Ahojky. Sice jsem napsala informace, ale tentokrát si jdu spíš pro radu. Potřebovala bych od vás pomoct.
Jak už jsem někde psala, napadl mě námět na nový příběh. Samozřejmě jsem se neudržela a ačkoliv jsem si slíbila, že nejdřív dopíšu Zlodějku a pak teprve začnu něco nového, stejně jsem se rozepsala. Poslední týden nad tím sedím celé večery a musím říct, že mě to strašně baví. Je to zase něco jiného, než když si sednu a píšu o Calle.
Calla je pro mě totiž taková jistota, něco, nad čím se opravdu uvolním a můžu popustit uzdy své fantazii. Je pro mě takové prozkoumané známo.
U téhle druhé knížky je to úplně jiný druh psaní. Je to něco, co jsem si myslela, že bych jednou třeba i mohla vydat. A, ačkoliv mě to činí hrozně šťastnou, mám z toho trochu strach. Zvlášť, když už o tom píšu takhle veřejně. Ani nevím, čeho se vlastně bojím.
Asi toho, že jsem ještě nedopsala Zlodějku a už píšu další příběh. Jak jsem psala, Calla je pro mě srdcovka a vždycky bude ve psaní na prvním místě. I kdybych napsala dalších dvacet příběhů, vztah, jako mám s ní, už si asi těžko vybuduju.
Hlavně, mám opravdu zatím jenom první kapitolu a určitě bych to pravidelně nevydávala. Jak jsme psala, spíš bych nejdřív dodělala Zlodějku.
Je mi jasné, že až to vypustím, nebude cesty zpět. Prostě to tu bude. Ale říkám si, má to vůbec smysl? Má vůbec smysl to vydávat, když to ještě není celé? Když je to jenom začátek? Když to vydám a pak třeba dva měsíce nebudu pokračovat?
Co si myslíte?
Hlavně, perou se ve mně protichůdné pocity. Chtěla bych se o to s vámi podělit, i jenom o ten začátek. Zároveň však si to tak nějak chci nechat pro sebe a opravdu počkat, až to bude stoprocentně hotové a já s tím budu stoprocentně spokojená.
Ale zase na druhou stranu, potřebuju pomoct. Já sama třeba nevidím nedostatky (kterých se tam určitě najde celá kupa) a potřebovala bych, aby mi někdo poradil, co a jak. A u koho jiného bych tu pomoc měla hledat, než u mých čtenářů?
Měl to taky už takhle někdo? Nebo to já prostě jenom přehnaně prožívám?
Děkuji za jakoukoliv odezvu, opravdu jsem trošku ztracená :)
Jinak, tenhle týden zase zasvětím Calle, aby byla nová kapitolka co nejdříve. Ještě jednou děkuju, za všechno ♥
ČTEŠ
Zlodějka mysli
ParanormalProč dokážu doříct jakoukoli větu za kohokoli jiného? Proč když jsem ve skupině hodně lidí, nerozpoznám své myšlenky? Proč vím NAPROSTO VŠECHNO co si dotyčný okolo mě myslí? To nikdo neví. #10 Paranormální - 15.12. 2016 #2 Para...