115. Eindelijk 19?!

143 6 0
                                    

Marilou

" happy birthday to you. Happy birthday to you. Happy birthday happy birthday happy birthday too youuu " zingt iedereen me wakker. Ik open met een glimlach mijn ogen en zie iedereen staan. " gefeliciteerd schat " zegt Ross en geeft me een kus. " bedankt babe " zeg ik en ga recht zitten. " gefeliciteerd mama " zegt Noa en geeft me een knuffel. " bedankt schatje " zeg ik en geeft haar een kus. Iedereen geeft me een knuffel en kus. " en nu cadeautjes " zegt Noa vrolijk en springt op bed. Ik lach en krijg het eerste cadeau in mijn handen gedrukt. " van mij " zegt Noa en gaat op mijn schoot zitten. Ik maak het pakketje open en zie een mooi versierde doos. Ik glimlach als ik Noa's naam aan de zijkant zien staan. " maak open " zegt ze. Ik open de doos. " ah wat mooi schat " zeg ik en geef haar een kus. Ik til het bikini setje op. Het is geïnspireerd op een zeemeermin. Hij is blauw, paars en roos met een soort schelpen topje. " ik heb hem uitgezocht " zegt ze trots. " bedankt meisje " zeg ik en ze glimlacht. " nu die van ons " zegt Rydel en Rocky geeft me een heel groot cadeau. " hij is van ons beide " zegt hij wijzend naar Rydel en zichzelf. Ik maak hem open en mijn mond valt open. " ah dat had echt niet gehoeven " zeg ik. " nee, nu niet zo doen " zegt Rydel en ik lach. " hij is roze " zegt Noa bewonderend. Ze hebben me een Mac Book Air gegeven in het rose gold. " bedankt " zeg ik en geef ze allebei een knuffel. " en nu die van mij " zegt Riker. Ik haal het inpakpapier er af en glimlach. " afgesproken zeker?" Hij knikt lachend ja. " bedankt " zeg ik en geef hem een knuffel. Hij geeft me een iphone 6s ook rose gold gegeven. " nu komt het beste cadeau " zegt Ryland en drukt een envelop in mijn handen. Noa die nog steeds op mijn schoot zit legt al mij gekregen cadeau's netjes weg. " no way " zeg ik en hij lacht. " speciaal voor jou " zegt hij. " wat is het mama?" Vraagt Noa. " het zijn kaartjes voor een luchtballon reis " zeg ik. " echt?!" Ik knik. " kom hier Ryland " zeg ik en geef hem een knuffel. " bedankt " zeg ik. " hij is voor 3 personen dus Noa kan mee en nog iemand anders " zegt hij en ik knik. " nu mijn cadeau " zegt Bo en duwt iedereen opzij. " omdat ik weet dat jij er altijd al zo 1 wou " glimlacht ze. Ik maak het open. " Bo je bent de beste vriendin ooit " zeg ik en trek haar in een knuffel. Ze geeft me een frends koptelefoon! " gefeliciteerd schat " zegt ze. " alsjeblieft " zegt Ellington. Ik maak het open en zie 3 prachtige marmeren hoesjes liggen. " voor je nieuwe telefoon " glimlacht hij als ik hem in een knuffel trek. " bedankt allemaal " zeg ik. " ho en mijn cadeau ook nog " zegt Ross. Hij komt naast me zitten. Hij een doos. Ik maak hem open en zie er een papier in liggen. Ik pak het op en lees het. " omdat je een vakantie nodig hebt " zegt hij en ik huil bijna. " ik hou van je " zeg ik en geef hem een knuffel. " fijne 19e verjaardag babe " fluistert hij. " wat geeft papa?" Vraagt Noa. " het is een reis naar Bali " zeg ik. " voor een week " vult hij aan. " en ik heb alles geregeld met Drake. Je hoeft dan niet op te treden " zegt hij. Ik glimlach. " kom en nu naar beneden " zegt Rydel. 

" gefeliciteerd " zeggen mijn echte ouders. " heey kom binnen " het is inmiddels al avond geworden. " hier " zegt mijn moeder en geeft me een doos. Ik open hem en zie er allemaal ringen in liggen. " deze zijn van je oma geweest " zegt mijn vader. " bedankt pap en mam " zeg ik en geef ze een knuffel.

" gefeliciteerd little girl " hoor ik Diego achter hun zeggen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

