På G med ngn?
Men nejJag visste inte hur mycket klockan var eller hur länge jag varit på den här festen, men jag visste att det var jävligt skönt att komma ut lite, även om den krispiga novemberluften skar sig mot min kind.
Vi stod precis utanför huset där hemmafesten hölls. Jag, Kalle, Hampus, två brudar, och Michelle. Jag hade förvånansvärt haft kul med henne under kvällen. Vi hade bara suttit och snackat skit i någon timme innan vi separerats ett tag för jag skulle pissa och hon leta efter sina vänner. Vi sågs dock igen inte långt efter, hon hade ännu inte hittat sina tjejkompisar.
"Har du eld?" frågade en kille som gick fram till mig. Jag drog upp en tändare och tände på hans cigg och han gick iväg igen.
"Vad fan gör ni här ute?" frågade en annan kille, Edvin, som kom från baksidan av huset och gick med en två tjejer. Han brukade umgås med mig och Oscar och de andra killarna ibland. Han var väl rätt skön. "Det är svinkallt!"
De två tjejerna började direkt prata med Michelle, som stod med bara armar och rökte. Hon strök sina armar upp och ner medan hon lyssnade på tjejernas pladder. De hade inte sett varandra på hela kvällen tydligen.
"Du är fan också här ute!" sa Kalle och garvade åt Edvins förvirrade uttryck. "Vad gör du ens här?"
"Vi gick ut för att ta lite luft, typ." sa Edvin och nickade åt tjejerna. Den ena hette Olivia, det visste jag. Men den andra tjejen, med olivfärgad hud vad okänd för mig. "Sen blev det jävligt kallt!" skrattade han, även fast han hade jacka på sig. Det hade varken jag, Kalle eller Michelle.
Vi stod där ett tag och bara snackade skit, innan någon dum jävel kom på idéen att dra iväg till en mellanstadieskola som låg bara några hundra meter härifrån. Alla i gruppen var ganska fulla så vi gick glatt med på det.
"Men Michelle, nej!" tjöt en av tjejerna hon pratat med. "Följ med in istället! Det är kallt!"
"Skojar du!" sluddrade Michelle. "Alkoholen håller mig varm!"
"Det är klart du ska med, Mickis!" tjöt Edvin och la en arm runtom henne. "Jag ska ju med!"
"Jag vet, jag vill ju följa med!" sa hon. "Och jag ska följa med. Jag ska bara hämta en jacka, okej?"
"Bra!" sa Edvin. "Ta med två öl till också, är du snäll!"
"Aa!" sa Michelle glatt och gick in mot huset igen tillsammans med de två tjejerna. Olivia och den andra. "Hallå, Felix!" sa hon efter mig. "Ska jag hämta din jacka också?" frågade hon och jag insåg att jag stod utan jacka jag också. Jag nickade mot henne och de vandrade iväg. Man hörde hennes vänner säga nånting och hon svarade bara med ett "vadå!"
Tio minuter senare hade vi fått med oss ett helt gäng till skolan. Oscar, som fortfarande var stupfull hade följt med, och hade nu börjat klänga på en klätterställning. Michelle och Edvin pratade längre bort. Michelle satt på en sådan där blå låda där det stod 'SAND' på, och Edvin stod framför den. De var tydligen ganska bra vänner, de där två. Kalle, Hampus och jag drack öl ur våra flaskor och pratade sluddrigt med varandra. Även fast jag hade druckit ganska mycket ikväll så var jag ändå bland de nyktraste ikväll, i alla fall bland oss just nu. Julia och Emma, två tjejkompisar delade på en cigarett och höll koll så Oscar inte ramlade och bröt nacken.
Jag stod och höll på med mobilen och lyssnade halvt på de andras konversationer.
Oscar: Men kolla då! Kolla! Så jääävla stabil! Jag kan till och med stå på den här grejen!
Julia: Kom ner nu Oscar, du kommer ramla, jag skojar inte! Emma, filma för i helvete inte! Hjälp till!
Emma: Jag dör! Oscar, gör en backflip! Gör det! Jag filmar! Jag filmar det!
Julia: Men lägg av! Oscar, jag kommer upp själv och hämtar dig om du inte kommer ner!
Oscar: *hick* Okej då! Jag kommer. Hur... Hur kommer man ner?
Emma: Jag dör! BAHAHA
Oscar: Hahahahaha hjälp mig då! Jag kommer inte ner... Hallå?!
Min uppmärksamhet ändrades till Michelle och Edvin istället. Oscar får fan klara sig själv när han blir sådär full.
Michelle: Sluta! Jag ljuger inte! Jag drack faktiskt jättemycket vatten innan vi gick. *fniss*
Edvin: Du skulle aldrig följt med oss hit om du inte var stupfull. Erkänn bara!
Michelle: Hahaha men sluta! Du vet att jag är kittlig där. Jag är mer nykter än dig, i alla fall.
Edvin: ... Tror inte det.
Michelle: Tyst!
Edvin: Du är jättefnittrig, också! Du blir aldrig såhär fnittrig!
Michelle: Vadå fnittrig? Jag är bara glad! Sluta spill på mig, din idiot!
Edvin: Sorry. Vart är Omar ikväll, då?
Jag lyfte blicken och såg mot dem. Edvin hade sina händer på Michelles ben. Hon satt lutad mot tegelväggen bakom henne och bet på sin nagel. Hon ryckte på axlarna och tog en klunk av Edvins öl. Han sa något mer men Michelles blick var åt annat håll.
Minuter senare såg jag hur hon sprang från ena delen av skolgården till en annan. Oscar hade precis tagit sig ner från klätterställningen men snavade ändå på en kvarlämnad hink som låg i sanden och hamnade på marken. Michelle var nu längre bort, på basketplanen. Hon hade tydligen fått syn på en gammal opumpad basketboll som låg bredvid planen och tog nu upp den från marken. När hon böjde sig ner såg jag tydligt hennes kurvor, och mitt snurriga huvud kunde ändå föreställa mig klart och tydligt när hon tog av sig dedär tighta byxorna och stod framför mig, med spetstrosor och fylliga lår.
Å herregud.
YOU ARE READING
ask.fm | f.s
Fanfiction#1 Fanfiction (03-17) hon var ett helgon med en syndares läppar hon var en ängel med en djävulsk kyss han var en syndare med ett helgons läppar han var en djävul med en änglalik kyss [ otroligt snuskig ] [ obs! inte bara frågor och svar som de f...