Evos akimisNesu tikra ar džiaugiausi, kad dabar oficialiai tapau Kajaus mergina. Nors ir susitarėme, kad kiekvieną dieną sužinosiu po kelis faktus apie jį, manęs neįtikino, kad galime ir toliau laisvai bendrauti. Bet pabandžius nežinosiu, taigi nusprendžiau surizikuoti.
Paula tą pačią dieną išsiuntė mudu namo, galvojau ar pasikviesti savo vaikiną į namus ar leisti jam keliauti savais keliais. Šiek tiek apsidžiaugiau, kai sutiko užsukti pas mane trumpam, bet įspėjo, kad nakvoti neliks. Gal ir gerai, vis dėlto šiandien grįžta mama, todėl nemanau, kad ji norės matyti svečią mūsų namuose po ilgos kelionės.
Padariau mudviem šaltos kavos, kad atsigaivintume, kai lauke taip karšta. Galvojau ar pasiūlyti išeiti į terasą, bet vėliau supratau, kad mieliau liksiu namie, nes kolkas čia vėsu ir gera.
- Dėl ko išsiskyrei su savo mergina? - Paklausiau neiškentusi.
- Sugalvojai mane tardyti?
- Jeigu pamiršai, susitarėmė, kad apie tave kiekvieną dieną sužinosiu po kelis faktus.
- Mes nesitarėme, kad tu per prievartą iš manęs juos trauksi. O dabar pradėjai klausinėti, kai aš nesu pasiruošęs juos atskleisti.
- Bet juk..
- Tardymas baigtas, ta tema manęs nieko neklausk. Man jau laikas, - pertraukė mane ir jau stojosi eiti.
- Vis tiek nenori pasilikti? - Noriu, kad liktų ir man viską papasakotų. Turiu viską žinoti.
- Turiu reikalų, vakare užsuksiu, - pasilenkė prie manęs ir pakštelėjo į kaktą.
Norėjau, kad liktų, jau galvojau, kad imsiu maldauti. Bet ne, niekada nesižeminsiu, pakaks jau man viso to. Visada persistengiu. Tik ne šįkart. Jau nebesistengsiu.
Neužilgo grįžo mama, nors ir buvo komadiruotėje, neatrodo, kad būtų pavargusi, kaip tik - pailsėjusi. Vis tiek paruošiau vakarienę, kol ji išsikraudinėjo daiktus savo kambaryje. Beveik baigiant gaminti valgyti, ji mane pašaukė, iš balso supratau, kad buvo įpykusi.
- Tuojau pat ateik į mano kambarį, - jeigu ji patebėjo, kad dingo jos mėgstamieji vyno buteliai, man bus galas.
Užlipau laiptais į viršų ir vis artėjant prie mamos kabario ėmiau bijoti. Pravėriau jo duris ir pamačiau jos piktai į mane žvelgiančias akis. Stovėjo prie lovos ant krūtinės sudėjusi rankas ir laukė, kol aš pati prisipažinsiu, ką padariau. Bet jau pati žiojosi kažką sakyti.
- Kas čia? - iškart sudrebėjau vos ji sujudėjo ir pasilenkusi nuo grindų paėmė tuščią prezervatyvo pakelį. Nepamenu, jog būčiau galėjusi čia atsitempti Tomą, juk darėme tai apačioje.
- Gal tavo? - Ji paraudo ir nusuko akis kažką pradėjusi murmėti sau po nosimi. Nusijuokiau ir sudėjau ant krūtinės rankas, šįkart ji prigauta. - Anksčiau tau pavykdavo mane taip prigauti, kai rimtai prisidirbdavau. Dabar šitą daiktą aš matau čia pirmą kartą. Galbūt iškrito iš tavo lagamino?
- Nesvarbu, - pasakė per sukąstus dantis ir kiek susinervinusi. - Vakarienė jau paruošta? Aš laabai išalkusi, - ėmė keisti temą, manė, kad nebetardysiu jos.
- Taip, jau galima bus sėstis valgyti. Be to, mama, susiradai partnerį? - Smalsumas mane žudė iš vidaus, įdomu ar tikrai ji buvo komandiruotėje, nes dabar man taip nebeatrodo.
