Čtyřicet devět

2K 143 43
                                    

,,Prosííííím!" 

Nasupeně se otočím na Leeho, který mě má údajně hlídat. Místo toho mi však přijde, že spíš já hlídám jeho. 

,,Ne, Lee," snažím se zůstat klidná. ,,To jsou ozdoby, žádnej míček, kterej bych ti mohla házet." 

,,S tebou vůbec není legrace," zavrtí hlavou a hodí po mně šiškou. 

Jen tak tak se stihnu přikrčit, aby šiška nenatrefila přímo na mojí hlavu. 

,,Tě napráskám Derekovi, že se chováš jako malý štěndo," vrátím mu útok pro změnu s klackem. ,,A on ti prokousne ucho." 

,,Bláboly," vyplázne na mě jazyk a ve zlatohnědých očích se zajiskří.

,,Já bych to udělala," pokrčím rameny nezaujatě. 

,,Třeba až budeš vůdkyně..." 

,,Lee!" vyvalím oči a znovu po něm hodím nejbližší předmět, který mám po ruce.

,,Co je?" zkušeně se vyhne a a dělá, jako by se nechumelilo. 

,,Jak to...?"

,,Vím?" dopoví za mě a mrkne. ,,Zapomněla jsi snad na můj super sluch?" 

,,Ale..." zavrtím hlavou. ,,Vždyť si tady nebyl." 

,,Já nikdy nejsem daleko, princezno," nenuceně se usměje. ,,Pro jistotu." 

,,Derek tě zabije," podotknu, pořád rozladěná. 

,,Ne," zavrtí vážně hlavou Lee. ,,To on mi řekl, abych se od tebe nikdy moc nevzdaloval." 

Spojím s ním pohled a nechápavě svraštím obočí. Hnědé oči se zlatými odlesky se na mě usmívají, stejně jako jejich majitel. 

,,A proč přesně?"

Lee nahlas vydechne a natáhne se pro další ozdoby, jakoby se potřeboval něčím zaměstnat. 

,,Samozřejmě hlavně kvůli tvý bezpečnosti," pokrčí rameny. ,,Ale taky kvůli..." nejistě se zasekne, ale nakonec nad tím jenom mávne rukou. ,,Kvůli jistejm jedincům, co se tady pohybujou." 

,,Spencer," okamžitě mi to secvakne. Neudržím se a protočím očima. 

,,Tohle nedělej, Callo," řekne nesouhlasně s naprosto vážnou tváří Lee. ,,Derek vůbec není tak sebevědomej jak se zdá. Zvlášť když jde o tebe." 

Nasucho polknu a nervózně se usměji. 

Derek Tonner, nekompromisní vůdce smečky, kterého nic nerozhodí, ztrácí své sebevědomí, když je se mnou? 

,,Opravdu?" nejistě se ujišťuji. 

,,To si piš, princezno," zazubí se tak, jak to umí jenom on. ,,Celkově na něj máš dobrej vliv, řekl bych," důležitě pokývne hlavou. 

,,A na tos přišel jak?" zasměji se. 

,,To vidim," odvětí prostě. ,,Změnila si ho." 

Znovu se na mě podívá s vážným výrazem ve tváři a já vím, že si to opravdu myslí. 

,,Neusmívej se tak hloupě," dá oči v sloup. ,,Neřekl jsem, že k lepšímu." 

,,Blbečku," strčím do něj a vypláznu jazyk. 

S provokativním zavrčením mě k sobě přitiskne a vlepí mi pusu na tvář. 

,,Pusť mě," poručím mu a začnu kolem sebe kopat. 

Zlodějka mysliKde žijí příběhy. Začni objevovat