Marilou
" Noa schiet op je moet naar school " zeg ik onderaan de trap. Meteen komt mijn 3 jarige meisje de trap af snellen. Noa gaat al naar school, omdat ze over een paar dagen 4 wordt. Haar vampier krachten heeft ze al onder de knie en we zijn nu bezig met haar heksen en feeën krachten. " mama " zegt ze en snelt op me af. Ik til haar lachend op en zet haar op het aanrecht. " mama wat krijg ik voor mijn verjaardag?" Vraagt ze terwijl ze haar boterham op eet. " dat mag ik toch niet zeggen " grinnik ik en pak haar tas in. Ik heb besloten dat Noa naar een Nederlandse school gaat. Ik die nu ook Nederlands kan praten, praat Nederlands tegen haar en de rest Engels. Ons oude huis is opgeblazen, maar mam en pap hebben een nieuw huis gekocht in LA. Ze wonen daar nu ook en hebben een portaal zodat ze zo vaak als ze willen langs kunnen komen. De rest van de Lynch familie woont hier nog steeds plus Jake. Hij is onze persoonlijke bodyguard. De rest van de roedel van Alfa Matthew beschermt ons ook. Hij heeft een roedel huis in het bos naast ons huis. Ik en de Alfa hebben vrede gesloten en hebben hun om hulp gevraagd. Ik vond het niet veilig dat Aro en Lars hier in de buurt zijn, bij Noa. Ze zijn akkoord gegaan met als voorwaarde dat ze een roedel huis kregen. " mag ik dan een hint?" Vraagt ze. Ik schud lachend nee. " nog maar 2 dagen wachten schat " zeg ik en druk een kus op haar hoofd. Ze lijkt zo veel op mij. Haar zwarte haar die ik vandaag in een vlechtje heb gedaan, haar licht groene ogen en haar glimlach waar iedereen van smelt. " goeie morgen " zegt Ross die beneden komt. Ik ontvang glimlachend een kus. " hey babe " zeg ik. Hij glimlacht als begroeting. " papaa " zegt Noa enthousiast en hij tilt haar van het aanrecht en draait een rondje. Ik kijk glimlachend naar ze. " gaat papa ook mee om mij naar school te brengen?" Vraagt ze als hij haar weer neer zet. " jaa tuurlijk " zegt Ross. " mag dat mama?" Vraagt Noa met haar puppy oogjes. " mag het?" Vraagt Ross en trekt een pruillip. " ik weet het niet " plaag ik ze. Ross loop naar me toe en slaat zijn armen om me heen en tilt me op. " alsjeblieft " smeekt hij en ik lach. " tuurlijk mag Ross mee " zeg ik en Noa juicht. Ross zet me neer en geeft me een kus. Ik ga verder met Noa's tas klaar maken en Ross maakt sandwiches voor ons.
" kom we moeten gaan " zegt ik en til Noa van het aanrecht. Ik zet haar op de grond en ze rent meteen naar de hal. Ik pak lachend haar tas en loop achter haar aan naar de hal. Ross helpt haar met haar schoenen en ik pak onze jassen. " welke auto?" Vraagt hij. " kies maar " zeg ik en geef Noa haar jas. We hebben 4 auto's. Jaa I know eigenlijk te veel, maar I don't care. En door dat R5 goed gaat en mijn carrière ook hebben we genoeg geld. Sinds een paar maanden is het huis ook officieel van mij. Iedereen die hier woont betaal ook mee voor het huis. " wacht vergeet niet oom Riker een kus te geven " zegt Riker die de hal in komt. Ik schud lachend mijn hoofd en Noa rent naar hem toe. " veel plezier op school " zegt hij en drukt een kus op haar wang. Ze glimlacht en loopt weer naar ons toe. " tot zo " zeg ik en we lopen met zijn 3 de deur uit. Ik zet Noa in de kinderstoel en ga dan zelf in de bijrijdersstoel zitten. Ross start de auto en we rijden naar de poort. De poort opent zich nadat hij zijn vinger heeft gescand. We rijden richting Noa's school. Het is niet heel ver gelukkig.
" gaan jullie ook mee naar binnen?" Vraagt Noa als we er zijn. Ik kijk Ross aan en hij knikt. We stappen uit en ik til Noa uit haar kinderstoel. Ik zet haar op de grond. Ross doet haar rugtas om die eigenlijk veel te groot is. Ze pakt onze handen en zo lopen we het schoolplein op. Ik zie veel mensen opkijken en verbaasde gezichten trekken. Niemand weet dat Noa eigenlijk mijn dochter is. Zelfs haar juf niet. Noa snapt gelukkig wel dat ze het niet mag vertellen en vind het ook niet erg. Ze snapt dat ze haar krachten niet mag gebruiken in het openbaar. Wat een geweldig kind is ze! We lopen naar haar klas en als we er zijn hangt ze haar jas en tas op. We lopen de klas in. " NOA " schreeuwt een jonge en rent op haar af. " JIMMY " schreeuwt ze en rent naar hem toe. Ik glimlach als ze elkaar een knuffel geven. Noa en Jimmy zijn al beste vrienden sinds de peuterspeelzaal. " Marilou en Ross wat leuk jullie weer te zien " we draaien ons om en zien Juf Annabel naar ons toe lopen. " ook leuk om u weer te zien " zeg ik beleeft. " uhm ik weet dat Noa over een paar dagen jarig is en ik vroeg me af of haar ouders iets gepland hadden. Een traktatie of zo iets?" Ze denkt dat 'de ouders van Noa' te druk zijn met werk en daarom nooit op haar school verschijnen. " uhm ja ze wouden trakteren, maar als het niet kan d... " " nee, nee dat is prima. Ik wou het alleen even weten " glimlacht ze. " eigenlijk wouden wij ook nog een verrassing geven als dat kan " zegt Ross en ik frons. " uhm ja dat is goed " zegt ze twijfelend. " okay dan zien we u weer over 2 dagen " zegt Ross. " tot dan " zegt ze en wordt dan geroepen. We lopen nog naar Noa die we een kus geven en vertrekken dan. " over wat voor verrassing heb je in gedachte?" Vraag ik als we in de auto zitten. " ik dacht dat we ons nummer konden zingen " zegt hij en rijdt weg. " maar het is nog steeds niet af " lach ik. " en daarom zou het toch mooi zijn als het af is op haar verjaardag " zegt hij. " dat is waar " zucht ik en ik weet gewoon dat hij nu grijnst. " maar dan moeten we wel verder gaan met schrijven " zeg ik en hij zucht. " maar ik wou vandaag naar de ice hockey baan gaan " ik grinnik. " jij kwam met het geweldige idee om ons liedje te gaan spelen dus moet je niet zeuren " zeg ik. " okay dan " zucht hij.
JE LEEST
De Uitverkorene 2
Fantasy!Lees eerst 'De Uitverkorene' anders snap je dit boek niet! De inmiddels 18 jarige Marilou Miller heeft een paar hectische jaren achter de rug. Als zangeres is ze door gebroken en is nu 1 van de bekendste zangeres ter wereld. Met beide families gaa...