" gefeliciteerd little girl " hoor ik Diego achter hun zeggen. Ik glimlach en geef hem een knuffel. Hij drukt een kus op mijn hoofd. " hier " zegt hij. Hij geeft me een envelop. Ik maak hem open. " dan kan je nog shoppen voor je naar Bali gaat " zegt hij en slaat een arm om me heen. " bedankt broer " zeg ik en bekijk de shop bon voor BooHoo. " okay en nu feesten " zeg ik en ik lach. Ik heb al best veel cadeau's gekregen. De meeste gewoon iets wat te maken heeft met Bali. We lopen naar de keuken/woonkamer waar de muziek al aan staat. De boys van B-Brave zijn in het midden aan het dansen tegen Bo en Noa. " Marilou kom " zegt Bo en trekt me mee. " jullie gaan zo hard verliezen " zegt Jai. " try me " zeg ik terug en je hoort iedereen 'oeeh' zeggen. Er wordt een andere nummer op gezet en de jongens beginnen. Ze doen het best goed. " ja, stop maar. De profs laten nu wel zien hoe het echt moet " zegt Bo en de jongens stappen naar achter. " kom op mama " zegt Noa die wordt opgetild door Dalles. De break down begint en wij gaan los. Bo en ik kennen dit nummer en hebben gelukkig een dans hier op. Bo doet een split in de lucht en land netjes. " OOOHH " schreeuwt iedereen. Cas stapt naar voren. Hij begint een hele break dans te houden. Bo tikt Raily en Daisy aan en fluistert wat in hun oor. Cas gaat op zijn hoofd en draait een paar rondjes. Weer hoor je iedereen 'OOHH' roepen. Wij 4 stappen naar voren. We dans Cas naar achter en mensen juichen. " nu " zeg ik en Bo gaat door haar knieën met haar handen in een kommetje. Ik zet mijn voet er in en spring omhoog. Ik maak een achteruit salto en land op beide voeten. Iedereen juicht en klapt. " okay okay jullie winnen " zegt Cas en we juichen. Ik lach en wordt in een groepsknuffel getrokken door Bo. " GIRLPOWER " schreeuwt Bo en we juichen. De muziek stopt. Ik kijk om en zie hem staan. Ik was hem bijna vergeten. " neem iedereen mee naar boven " zeg ik tegen Bo. Ze knikt en iedereen volgt haar naar boven, behalve Ross, Diego, de Carroll's en mijn vampieren familie. " gemist?" Grijnst hij. " nooit " zeg ik. " ah, jammer want ik keek er naar uit om je vandaag te feliciteren " grijnst hij. " met wat zou jij mij moeten feliciteren?" Vraag ik. " dat je gaat trouwen " grijnst hij. " ik ga nog niet trouwen " zeg ik en Ross komt bij me staan. " jullie zijn zo'n mooi stel. Ik zie de bruiloft al helemaal voor me " gaat hij verder. Hij plaatst zich op een hoge stoel aan het kookeiland. " nogmaals wij gaan nog lang niet trouwen " hij lacht. Zo'n duivels lachje. " je hebt vast niet genoeg met je lieve opa gepraat " grijnst hij. " lees de laatste bladzijde van de Vampia. Dan weet je genoeg " grijnst hij. Hij sta op en doet zijn lange jas goed. " ik denk dat ik klaar ben hier " zegt hij en snelt weg. " oh en schat. Dat schild houdt misschien mijn vampieren tegen, maar ik heb ook andere contacten " grijnst hij en snelt weg. " feeën " zegt Diego. " hoge feeën kunnen zulke spreuken uitvoeren " zegt hij. Ik knik. " Helena kan je het boek halen?" Ze knikt en snelt weg. Niet veel later overhandigt ze me het boek. Ik loop naar de eettafel en leg het boek neer. Ik ga naar de laatste bladzijde. " hier staat niks over trouwen " zegt Ray bedenkelijk.  " misschien is dit niet de laatste bladzijde " zeg ik. Het boek heeft een extra kaft er om heen. Ik haal de kaft er af. " dit is de laatste bladzijde " zeg ik en begin te lezen.
'Wanneer de Uitverkorene langer dan 3 jaar een relatie geeft moeten hij trouwen. Hij moet haar ten huwelijk vragen binnen 2 maanden na hun 3 jaar bij elkaar zijn. De bruiloft moet dan gehouden worden binnen 2 jaar. Zodra hij dat niet doet zal zijn partner verdwijnen uit zijn leven. Hij zal dan geen nieuwe liefde kunnen vinden of zijn oude terug vinden. Hij zal geen kinderen krijgen, dus zal zijn krachten na zijn Uitverkorene jaren moeten afstaan aan een andere familie. Geen enkel ander familie lid van de Uitverkorene zal zijn krachten kunnen overnemen.'
Ik slik. Op mijn 16e verjaardag werden Ross en ik een stel. Ik kijk hem aan en hij kijkt met een geschrokken blik terug. Hij denk hetzelfde. " ze moeten trouwen " zegt Nik. " ze zijn 19 " zegt Ray. " maar dan zal Ross uit Marilou's leven verbannen worden " zegt Jess. " dus ook de rest van de familie " zegt Christina. " ja en het belangrijkste is dan zal ze haar Uitverkorene krachten af moeten staan aan een andere familie " zegt Roland. " maar aan welke familie?" Vraagt Cornelis. " waarom vertelde Aro dit?" Vraagt Rose. " is dat niet duidelijk genoeg " zegt Ray. " Aro wil dat ze dit weten omdat hij wil dat hun relatie stuk gaat en dat ze niet verloofde zijn binnen 2 maanden " zegt Carlo. " maar wat heeft hij daar aan?" Vraagt Jack. " als zij niet verloofd zijn binnen 2 maanden gaan de Uitverkorene krachten over naar een andere familie " zegt Blake. " maar welke?" Vraagt Alice. " naar die van Aro " zegt Nik. " hij komt dit niks voor niks vertellen. Hij heeft een plan dat als hun niet trouwen dat zijn familie de krachten krijgt. Hij weet dat hij de krachten niet zal krijg van Marilou, omdat ze veel te sterk is. Maar hij weet dat Ross een gevoelig onderwerp is, dus probeert hij het zo " zegt Nik. " maar wie zegt dat hun niet gaan trouwen?" Zegt Elizabeth. " ze zijn 19. Net volwassen. Ze mogen trouwen, maar de vraag is willen ze dat " zegt Ray. " ze zal dan de eerste Uitverkorene zijn die op zo'n jonge leeftijd trouwt. De meeste zijn 23 tot 27 " zegt Carlo. " het ligt aan hun. Trouwen ze of gaan ze uit elkaar?" Zegt Ray. De hele tijd kijken Ross en ik elkaar aan. Wat gaan we doen?

De Uitverkorene 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu