7 DALIS

168 8 0
                                    

Pabudusi ryte vis dar negalėjau pamiršti to sapno. Įdomu, ką jis galėtų reikšti. Viena dalis manęs, jautė, kad tai lyg ženklas, jog aš neturėčiau jo atstumti ir leisti bent šiek tiek labiau mane pažinti. Kita dalis manęs dvejojo, ar tai tik nebus ta jo buvusioji mano sapne apsireiškus. Kiek galėdama stengiaus nuvyti šias mintis šalin, tačiau tai man sekėsi nelabai gerai. Išgirdau dzingtelėjima facebooke ir bėgau pasižiūrėti, vildamasi, jog ten bus Tomas. Tačiau tai tebuvo Paula. Neatsiliepiau į jos skambučius ir neatrašiau į žinutes, todėl nusprendė pabandyti man parašyti kitur. Paskambinau jai, nes norėjau su kuo nors pasišnekėti. Man reikėjo tos paramos, kad ji mane palaikytų ir būtų su manimi.
- O Dieve. Tas sapnas baisus, nekreipiant dėmesio į tas sekso scenas prieš pat pabaigą, - kaip visada ji sugeba priversti bent šiek tiek nusišypsoti.
- Po jo aš jaučiuosi labai keistai. Pradedu gailėtis, jog vakar atstūmiau Tomą. Kai jis mane palydėjo iki namų, paėmė už rankos ir jau lenkėsi mane pabučiuoti bet...
- Bet tu atsisakei? Ev! Juk jis stengėsi. Viskas: ir tai, kad vos išprašė tave susitikti, ir tos gėlės, ir bandymas pabučiuoti, ranka ant liemens! Juk žinai ką tai reiškia.
- Žinau, turbūt todėl taip ir elgiuosi. Aš bijau įsimylėti, bijau to, kas gali nutikti.
- Mylėti nėra blogai.
- Žinoma, kai jau esi įsimylėjusi savo Metį, - nusijuokiau.
- Kalbant apie mane ir Metį, šiandien mes susitinkame. Ir tai bus jau ne šiaip susitikimas. Greičiau pasimatymas, - Paula sėdėjo išsišiepusi ir džiaugėsi tuo, kas vyksta jos gyvenime. Tai privertė nusišypsoti ir mane. Aš esu laiminga matydama artimus žmones besišypsančius ir besidžiaugiančius dėl bet kokių: menkų ir gan svarbių dalykų.
- O taip, galbūt jis pagaliau pasiūlys tau draugauti, - kilstelėjau antakį.
- Jei ir pasiūlys, aš tapsiu laimingiausiu žmogumi pasaulyje, - po šių žodžių pradėjau vartyti akis. - Ev, tikiu, kad ir tu greit rasi savo laimę. Niekada nebijok ir būk stipri bet kokiu atveju.
- Galiu pasistengti dėl to.
- Šaunuolė. Bėgu ruoštis. Myliu ir iki, - ji pasiuntė man oro bučinį ir išsijungė.
Sėdėjau ant lovos penkias minutes, galvodama ką veikti. Vis dar turiu visą dieną prieš akis. Kai viena mintis atėjo į galvą, šokau nuo lovos prie spintos, išsitraukiau savo mėgstamus sportinius marškinėlius ir šortus. Paėmiau Bongo su savimi ir išėjau pabėgioti. Bongo yra mano biglio veislės šuo, niekada nuo manęs neatstojantis, kadangi mama ir brolis neturi laiko juo rūpintis, taigi dažniausiai laiką su šuniu leidžiu aš.
Prieš išeidama dar pasiėmiau ausinukus ir telefoną, įsijungiau vieną iš savo mėgstamiausių dainų "Kygo - Stole The Show" ir pasileidau bėgti. Turiu nusistačiusi sau šiokią tokią trasą nuo namų iki parko, kuriame vakar vaikščiojau su Tomu, bet šiandien bėgau toliau. Norėjau pažiūrėti ar galiu ištempti ilgesnį kelią. Keliose vietose turėjau vis sustoti, kadangi Bongo šlapimo pūslė būnant lauke ilgai nelaiko. Teko parke sustoti pailsėti, nes pradėjo baisiai spausti krūtinę. Paveldėjau širdies problemą iš močiutės, todėl ypač karštu oru nelabai galiu bėgioti, bet pažadėjau sau, kad šiandien įveiksiu nusistatytą trasą. Kai jau stojausi vėl bėgti išvydau matytą žmogų. Jis stovėjo atsukęs nugarą. Bet kur ją atpažinčiau.

Mylėsiu Tave AmžinaiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang