Terebell se drží za hlavu. Kraz neví co má dělat. A já vím, že umřu. Ale nestydím se za to. Udělala bych to znova. Čarodějnice se zvedne a koukne na mě.
,,Tohle nepřežiješ" syčí. Potvrdila tak moje myšlenky. Bojovně vystrčím hlavu.
,,Tebe se nebojím" pronesu ostře. Až se divím, jak to znělo pevně. Ve skutečnosti se hrozně bojím.
,,A Serova?" stáhne rty do mírného úšklebku. No tak toho jo, pomyslím si. Ne, že jí bych se nebála. Opět vyletím z těla a nenápadně strčím do její mysli. Usměv jí ztuhl na rtech. Teď jsem na řadě s úsměvem já.
,,Ne" odpovídám sladce. ,,Co Váš utišovač? Jak se má?" ptám se neoko přátelsky, jako bychom byly staré kamarádky. Vraždí mě pohledem.
,,Krazi? Okamžitě zavolej Serova." mluví ke Krazovi, ale furt kouká na mě.
,,Ano, má paní" Terebell ze mě nespouští pohled. Koukám se jí nebojácně do očí. Uplyne asi 5 minut, než přijde Serov.
,,Co se to tu děje?" zahřmí.
,,Tady ta holka se mi nabourala do mysli! Udělej s tím něco." vzteká se jako malé dítě čarodějnice.
,,Je načase abych se ti představil" mluví směrem ke mně. ,,Jmenuji se Serov a jsem Shayův starší bratr."
,,Vím, slyšela jsem" odpovím zhnuseně.
,,Jsem velitel naší armády" povídá nevzrušeně dál. ,,Jsem tu druhý nejmocnější člověk. Terebell to tu celé vede. A jelikož sis ji asi momentálně dost znepřátelila, radil bych ti, abys byla hodná a poslušná alespoň ke mně. Jinak tady z toho budeš mít peklo" šeptá výhružně.
,,Co to poslušná a hodná obnáší?" ptám se narovinu.
,,Budeš poslouchat VŠECHNO co ti řekne tvůj dozorce. Tvůj dozorce podléhá mně a já podléhám Terebell. Zjednodušeně, budeš poslouchat VŠECHNY přirozené. Mimochodem, tady nejsi nadpřirozená, ale nepřirozená. Zapamatuj si to."
,,Jak jsem ti řekla ve městě. To se raději utopím, než abych poslouchala tvé nebo Terebell rozkazy." v tu chvíli přeběhne čarodějnice.
,,Jsem tvá paní. Ještě jednou mi řekni Terebell a zlámu ti nohy" odpovídá rádoby klidně.
,,No" pronese zničehonic Kraz. ,,Myslím, že Calla je už schopná být přidělena dozorci a začít s výcvikem."
,,Taky si myslím" řekne má paní.
,,Ke komu bys ji dala Terebell?" ptá se Serov.
,,Thuban?"
,,Ten už má lidí víc než dost" promluví opět Kraz.
,,Já bych ji dal k Arcturovi" navrhuje Serov. Čarodějnice po něm šlehne zvláštním pohledem.
,,No... Tak dobře" uvolí se nakonec. ,,Ale jaké bude mít číslo?" O jakém čísle to mluví?
,,Já jsem Calla" slyším se říkat.
,,Ale to tady nikoho nezajímá." Serov se na mě chladně podívá.
,,Bude to čtyřicítka" rozhodne Terebell. ,,XX-40" dodá. ,,A teď vstávej ty kůže lína. Jde se do práce"
ČTEŠ
Zlodějka mysli
ParanormalneProč dokážu doříct jakoukoli větu za kohokoli jiného? Proč když jsem ve skupině hodně lidí, nerozpoznám své myšlenky? Proč vím NAPROSTO VŠECHNO co si dotyčný okolo mě myslí? To nikdo neví. #10 Paranormální - 15.12. 2016 #2 Para...