Atsikėlusi būtinai turėjau paskambinti savo geriausiai draugei. Vakar nenorėjau su niekuo šnekėti, o ir pasakoti savo dienos įvykius būtų buvę sunku. Iki šiol dar dvejoju, kas buvo geriau: ar tai, kad manęs VOS nepartrenkė, ar tai, kad pamačiau savo vaikino idealą tiesiai sau prieš akis.
- Kaip Tu galėjai man nepaskambint ar bent jau neparašyt po to, kai tai įvyko?! - Paula šaukte šaukė ant manęs, kad jai nieko nepranešiau tą pačią dieną.
- Ramiau, pagalvok, gal aš išvis nebūčiau Tau dabar galėjus pranešt.
- Tada aš tą vaikinuką nužudyčiau pati. Lėta ir skaudi mirtis visada tinka kerštui.
- Na gaila, bet mirties plano negalėsi įvykdyti, - ir abi pradėjome juoktis.
- Eva, o tas vaikinas, ar bent gražus buvo? - Mano geriausia draugė kaip visada smalsi, viską reikia žinoti.
- Jei taip atsakysiu į tavo klausimą, tai apie tokį vaikiną seniai svajoju. - Nuleidau akis.
- Nagi manęs gali nesigėdyti, pakelk akis, - nusijuokė. - Taigi jis tau patiko, tiesa?
- Tikriausiai jis jau turi merginą, visgi vairuoja prabangią mašiną ir yra žavus. - šyptelėjau.
- Ne! Jeigu jis jau siūlė pavežti, nemanau ar jo merginai tai patiktų. Taigi galime padaryti išvadas, kad jis tokios neturi ir vylėsi, kad po tokio keisto įvykio tu galėtum ja tapti.
- Man patinka tavo teorijos, bet jei norėsiu susirasti vaikiną, aš jį gausiu ne tokiu būdu.
- Ev, nebūk tokia surūgėlė. Ką šiandien veiksi? - Pagaliau nukreipė temą.
- Važiuosiu į prekybos centrą, nes mano penktasis telefono laidas sugedo, todėl reikia nusipirkti naują.
- Jeigu gali prigriebk ir man vieną, būsiu dėkinga.
- Būtinai. Gerai, lekiu. Bučkis ir sėkmės pasimatyme.
- Tai ne pasimatymas. - Ir išsijungė.
Paula internetu susipažino kažkokiu studentu, kuris jau po savaitės bendravimo virtualiai pradėjo siuntinėti meilės laiškelius. Kadangi mano geriausia draugė yra visiška romantikė, neatsisakė šiandien nueiti su juo į "pasimatymą".
Nusipirkusi telefonui laidą, nuėjau pasiimti kavos. Visada perku bananinę latte, tačiau šįkart norėjosi kažko kito. Nusprendžiau pabandyti latte su mangų sirupų. Ir tikrai nepasigailėjau, nauja mėgstamiausia kava.
Išėjusi iš kavinės pamačiau tai, ko visiškai nesitikėjau...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mylėsiu Tave Amžinai
RomanceKai mažiausiai to tikiesi, gali sutikti žmogų, kurį be galo mylėsi iki gyvenimo galo, bet tuo pačiu nežinai, kas per tą laikotarpį gali nutikti. Svarbiausia - niekada nenustoti tikėti. Eva yra paprasta septyniolikmetė, gyvenanti su mama ir broliu, d...