- Atšals maistas, - nusišypsojusi pakštelėjo man į skruosta ir laimės pilnomis akimis išėjo iš kambario.
Netgi mano mamai sekasi meilės reikaluose, ne taip, kaip man. Senokai buvo man kilęs klausimas: kaip išsiskyrusios mamos išgyvena be sekso? Na ir štai pasirodo atsakymas, neilgai trukus randa kaip išspręsti šią problemą. Nuo šios minties nusijuokiau ir nusekiau paskui laimingiausią dabar esantį žemėje žmogų, ji lyg skraidytų padebesiais. Visą laiką kol valgėme vis užsimindavo kažką įtartino ir kaip man nukrypdavo nuo temos. Tačiau jeigu kolkas nenori apie tai šnekėti, tebūnie. Vis tiek ji neištvers ir galų gale išsipasakos viską iki pačių smulkmenų.
- Šiandien pas mane užsuks draugas, - stojus tylai, nutraukiau ją.
- Tomas? Ar jis pagaliau atsirado?
- Su juo jau viskas baigta. - Nusiminiau, nes žinojau, kad jai jis patiko.
- Kaip supratau, berniukas paklydėlis jau grįžo. Kas nutiko?
- Mama, nenoriu apie tai šnekėti, lygiai taip pat, kaip ir tu nenori šnekėti apie savo praleistą savaitgalį. - Šnekėjau nurinkinėdama indus nuo stalo.
- Širdele, mamai visada rūpi jos vaiko santykiai su antrąja puse.
- Geriau tuomet pasidomėtum, kas per vaikinas šiandien lankysis mūsų namuose.
- Būtinai pasidomėsiu. Pasakok.
- Jo vardas Kajus, - nutilau dvejodama, ar turėčiau jai pasakyti, kad jis Tomo brolis. - Žinau, kad po to ką pasakysiu, pradėsi man pamokslauti, todėl turi man pažadėti, kad to nebus, - ji linktelėjo galva leisdama suprasti, kad duoda pažadą, kurio nelaužys. - Jis jaunesnysis Tomo brolis. - Mama aiktelėjo ir žiojosi kažką sakyti, bet tik nuleido galvą ir ėmė ją kraipyti. Nusivylė manimi, bet net neabejoju, kad Kajus jai patiks, todėl tikiuosi, kad neužilgo pamirš, jog susitikinėti su buvusio vaikino broliu yra blogai.
- Kas nutiko tarp tavęs ir Tomo, kad ėmei susitikinėti su jo broliu? - Prabilo pakėlusi nusivylimo kupinas akis į mane. Sutrikau, nežinojau ką pasakyti.
- Jis man melavo ir tiek. Bet ne dėl to aš dabar draugauju su Kajumi. Juk pažįsti mane, aš nesu kerštinga. Na bent jau ne taip stipriai. Jis man patinka, dabar vėl galiu jaustis mylima.
- Bet mieloji.. - nutęsė ji. - Ne taip aš tave auklėjau..
- Pažadu, jis tau patiks, - priėjau ir pakštelėjau jai į skruostą, išgirdusi, jog į mūsų kiemą įvažiavo mašina.
Atidariau duris ir išbėgau į lauką tikėdamasi ten rasti iš mašinos jau išlipusį Kajų ir šokti jam į glėbį. Pajaučiau stiprias rankas ant pečių, tuomet akyse aptemo. Arba tamsu pasidarė aplink. Nieko nebemačiau, girdėjau tik balsus.
- Atsargiai, kvaily, nesužeisk jos, - kiek jų buvo? Du? Ar trys?
ESTÁS LEYENDO
Mylėsiu Tave Amžinai
RomanceKai mažiausiai to tikiesi, gali sutikti žmogų, kurį be galo mylėsi iki gyvenimo galo, bet tuo pačiu nežinai, kas per tą laikotarpį gali nutikti. Svarbiausia - niekada nenustoti tikėti. Eva yra paprasta septyniolikmetė, gyvenanti su mama ir broliu, d...