181. Weer glimlachen

78 4 0
                                    

Diego

"Diego wordt wakker" zegt Oliva en drukt een kus op mijn lippen. Ik open mijn ogen en zie een vrolijke Olivia staan. Ze doet net een slipje aan. Ik grijns als ze mijn shirt er boven aan trekt. "kom, we gaan naar mijn broer" zegt ze vrolijk. Ik sta langzaam op en trek een boxer aan. "Diego schiet op. Danny moet zo naar de grens" zeurt ze en ik trek net zo langzaam mijn kleren aan. "eindelijk" zucht ze als ik klaar ben. Ik lach en we lopen hand in hand naar de woonkamer. "hey" zegt Danny en meteen geeft hij Olivia een knuffel. Ik groet zijn mate en hem snel voor Olivia weer met haar broer gaat praten tot er geroepen wordt dat ze vertrekken. "nou veel succes gast" zeg ik. "doe voorzichtig" zegt Olivia die hem nog een knuffel geeft. "we zien elkaar snel weer" verzekert hij ons. We zwaaien het koppel uit als ze weg rennen in hun wolven vorm. "ik ga hem missen" zucht Olivia. "we kunnen ze vaker opzoeken als je dat wilt" zeg ik en sla een arm om haar heen. "ja" zucht ze en we lopen naar de keuken voor een ontbijt. Ik ben van plan om bij Olivia te gaan wonen, omdat ik bij Marilou geen echte kamer heb en ze moeten een plek vinden voor de nieuwe baby. Ze is al 14 weken onderweg, dus nog maar 6 weken te gaan. Je ziet de buik nu al heel goed wat helemaal logisch is als je na gaat dat de baby nu zeg maar net zo groot is als een mensen baby van 28 weken. Ariel is nu al 16 weken zwanger. "wanneer ga je met Matthew praten?" vraagt Olivia. "ik denk vandaag als hij tijd heeft. Ik zal hem zo opzoeken" ze knikt en legt 2 eieren op een bord voor ze die aan mij geeft. "wat een schat ben je ook" zeg ik en ontvang een schattige glimlach.

Ik klop aan bij het kantoor van Matthew voor ik naar binnen loop. "hey" zeg ik en ga zitten. "hey, wat is er Diego?" vraagt hij en geeft me een glimlach. "ik zou graag bij Olivia in willen trekken" zeg ik gelijk, omdat ik weet dat hij niet houdt van er omheen lullen. "ik dacht dat je al was ingetrokken" lacht hij. "moet ik niks regelen of zo?" vraag ik verwart. "nee, hier is geen huur of iets. Als je bij Olivia wilt wonen ben je daar vrij in. Ik zal maar snel verhuizen, want Marilou's baby komt al bijna en dan is verhuizen niet mogelijk" vertelt hij. "hoezo niet?" "want dan wil je niet weg bij de baby" lacht hij. Ik lach en sta op. "doe Ariel de groeten van me" "zal ik doen" zegt hij voor hij weer in de papieren duikt. Ik loop naar buiten en zie Ross staan. "hey, ik hoorde dat je gisteren de jacht aan Marilou hebt gegeven" zeg ik en geef hem een schouderklopje. "ja, ze vond het mooi" glimlacht hij. "dat is goed, maar je had me moeten bellen om er bij te zijn" "sorry gast, maar je nam niet op" grijnst hij. Oh ja, ik had het gisteren heel leuk met Olivia. "uhm ja" zeg ik ongemakkelijk en hij lacht luid.

Marilou

Ik kan Dian maar niet uit mijn hoofd krijgen, dus heb ik besloten om Jess om hulp te vragen. De deurbel gaat en ik sta op van de bank. Ik kijk op het schermpje wie het is en zie 2 auto's staan voor de poort staan. Ik lach. Ze kan ook echt niet alleen komen. Ik open de poort en hun parkeren de auto's terwijl ik de deur open. "heyy" zegt Alice vrolijk en geeft me en knuffel. "hey" lach ik en dan volgt de rest. "je buik wordt al zo groot" zegt Carlo. "ja, moet nog maar 6 weken" zeg ik. We gaan allemaal zitten in de eerste woonkamer. "nou vertel schat" zegt Jess en iedereen kijkt me aan. "uhm het is zeg maar een probleem waarvoor ik meiden advies nodig heb" zeg ik ongemakkelijk. "dat is het teken om te gaan" zegt Blake en de jongens staan op. "de jongens zijn boven bij B-Brave" zeg ik ze nog na. "zo dus wat is het?" vraagt Alice. "Dian" meteen gaan ze recht zitten. "hij is gebroken" zeg ik zacht. "ja beter ook" zegt Rose vol haat. "ik heb zijn oma vermoord en zijn vader. Ik ben vreselijk, hij niet" zeg ik. "schat je deed dit zodat de vrede terug kan keren" zegt Jess. "ik weet het, maar nu wil ik iets doen voor Dian. Ik heb beloofd om hem te helpen en ik wil die belofte na komen" zeg ik. Jess kijkt me aan en een glimlach verschijnt. "je bent verandert schat" zegt ze. "hoezo?" vraag ik verbaast. "nee, gewoon" glimlacht ze. "maar misschien moet hij gewoon even er uit. Even plezier maken" geeft ze me als advies. "ik zou hem niet eens willen helpen, maar ja dat is best een goed advies" zegt Rose. "misschien zijn kamer verbouwen" "nee Alice" lachen we.

De Uitverkorene 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu