsem ve skupině hodně lidí, nerozpoznám své myšlenky? Proč vím NAPROSTO VŠECHNO co si dotyčný okolo mě myslí? To nikdo neví. #10 Paranormální - 15.12. 2016 #2 Para...